За другите знам много малко - от снимки съм виждал 302 изолирана в Горна , 303 - в Асеново , 304 я бракуваха след катастрофата с 3636 и после нарязаха , единствено за 305 и 306 нямам никаква информация , тях не съм ги виждал дори и на снимки.307 , 309 и 310 се движат , а 308 е "попа" , за който има отделна тема.

По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg

В кой участък? Коя машина?bdz46 написа:По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
Последно промяна от dido73 на Сря Дек 15, 2010 1:17 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Тоя на снимката верен ли е, ако си го сравнил със хаслера? Ако се абстрахираме от това че показанията са на котвеното напрежение, грубата сметка показва обща мощтност реализирана от двигателите 2200kW. Интересно е в такъв момент примерно какъв пад поема възбуждането.bdz46 написа:На русенските локомотиви винаги работят тези скоростомери.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори