Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

По удължен маршрут ще се движат и два крайградски пътнически влака между София и Дупница, които вече ще пътуват между София и Благоевград.
Става въпрос за 50261, който е удължен до Благоевград, но ще почива на Дупница 19 минути. Дца-8:04, Бг-8:42. Премахнат е 50271, който пътуваше Дца-7:15, Бг-7:55. 50262 ще припокрива напълно трасето на 50272 и ще чака на Дупница 15 минути. Тези престои ако се намалят, добре ще стане. Разбирам, че спешно са правени промени, но нищо не пречи в движение да се доизкусурява.

Предлагам 5625/5620 да се пуснат до Кулата/Петрич и временните влакове по пета линия да се пробват и след възстановяването на Е-79. Поне осемчасовата дупка между 5622 и 5624 да запълнят. :wink:
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Имам един въпрос :10112 с какво се обслужва ,с ЕМВ 30/31 или с 32 ?Мисля да пътувам с него от Пловдив до Септември и от там на 16 105 за Велинград.Мисълта ми е ,че ако е с 32-ка,по добре да си хвана 8610 .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

10111 , който се връща като 10112 понастоящем се обслужва от ел.мотриса DESIRO.Последно видях влака вчера и изглеждаше така - понякога пускат 30-00-ка , но по - често е 31-00-ца.Ако си от хората , които не обичат да се возят в DESIRO , можеш да си хванеш 8610 , но едно , че ще дадеш повече пари за билет и друго , че ще чакаш докато дойде и 10112 , а разликата във времената на пристигане в Сп между двата влака не е голяма.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Мерси за изчерпателния отговор
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 07, 2010 10:39 am
Местоположение: София

Мнение от abs111 »

Който желае може да си закупи Пътеводителя от касита на Ц.гара София срещу 2.50лв.
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Юли 09, 2010 4:28 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от Javor Manov »

VESO написа:В дневен пътнически влак от София до Видин няма да има толкова пътуващи.Просто в нашето забързано ежедневие всеки си цени времето максимално.Аз и преди съм го споменавал , пак да кажа - нужно е възстановяването на нощната двойка пътнически влакове , свързващи столицата с дунавския град.Макар и издържали няколко години , те генерираха пътникопоток , а този от София обираше всички окъснели пътници за дефилето.Беше много удобен , понеже пристигаше във Видин сутринта , докато сега първият такъв влак идва там чак в 12:05.
И да се възтанови нощния до Русе.До Мездра да са заедно Видин/Русе и там да се разделят.Така ще се намали времето ан 2626/2627 :)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Политиката на БДЖ да превръща един БВ в категория негласен пътнически е неправилна. Това, че се прави с тънката сметка за икономия рефлектира върху удължаването на времепътуването по дългите дестинации. Примерите са кристално ясни - бърз влак от София до Кюстендил пътува 100 км за 3 ч. Влаковете по пета линия са същата история. Единствените примери за разумно мислене бяха превръщането на 2655/2654 и 7624/7621 в нормални двойки бързи влакове.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
Местоположение: София, Пирдоп

Мнение от forhi »

Тия в БДЖ са изтрещяли вече...
Чайката(3620) в посока София вече спира на Златица за 5 мин., за да чака пътника от София 30113.
Бързият вечерта(3622) спира на Долно камарци, за да чака пак пътнически - 30123.
3636 спира и на Столник...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Това ако не се лъжа е временно и е с телеграма за изменение.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
Местоположение: София, Пирдоп

Мнение от forhi »

*ТЕЛ. 296 ОТ 12.12.2010Г.СЕ КОРЕГИРАТ РАЗПИСАНИЯТА НА ВЛ.3620 ЗА -СФ ;30113 МУС-СР ;30123 СЦ-ПИ ;30113 МУС-КО.

По принцип на останалите пишат и крайната дата, ако изменението е временно.
Но все пак дано наистина е временно, защото това не е нормално.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

БВ 3636 със специална телеграма още от края миналия ГДВ спира на Столник вероятно,за да прибира жп служители,а в новия график спирането просто е официално утвърдено.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

abs111 написа:Който желае може да си закупи Пътеводителя от касита на Ц.гара София срещу 2.50лв.
Днес отидох в 12ч. и питам на касите за пътеводител и получих отговор, че вече е свършил и едва ли ще има и за това имам въпрос към всички ви, ако някой го има в повече да ми продаде срещу 3.50лв. :arrow:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

В Габрово не го пускат, но до края на седмицата може и да има вече.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

По-добре май ще е да не си го купувате , че до януари месец съвсем ще стане безполезен с тези телеграми за изменения които валят всеки ден :D :D :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мнение 1.
По традиция , след като се сдобия с пътеводител (и/или съкратено разписание) и го разгледам обстойно , правя кратък коментар на графика , отразен в книгата.Ето как изглежда новият пътеводител , купих го 2.50 лв от бюро "Рила" в подлеза на НДК , а на 18-ти декември на касите на центр. гара София го нямаше.
Ще разделя информацията на няколко мнения , за да може по - лесно да бъде прочетена.

Сега към коментарите - още в разписанието на международните влакове 460 и 461 (новите номера на 462 и 463) се затвърждава станалата вече две години практика да няма директен вагон за гръцката столица Αθήνα.Преди такъв беше румънският спален , по - късно заменен с кушет , който обаче ходеше до Θεσσαλονίκη.За разлика от предишното разписание , сега поне е посочена връзка за гръцката столица посредством експресен влак , свързващ двата града.Отпаднал е спалният вагон София - Budapest K. , донякъде привествам това решение , тъй като този вагон не се радваше на някаква населеност и пътуваше празен , затова и не издържа в миналия график.Добре че поне вагонът за Wien West Hbf , който се закача на 490 се е запазил и дори в събота го видях.С него композицията става двувагонна , иначе може да попаднете на уникалния случай на международен влак с един вагон.Не мога да разбера защо сърбите продължават да пускат само едно "Bl" или смесен "ABl" , а хората вътре са като в консерва.

По първа линия новост е удължения маршрут на крайградския 10270 / 10271 , който вече ще ходи до Пазарджик , само където не е указано , че ще е в работни дни.Удължването на машрута е оправдано , поради все по - големият пътникопоток , генериран от Пазарджик в посока Пловдив.Както знаем , автогарата в града се измести до гарата и поради високата цена на билета с рейса , нещата се поставиха на везни и вероятно се досещате по - голяма част от пътуващите какво са избрали.Удължено времепътуване с цели 7 минути има "Сл.бряг" 8611 в участъка СФ - ПО , 5 от които в участъка Подуяне - Септември.Въведени са "Уикендите" , този път с номера 8671 / 8672 и е върнато спирането на Дианата на Костенец в двете посоки.Колкото до участъка до Свиленград , времепътуването е чувствително увеличено.Един пример - ако 1650 в ГДВ 2010 изминаваше разстоянието от Димитровград за Пловдив за час и 18 минути , сега при ГДВ 2011 същото разстояние със спиране на същите гари и спирки се взема за час и 48 минути.Горе долу с такава разлика са и другите влакове.Положително е пускането на още 2 двойки влакове до Свиленград и запазването на бързия 1671 / 1672 , което лично оценявам в положителна насока , тъй като е удобен в неделя за пътуващите към столицата.

По 2-ра линия също имаме интересни моменти - два от влаковете са си разменили местата и това са 20221 , който е вместо 20205 , а той пък под друг номер - 20103 се движи на мястото на лакатнишкия и отгоре на това е с удължен маршут до Червен бряг - нещо наистина добро.Изместен е часът на тръгване на "Зл.пясъци" от 7:05 в 6:55 и в резултат от увеличеното времепътуване , пътува до ВА с 14 минути повече от миналия график.Отразени са и "Уикендите" , спиращи на Мездра , Плевен , Горна и Шумен.Продължава безобразието 2627 да спира на всяка керемида до Бов , а 2637 ще спира вече и на тази гара (нещо , което го нямаше в ГДВ 2010).От разписанието е отпаданала окончателно нощната двойка 2681 / 2682 , която така и не бе пусната през миналия график.Отменен е 20241 и не е ясно нощуващият 20130 с какво идва до Търговище (преди до Стражица) , за да отиде след това до Червен бряг и да влезе в рекордите по най - дълъг маршрут на ПВ , обслужван от електричка.С удължен маршрут до Варна , вместо както досега до Шумен е и 4641 / 4640.Който има възможност да пътува с него точно в "удължения" участък , може да сподели каква е населеността.Последното нещо , на което попаднах - смяната на тягата на Кардама и изчакването на връзката до и от / Пловдив ще се осъществява на Повеляново , явно поради демонтиране на отсечката от Синдел към Девня.С измемен маршрут е 20152 , който вече от Комунари ще ходи в Каспичан под номер 26200 и оттам ще отива в Горна Оряховица.Престоят на К е само 4 минути.20110 отново ще бъде транзитен в участъка Горна - Павликени.Новост е пускането на 1385 , който ще се движи малко след Янтрата.Тъй като е посочено , че през лятото ще се движи вместо 383 , отпада възможността за ранна връзка със столицата и първият влак , пристигащ в София остава 2626.И може би най - голямата новост , която с основание може да наречем "Саруманска мечта" , в този график се реализира.DESIRO-то от Свищов ще пътува до Габрово и във форума вече видяхме зимните снимки на мотрисата.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация