

Е всичките ли на куп да се скапят -не вярвам ,по скоро да са навъртели километри за ревизия или за някакъв технически преглед,или пък да са почнали да ги преправят на бизнес класи .Затова зададох въпроса ,за да може някой осведомен да отговори ,а не да гадаем .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Когато прочетох в петък , а пък в неделя видях на живо , чак и аз се зачудих защо Weekend-а няма 44-ки.През Септември минах в събота и нищо нямаше.През седмицата пък на една снимка забелязах , че са били на 5611.
С риск да се отклоня от темата , ще спомена , че вътрешният "двор" на "ВРЗ 99" е почти затрупан от теснопътни вагони - може би 6 или 7 , изтърбушени отвсякъде , мисля , че чакат модернизация.Тъй че освен от тях и немалкият брой товарни вагони , които се намират там , за 44-ките едва ли ще се намери място.
С риск да се отклоня от темата , ще спомена , че вътрешният "двор" на "ВРЗ 99" е почти затрупан от теснопътни вагони - може би 6 или 7 , изтърбушени отвсякъде , мисля , че чакат модернизация.Тъй че освен от тях и немалкият брой товарни вагони , които се намират там , за 44-ките едва ли ще се намери място.

Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
пропускаш когато бяха на Янтрата а също така в началото постоянно бяха в СептемвриNikss написа:Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000.![]()


Администратор
В рамките на официалната ми визита по линия на Сдружение "Български Локомотивен Форум" във "ВРЗ-99" АД гр. Септември, колектива на завода представи пред мен и колегата Борислав Апостолов новостите при рециклиране на пътнически вагони за нормално междурелсие.
В момента вътре в цеха има на 50% готови два вагона - и двата ще са серия 44, както до сега. Много новости обаче ще се въведат, свързани главно с повишаване качеството на продукцията и задоволяване изискванията на крайния клиент и най-вече подобряване комфорта на пътуващите с тези вагони. Освен това, новото производство външно ще се отличава по това, че и тук прозорците са лепени, но я няма черната маска по цялата дължина на вагона. Отвътре също готвят приятни изненади от "ВРЗ-99". Няма да издавам повече, тъй като има неща, които са фирмена тайна и предмет на фирмено ноу-хау, но със сигурност когато има готов вагон, ще ни го представят подобаващо, за което предварително им благодарим.
Ето я новата 44-ка отвън и отвътре(в монтажен етап)


В момента вътре в цеха има на 50% готови два вагона - и двата ще са серия 44, както до сега. Много новости обаче ще се въведат, свързани главно с повишаване качеството на продукцията и задоволяване изискванията на крайния клиент и най-вече подобряване комфорта на пътуващите с тези вагони. Освен това, новото производство външно ще се отличава по това, че и тук прозорците са лепени, но я няма черната маска по цялата дължина на вагона. Отвътре също готвят приятни изненади от "ВРЗ-99". Няма да издавам повече, тъй като има неща, които са фирмена тайна и предмет на фирмено ноу-хау, но със сигурност когато има готов вагон, ще ни го представят подобаващо, за което предварително им благодарим.
Ето я новата 44-ка отвън и отвътре(в монтажен етап)




Администратор
Задължително е всеки ремонтиран, модернизиран, новодоставен или след спирачна ревизия подвижен състав да мине скоростно-спирачна проба с максималната си скорост. При ПРСС на вагоните, скоростна проба не се прави, но за тягов подвижен състав е задължителна. Новомодернизираните вагони обаче задължително отиват на скоростна проба.gonzo8611 написа:А тези новите ще минават ми пак скоростно-спирачни проби ?
интересно с червени седалки ще бъдат 


Информация
Модератори