Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Admin: Това е ръката на машиниста. Без излишни коментари!

Tова къде е червената "котва" на одавна не е мерило каква е макс. скорост на лок. Поне в БДЖ примери: на Рките (или поне на повечето) още е на 130 ама са до 100, на 46 100 дори и когато бяха за 160 км/ч си стоеше на 130! Някои от форума беше качил снимка от хаслер на 45ца на която котвата беше на 130! Такива хаслери са имали такива са сложили...... БДЖ е все пак! НЕ че има какво и по какво да се тегли с над 110 (за съжаление)
Котвите на червените машини ги преместиха на 100 отдавна. Много рядко съм виждал котва на 110 или 130 през последните 1-2 години. На софийските ЕМВ всички котви са на 80. А на 46 229 освен котвата има и изричен надпис 110. 46 100 са за 160, но хаслерите им са за 150 и никога не са били пускани с повече от 130, освен при разни изпитания и проби. Същото се отнася и за 46 200, последните от които са за 150, но също са си до 130 (когато не са до 110). Тъй, че котвата наистина не е меродавна, но има и надписи.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
..
Последно промяна от lok43r на Чет Май 06, 2010 8:34 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Информация
Модератори