Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ако някои се чуди къде е 26.19 той е в депо Димитровград
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Последно го видях на обръщателя в депото в Дг като зад него имаше цистерна
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Zdravko_box написа:Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Будка се нарича при парните.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Zdravko_box написа:Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Никакъв пожар не е изкарала просто вече е толкова изтърбушена и изгнила че не ми се говори. последно се качвах в нея на 06.09.2006г и ми се дорева
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Аз ходих при 26.19 вчера някои знае ли какви по точно са щетите по котела.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Zdravko_box написа:Аз ходих при 26.19 вчера някои знае ли какви по точно са щетите по котела.
1. Липсва цялата котелна арматура, и груба, и фина.
2. Липсват всички скари, скарни механизми, пещна врата, клапи на пепелника.
3. Обшивките са почти разпаднати.
4. Котелът е обхванат от тежка вътрешна корозия и няма никакъв шанс за възстановяване.

Това е за котела. За другите части не си попитал, но няма и смисъл да питаш - положението е още по-трагично.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Вратата на пеща е там
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Някой знаели къде има още представители на серия 26 освен 26.19 и 26.26
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Aз за други не съм чул. пък и е малко вероятно да има повече от 2 запазени машини за музейната колекция
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44-134 написа:Aз за други не съм чул. пък и е малко вероятно да има повече от 2 запазени машини за музейната колекция
Няма други. От 38 машини (първоначално 53 но някои са загубени през 1-вата св. война, други бракувани преди 1936г) туй остана. Ама 26.19 както е зарязана на произвола, е пътник...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Макар и малка все пак има надежда да стане стационарен експонат наякаде малко боя и няколко козметични ремота отвън става но в България няма кой да го направи това...
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Може да я направят за музей, но ще има доста работа поне боядисването , а за тръгне и трябва цялостен ремонт не само отвън а и отвътре !
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

26.19 неможе изобщо да се пише за пускане под пара. като оставим на страна че всички по-малки възли по машината са демонтирани от неизвестни лица то самата машина няма да има работа за напред. Никой не би възстановил 2 машини от една серия особено при положение че толкова много машини които са единични бройки не-само у нас ами и в европа седят без да бъдат погледнати, то в такъв случай едно подобно възстановяване би било немислимо
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Zdravko_box написа:Макар и малка все пак има надежда да стане стационарен експонат наякаде малко боя и няколко козметични ремота отвън става но в България няма кой да го направи това...
Имах предвид външно да се стегне и да се направи на паметник защото и без това не става да тръгне под пара сама а и няма смисъл.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация