Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

А, аз попаднах на лоша :( http://dnes.dir.bg/news/vidin-zhp-prele ... 8555?nt=10
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

Аман от идиоти в тази държава , все бързат. :x
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Попадна ми една статия от вестник 24.часа от далечната .17.08.1992 и ужасяващия инцидент с ЕВ Сл.бряг край Казичене. Качвам я ,ако на някой му е любопитно да види как е отразен инцидента тогава.
Изображение[/url]
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

http://www.btv.bg/videos/novini/video/1 ... vlaka.html Днес пак е имало изцепки на гара Пловдив.А аз се чудех ,защо има камери на гарата.Иначе всички влакове ,които видях бяха пълни на 90-100%
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 38
Регистриран на: Сря Сеп 02, 2009 5:13 pm
Местоположение: sofia

Мнение от Varg74 »

Каква новина само!Шок и ужас - цял час на гара Пловдив!!! Защо вчера по БТВ/поне в централната емисия/ не казаха нищо за изгорелия автобус на ЮИ? Защо не попитаха пътниците как компанията смята да ги обезщети за изгорелия багаж и т.н.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Важното е че локомотива е счупил пантограф и хората са седели на удобно и леко хладно, а не че е изгорял багажа на пътниците на ЮИ. :twisted:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А факта че цял автобус на Юнион Ивкони изгоря в неделя на път за Силистра и всички пътници останаха без багаж, някоя телевизия да го отрази случайно :twisted:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да по бТВ , а на другия ден даже имаше интервю с пострадала пътничка от същия и пряка връзка с фирмата превозвач за уточняване на причините за аварията и евентуално как пострадалите да си получат обещетения за унищожения багаж.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

БДЖ в стачна готовност след Нова година

Освен по магистралите, днес много пътуващи имаше по ЖП и автогарите. Възможно ли е обаче, качилите се на влак в края на тази година, да не могат да се приберат у дома в началото на следващата. Ще изпълнят ли заканата си работещите в БДЖ да стачкуват от 1 януари?

Причина за ефективните стачни действия са предвидените съкращения, които ще засегнат около 1000 души. Уволненията са едно от условията, за да получи БДЖ заем от Световната банка за 250 милиона лева. Догодина сумата може да се увеличи с още 200 милиона. Освен, че ще оставят без препитание доста служители на железниците, парите няма да отидат и за подобряване на услугата, нито за повишаване на квалификацията на персонала. С тях железниците просто ще покрият стари задължения. Това поставя доста работници са пред дилемата дали ще имат работа следващите месеци. Предвидено е дори да се премахне цялата дирекция „Колетна дейност”.

Причината е нерентабилност и загуби от порядъка на 2 милиона лева годишно. С кризата работата наистина много е намаляла, признават служителите, но въпреки това твърдят, че са нужни.

"Не само фирмите, има много частни лица, студенти от различни краища на страната, изпращат родителите им колети и просто тази дейност е в интерес на обществото, нали сме все пак обществен транспорт", коментира Златка Иванова, синдикат при „Колетна дейност”.

Женя Цветанова приема и предава пратки вече 23 години. Не знае какво ще прави, ако изгуби работата си, защото винаги се е занимавала с това. От ръководството на БДЖ търсят вариант за запазване на Колетни пратки чрез обединение с Български пощи или други куриери.

"Ако намерим решение то ще е добре за нас и за куриерските фирми. Ако не успеем ще бъдем принудени да закрием колетна дейност", каза Владимир Владимиров, БДЖ.

Съкращенията обаче са неизбежни - до 2016 година железничарите трябва да намалеят с близо 8000 души.

"Не повече от 150 човека ще бъдат съкратени по начин, различен от пенсиониране или доброволно напускане", обещава Владимир Владимиров, БДЖ.

Предвидените стачни действия от ръководството на БДЖ определят като нелепи, защото съкращенията не могат да се избегнат, а управленската политика е насочена към стабилизиране на компанията в бъдеще. Ще могат ли хората, които пътуват с влак, да се приберат у дома след празниците?

„Няма да има стачка веднага след празниците, пътниците да бъдат спокойни и да пътуват с БДЖ, каза за bTV Новините Петър Бунев, синдикат на железничарите. По думите му условията за съкращения на 1000 човека се отнасят само за БДЖ.

„В „Железопътна инфраструктура” бяха заложени още 1350, сега са намалени на 720, така че гов2орим за 1720 човека съкращения в сектора и затова не можем да го приемем”, каза Бунев. Според него „Колетна дейност” може да бъде направена печеливша и да носи приход за БДЖ. Стачните комитети се събират на 5 януари и започват преговорите.

http://www.btv.bg/story/319366037-BDJ_v ... odina.html
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

БДЖ узаконява вагоните до март
ДЕЯН ДЯНКОВ


БДЖ ще узакони вагоните си до края на март 2011 г.
В момента 80% от вагоните на основния превозвач се движат с изтекъл петгодишен сертификат за безопасност. Съгласно закона оторизиран да поднови сертификатите у нас е единствено частният Национален изследователски институт по транспорта (НИИТ), част от "Железопътна инфраструктура" АД, мажоритарен собственик на което пък е "Нове холдинг". За нови сертификати БДЖ трябваше да плати близо 6 млн. лв. Според тях това е нереално висока цена.
Още през есента от транспортното министерство обявиха, че ще предприемат законодателни промени, с които да направят сертификатите безсрочни, както и да премахнат монопола на НИИТ. "Промените са факт и в закона, и в подзаконовите актове. Очаквам до края на март те да минат през пленарната зала. От момента, в който се приемат, БДЖ ще бъде напълно изрядна", обясни за "Телеграф" зам.-транспортният министър Камен Кичев.

източник: в-к "Телеграф", 30.12.2010 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Ще модернизират железопътната линия "Радомир- Гюешево"
Предвижда се да бъде извършена модернизация на железопътната линия "Радомир- Гюешево", съобщиха от общинска администрация- Кюстендил. Възложител на проекта е Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Железопътната линия е част от трансевропейски транспортен коридор и има статут на железопътна магистрала. Инвестиционното намерение ще бъде разработено в осем варианта- модернизация на сега съществуващото трасе и седем варианта на нови трасета на линията.
http://www.dariknews.bg/view_article.ph ... _id=647381
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София
:)))))

Мнение от turboto »

Източник: http://news.ibox.bg/news/id_1523276066

Наши цигани откраднаха 4 т мед от френските железници

Крадците, чиито набези често стават причина за проблеми по българската железопътна инфраструктура, се насочиха и към Франция.

Изданието „Sudouest" съобщава, че четирима българи са задържани от полицията в югозападния френски град Бордо за кражба на четири тона мед. Тя е открадната от склад на държавната железопътна компания SNCF и се оценява на15 000 евро.

И четиримата задържани са от ромски произход, посочва изданието.

Пред съда обвиняемите отрекли да са извършили кражба и обяснили, че били наети от двама мароканци, за да превозят товар с камион. Изтъкнали, че за това им е било платено по 100 евро. Полицаите обаче следели заподозрените близо два часа, като през това време никой не се свързал с тях, за да предадат стоката, както обяснили впоследствие.

Пред съда се изяснило още, че двама от задържаните разполагали с фалшиви шофьорски книжки. Циганите обяснили, че са ги купили без проблеми в България.

Според решението на магистратите в Бордо единият от крадците е осъден на 8 месеца условно, другият на 6 месеца условно, а останалите на по 4 месеца лишаване от свобода условно. „Sudouest" посочва, че никой от българите не е лишен от правото да пребивава на територията на страната.

Компанията SNCF все по-често става обект на набези от страна на крадци на мед, пише още изданието. За да намали посегателствата от ръководството на железницата обмисляха дори идеята да наблюдават с хеликоптери обектите си.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:БДЖ узаконява вагоните до март
ДЕЯН ДЯНКОВ


БДЖ ще узакони вагоните си до края на март 2011 г.
В момента 80% от вагоните на основния превозвач се движат с изтекъл петгодишен сертификат за безопасност. Съгласно закона оторизиран да поднови сертификатите у нас е единствено частният Национален изследователски институт по транспорта (НИИТ), част от "Железопътна инфраструктура" АД, мажоритарен собственик на което пък е "Нове холдинг". За нови сертификати БДЖ трябваше да плати близо 6 млн. лв. Според тях това е нереално висока цена.
Още през есента от транспортното министерство обявиха, че ще предприемат законодателни промени, с които да направят сертификатите безсрочни, както и да премахнат монопола на НИИТ. "Промените са факт и в закона, и в подзаконовите актове. Очаквам до края на март те да минат през пленарната зала. От момента, в който се приемат, БДЖ ще бъде напълно изрядна", обясни за "Телеграф" зам.-транспортният министър Камен Кичев.

източник: в-к "Телеграф", 30.12.2010 г.
\:D/ :hello1: \:D/ :hello1:
Това е най-хубавата новина която чувам. Евала на управляващите. Единствено сегашните управляващи дръзват да разрушат извратеното многогодишно изцоцване на държавни средства от корпорациите на милионера Васил Божков.
Даже перверзията в абревиатурата е отвратителна:
частният Национален изследователски институт по транспорта (НИИТ)
Това във синьо е несъвместимо с онова в червено. Това е чиста проба гавра с думата национален. Типично по Василбожковски. Този човек е способен да приватизира държавата България ако му даде някой.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Една трагична новина http://www.standartnews.com/news/details/id/90929
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”