Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

.... паметник
Какво имаш напредвид под паметник ? За музей или ?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Мне имам напредвид някаде в някои парк най-вероятно да се направи някаква основа с релси и локомотива да се качи на тях
да се приведе външен вид може и кабината докъдето може
но няма да се движи може да се назначът няколко човека да
се грижат за външеня му вид и да се напише историята на серията а може и на самия локомотив къде е работил какви ремонти е претътпял
и др.
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Разбрах те , искаш да кажеш да направят в Димитровград така както са го направили в Стара Загора .
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Като замисъл идеята не е лоша,но няма кой да седне да се занимава да е реализира.И отговора е винаги един и същ - няма пари...
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Няма пари прав си а мераклии има много то с всеки ден гние в депото
и нямо закакво да се използва но никой не се замисля и все пак той си чака или да бъде нарязан (по вероято за бъдеще) или да си стой забравен от тези които могат да направят най-доброто за него да стане мономент :( :( :( :cry: :cry: :cry: :?:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Zdravko_box написа:а мераклии има много
Мераклийте са много обаче малко са тези които могат и знаят как да го възстановят. Не става толкова лесно "една боя и готово". Машината в този си вид в момента дори и за стационарен експонат не става защото цялата кнор помпа липсва както и други но няма да се занимаваме.
А относно мераклийте това че ти и още няколко твой приятели наборчета имате мерак да го направите е просто немислимо. Радвам се че има момчета като вас които да имат мерак но в момента никой друг не би поискал да се захване с възстановяването като стационарен музеен експонат.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

26.19 е определена за стационарен експонат и е дадена в депо Дг за отговорно пазене на закрито (колко е отговорно, колко е закрито и колко е пазене всички виждате). Също за експонат е определена и цистерната до нея. Проблем са липсващите части. Малко от тях бяха взети за ремонта на 26.26, повечето са изпокрадени. Проблем, и то главен, са парите и пълната безстопанственост.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

А някой знае ли как стои въпроса с 26-26, който седи в депо София от доста време. Машината е окомплектована, видими липси няма, като изключим демонтираните предпазни вентили по въздушната инсталация, които се съхраняват в отделение "Въздушни спирачки".

Да поясня, локомотивът е произведен през 1908 г., възстановен е за движение през 80-те от колектив на локомотивно депо София, извършвал е юбилейни пътувания до Белово и Драгоман, след това е спрян от движение поради изтичане на ревизиите. До 2004 г. е пазен ан закрито в бившето парно хале в Депо Подуяне, а когато "Кончар" наема халето за песъкоструйно помещение, локомотивът е изваден и траспортиран в локомотивно депо София, където стои и до днес. В един период от време през 2007 г. беше в дизеловия цех, вероятно с цел възстановяване, после обаче нещата се разсъхнаха и от тогава седи на коловоза отвън в очакване на своята съдба.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Официално се води с изтекла котелна ревизия...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И има теч от котела.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:И има теч от котела.
Има ли някакви шансове да се възстанови или така ще си изгние. Мисля, че 26-26 е ценен експонат.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Безспорно е ценен локомотив. Но съм подочувал, че ниската скорост го възпира да участва в атракционни пътувания.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Това въобще не пречи, всичко е въпрос, на правелното назначаване на атракциония влак. Друга е страната на тази огромна тема за парните локомотиви в Б-я, та ния не сме я почнали камо ли да я разнищим. Честото повдигане на тази тема ни показва колко сме назад в развитието си като държава, от една страна и колко "ниски" в културата си. Защото предпочитаме да краднем вместо да работим. Пример Германия, да верно е, голяма и богата държава има пари!, но има и ителект, възпитание, ред и равнопоставеност пред законите. Та там в същата тази държава възстановиха завода си за парни локомотиви в Майнинген, и приемат (поръчки от цял свят!, ) но тук в БЪЛХАРИЯ всички гракваме в един глас: - Ти знаеш ли колко струва това?... , ами струва но когато искаш да си в ЕС е редно да си платиш а не да чакаш само да ти дадът. Но пък виждате те не са аджамии, кото видят че ги крадем, веднага спират парите!!!. :lol: :lol: :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

България и Германия са две противоположни държави. В Германия хората са работливи и се стремят все повече към по висока култура, дисциплина и развитие. Докато в България са крадливи не им се работи и
гледат да спечелат само с далавера, при това положение можеби се изчерпва отговора и защо никоий не иска да реставрира 26.26.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Куминя на 26.26 повече никога няма да запуши, защото котелът мина 100 години, която възраст е пределна за парни котли и всякакви съдове под налягане, независимо от състоянието им. Всъщност може и да запуши, но с нов котел, което няма да са случи. Машината е въведена в експлоатация през 1908г и крайният й срок беше 2008г. Дано някога някъде да са прибере като експонат.
Същото очаква и другите действащи и ремонтиращи се машини:
01.23 - 2035г
03.12 - 2043г
05.01 - 2041г
16.01 - 2052г
36.10 - 2043г
609-76 - 2050г.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация