Какво имаш напредвид под паметник ? За музей или ?.... паметник

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мне имам напредвид някаде в някои парк най-вероятно да се направи някаква основа с релси и локомотива да се качи на тях
да се приведе външен вид може и кабината докъдето може
но няма да се движи може да се назначът няколко човека да
се грижат за външеня му вид и да се напише историята на серията а може и на самия локомотив къде е работил какви ремонти е претътпял
и др.
да се приведе външен вид може и кабината докъдето може
но няма да се движи може да се назначът няколко човека да
се грижат за външеня му вид и да се напише историята на серията а може и на самия локомотив къде е работил какви ремонти е претътпял
и др.

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мераклийте са много обаче малко са тези които могат и знаят как да го възстановят. Не става толкова лесно "една боя и готово". Машината в този си вид в момента дори и за стационарен експонат не става защото цялата кнор помпа липсва както и други но няма да се занимаваме.Zdravko_box написа:а мераклии има много
А относно мераклийте това че ти и още няколко твой приятели наборчета имате мерак да го направите е просто немислимо. Радвам се че има момчета като вас които да имат мерак но в момента никой друг не би поискал да се захване с възстановяването като стационарен музеен експонат.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Глобален модератор
26.19 е определена за стационарен експонат и е дадена в депо Дг за отговорно пазене на закрито (колко е отговорно, колко е закрито и колко е пазене всички виждате). Също за експонат е определена и цистерната до нея. Проблем са липсващите части. Малко от тях бяха взети за ремонта на 26.26, повечето са изпокрадени. Проблем, и то главен, са парите и пълната безстопанственост.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
А някой знае ли как стои въпроса с 26-26, който седи в депо София от доста време. Машината е окомплектована, видими липси няма, като изключим демонтираните предпазни вентили по въздушната инсталация, които се съхраняват в отделение "Въздушни спирачки".
Да поясня, локомотивът е произведен през 1908 г., възстановен е за движение през 80-те от колектив на локомотивно депо София, извършвал е юбилейни пътувания до Белово и Драгоман, след това е спрян от движение поради изтичане на ревизиите. До 2004 г. е пазен ан закрито в бившето парно хале в Депо Подуяне, а когато "Кончар" наема халето за песъкоструйно помещение, локомотивът е изваден и траспортиран в локомотивно депо София, където стои и до днес. В един период от време през 2007 г. беше в дизеловия цех, вероятно с цел възстановяване, после обаче нещата се разсъхнаха и от тогава седи на коловоза отвън в очакване на своята съдба.
Да поясня, локомотивът е произведен през 1908 г., възстановен е за движение през 80-те от колектив на локомотивно депо София, извършвал е юбилейни пътувания до Белово и Драгоман, след това е спрян от движение поради изтичане на ревизиите. До 2004 г. е пазен ан закрито в бившето парно хале в Депо Подуяне, а когато "Кончар" наема халето за песъкоструйно помещение, локомотивът е изваден и траспортиран в локомотивно депо София, където стои и до днес. В един период от време през 2007 г. беше в дизеловия цех, вероятно с цел възстановяване, после обаче нещата се разсъхнаха и от тогава седи на коловоза отвън в очакване на своята съдба.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
Това въобще не пречи, всичко е въпрос, на правелното назначаване на атракциония влак. Друга е страната на тази огромна тема за парните локомотиви в Б-я, та ния не сме я почнали камо ли да я разнищим. Честото повдигане на тази тема ни показва колко сме назад в развитието си като държава, от една страна и колко "ниски" в културата си. Защото предпочитаме да краднем вместо да работим. Пример Германия, да верно е, голяма и богата държава има пари!, но има и ителект, възпитание, ред и равнопоставеност пред законите. Та там в същата тази държава възстановиха завода си за парни локомотиви в Майнинген, и приемат (поръчки от цял свят!, ) но тук в БЪЛХАРИЯ всички гракваме в един глас: - Ти знаеш ли колко струва това?... , ами струва но когато искаш да си в ЕС е редно да си платиш а не да чакаш само да ти дадът. Но пък виждате те не са аджамии, кото видят че ги крадем, веднага спират парите!!!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
България и Германия са две противоположни държави. В Германия хората са работливи и се стремят все повече към по висока култура, дисциплина и развитие. Докато в България са крадливи не им се работи и
гледат да спечелат само с далавера, при това положение можеби се изчерпва отговора и защо никоий не иска да реставрира 26.26.
гледат да спечелат само с далавера, при това положение можеби се изчерпва отговора и защо никоий не иска да реставрира 26.26.

Глобален модератор
Куминя на 26.26 повече никога няма да запуши, защото котелът мина 100 години, която възраст е пределна за парни котли и всякакви съдове под налягане, независимо от състоянието им. Всъщност може и да запуши, но с нов котел, което няма да са случи. Машината е въведена в експлоатация през 1908г и крайният й срок беше 2008г. Дано някога някъде да са прибере като експонат.
Същото очаква и другите действащи и ремонтиращи се машини:
01.23 - 2035г
03.12 - 2043г
05.01 - 2041г
16.01 - 2052г
36.10 - 2043г
609-76 - 2050г.
Същото очаква и другите действащи и ремонтиращи се машини:
01.23 - 2035г
03.12 - 2043г
05.01 - 2041г
16.01 - 2052г
36.10 - 2043г
609-76 - 2050г.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори