Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Всички 46.2 с изключение на 46.211 са ограничени на 110 км/ч.Така че няма да е голяма загуба.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

46.229 днес е на ДТВ 10602.Най-вероятно ще остане за 1651,тъй като 10602 пристига на Пдр в 17:28
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

43.309 написа:Всички 46.2 с изключение на 46.211 са ограничени на 110 км/ч.Така че няма да е голяма загуба.
229 е до 120 ;)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

А 211 за колко е?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:229 е до 120 ;)
Да, ама не:
Изображение
Снимката е актуална.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Admin: Това е ръката на машиниста. Без излишни коментари!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Admin: Без излишни коментари!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tова къде е червената "котва" на одавна не е мерило каква е макс. скорост на лок. Поне в БДЖ примери: на Рките (или поне на повечето) още е на 130 ама са до 100, на 46 100 дори и когато бяха за 160 км/ч си стоеше на 130! Някои от форума беше качил снимка от хаслер на 45ца на която котвата беше на 130! Такива хаслери са имали такива са сложили...... БДЖ е все пак! НЕ че има какво и по какво да се тегли с над 110 (за съжаление)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Котвите на червените машини ги преместиха на 100 отдавна. Много рядко съм виждал котва на 110 или 130 през последните 1-2 години. На софийските ЕМВ всички котви са на 80. А на 46 229 освен котвата има и изричен надпис 110. 46 100 са за 160, но хаслерите им са за 150 и никога не са били пускани с повече от 130, освен при разни изпитания и проби. Същото се отнася и за 46 200, последните от които са за 150, но също са си до 130 (когато не са до 110). Тъй, че котвата наистина не е меродавна, но има и надписи.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В депо БС деломайсторите предупреждават бригадите, че 462 са до 110. Отделно по машините има залепени листа с мак скорост която е 110. Реално за момента единствено 44001 и 002 са за 130 без никакви ограничения.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

..
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

462 ги сваляли на 110 понеже много бързо износват ребордите. 44002 като мине 10000 км се спира за ПР на механиката. Предполагам около 1 седмица няма да се движи.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

44142 написа:462 ги сваляли на 110 понеже много бързо износват ребордите. 44002 като мине 10000 км се спира за ПР на механиката. Предполагам около 1 седмица няма да се движи.
Това означава, че скоро ще бъде спряна пак.....
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Просто тогава навърта километрите. до колкото разбрах в ПД талигарното си е позапазило лайсторите, та ще стане бързо.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

10000 км се равняват някъде на 10 отивания и връщания София- Бургас през Пловдив
депо подуяне
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация