Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За другите знам много малко - от снимки съм виждал 302 изолирана в Горна , 303 - в Асеново , 304 я бракуваха след катастрофата с 3636 и после нарязаха , единствено за 305 и 306 нямам никаква информация , тях не съм ги виждал дори и на снимки.307 , 309 и 310 се движат , а 308 е "попа" , за който има отделна тема.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43 305 също като 301 е бракувана през 1998 г., а 43 306 е възстановеният след катастрофата лок 43Р-122, но е изгорял до основи край Гривица и през 2000 г. е бракуван. Годината на пожара е била или 1998 или 1999, но по-вероятно е първото.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:По въпроса с позициите, напреженията и токовете, ето една обичайна ситуация по 6-та линия с 2100 тона, две машини, 32-ра позиция, 1-ви шунт, серия 44:
http://bgrail.info/IMG_4147.jpg
В кой участък? Коя машина?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Храбърско - Разменна, 44 103.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Да не би понеже няма АЛС да има монтиран на 4-та колоос генераторче за електромагнитния скоростомер. Гледам че електромагнитния скоростомер работи.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На русенските локомотиви винаги работят тези скоростомери.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:На русенските локомотиви винаги работят тези скоростомери.
Тоя на снимката верен ли е, ако си го сравнил със хаслера? Ако се абстрахираме от това че показанията са на котвеното напрежение, грубата сметка показва обща мощтност реализирана от двигателите 2200kW. Интересно е в такъв момент примерно какъв пад поема възбуждането.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Съвсем верен е скоростомера.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Май сметката си е съвсем вярна при положение че напреженоето действително е 20 kV и скороста е около 52 km/h. Все пак има доста строга зависимост между напрежение на ТД (в случая и напрежение на КМ) и скорост
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Чудесна снимка!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

РП Бригадир - Храбърско същият влак, по-рано тази година :
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация