Никакъв пожар не е изкарала просто вече е толкова изтърбушена и изгнила че не ми се говори. последно се качвах в нея на 06.09.2006г и ми се дореваZdravko_box написа:Още е така. Съмнявам се че е претърпял пожар в кабината.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Глобален модератор
1. Липсва цялата котелна арматура, и груба, и фина.Zdravko_box написа:Аз ходих при 26.19 вчера някои знае ли какви по точно са щетите по котела.
2. Липсват всички скари, скарни механизми, пещна врата, клапи на пепелника.
3. Обшивките са почти разпаднати.
4. Котелът е обхванат от тежка вътрешна корозия и няма никакъв шанс за възстановяване.
Това е за котела. За другите части не си попитал, но няма и смисъл да питаш - положението е още по-трагично.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Няма други. От 38 машини (първоначално 53 но някои са загубени през 1-вата св. война, други бракувани преди 1936г) туй остана. Ама 26.19 както е зарязана на произвола, е пътник...44-134 написа:Aз за други не съм чул. пък и е малко вероятно да има повече от 2 запазени машини за музейната колекция
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm
26.19 неможе изобщо да се пише за пускане под пара. като оставим на страна че всички по-малки възли по машината са демонтирани от неизвестни лица то самата машина няма да има работа за напред. Никой не би възстановил 2 машини от една серия особено при положение че толкова много машини които са единични бройки не-само у нас ами и в европа седят без да бъдат погледнати, то в такъв случай едно подобно възстановяване би било немислимо
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Имах предвид външно да се стегне и да се направи на паметник защото и без това не става да тръгне под пара сама а и няма смисъл.Zdravko_box написа:Макар и малка все пак има надежда да стане стационарен експонат наякаде малко боя и няколко козметични ремота отвън става но в България няма кой да го направи това...
Информация
Модератори