Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

А в новите бистра има ли контакти за лаптопи ? В 44ките е ясно,че има
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има конкакти.Лично съм проверил , когато с Марио бяхме в Ремиза преди време и огледахме "ARmz"-то отвътре.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

В момента къде са 44-ките и защо не бяха на уикенда ?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сигурно са в Сараньово за поредният "случаен" ремонт. :D :lol: :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Е всичките ли на куп да се скапят -не вярвам ,по скоро да са навъртели километри за ревизия или за някакъв технически преглед,или пък да са почнали да ги преправят на бизнес класи .Затова зададох въпроса ,за да може някой осведомен да отговори ,а не да гадаем .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Когато прочетох в петък , а пък в неделя видях на живо , чак и аз се зачудих защо Weekend-а няма 44-ки.През Септември минах в събота и нищо нямаше.През седмицата пък на една снимка забелязах , че са били на 5611.
С риск да се отклоня от темата , ще спомена , че вътрешният "двор" на "ВРЗ 99" е почти затрупан от теснопътни вагони - може би 6 или 7 , изтърбушени отвсякъде , мисля , че чакат модернизация.Тъй че освен от тях и немалкият брой товарни вагони , които се намират там , за 44-ките едва ли ще се намери място.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

Nikss написа:Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000. :idea: :arrow:
пропускаш когато бяха на Янтрата а също така в началото постоянно бяха в Септември
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е нищо... те после на Янтрата са компенсирали с повече километри дневно за сметка на първите месеци, когато често ходеха до Сп за рекламация, тъй, че пак толкова излиза пробегът. ;)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В рамките на официалната ми визита по линия на Сдружение "Български Локомотивен Форум" във "ВРЗ-99" АД гр. Септември, колектива на завода представи пред мен и колегата Борислав Апостолов новостите при рециклиране на пътнически вагони за нормално междурелсие.

В момента вътре в цеха има на 50% готови два вагона - и двата ще са серия 44, както до сега. Много новости обаче ще се въведат, свързани главно с повишаване качеството на продукцията и задоволяване изискванията на крайния клиент и най-вече подобряване комфорта на пътуващите с тези вагони. Освен това, новото производство външно ще се отличава по това, че и тук прозорците са лепени, но я няма черната маска по цялата дължина на вагона. Отвътре също готвят приятни изненади от "ВРЗ-99". Няма да издавам повече, тъй като има неща, които са фирмена тайна и предмет на фирмено ноу-хау, но със сигурност когато има готов вагон, ще ни го представят подобаващо, за което предварително им благодарим.

Ето я новата 44-ка отвън и отвътре(в монтажен етап)
Изображение
Изображение
Мнения: 26
Регистриран на: Вто Яну 11, 2011 4:01 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от 46-231.7 »

надежда, че уикендите ще тръгнат всекидневно.
46-231.7
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

А тези новите ще минават ми пак скоростно-спирачни проби ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

gonzo8611 написа:А тези новите ще минават ми пак скоростно-спирачни проби ?
Задължително е всеки ремонтиран, модернизиран, новодоставен или след спирачна ревизия подвижен състав да мине скоростно-спирачна проба с максималната си скорост. При ПРСС на вагоните, скоростна проба не се прави, но за тягов подвижен състав е задължителна. Новомодернизираните вагони обаче задължително отиват на скоростна проба.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

интересно с червени седалки ще бъдат :roll:
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Нищо чудно тия двата да са бизнескласата
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация