Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

51072-7 беше работоспособна и до последно се движеше.Предполагам я спират поради изтичане срока (40 г.) на въздушните резервоари.Като се има предвид немалкия брой машини от серията в депо Русе - 7 бр. , нищо чудно да не е предвидено да се закупят нови резервоари за всички.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не ми се вярва ей така читава машина да я бракуват. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

VESO написа:51072-7 беше работоспособна и до последно се движеше.
51.072 не е в движение поне от 2 години и в момента е запечатана.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едва ли от 2 години чака за резервоари. По-скоро е за ремонт, ама някой се ослушва накъде духа вятъра. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В КЦМ-АД гр. Пловдив има два локомотива серия 51.

51 135, бивша собственост на лок. депо Пловдив се намира пред депото и се използва за резервни части.

51 170 също бивша ПО машина се намира вътре в депото, годен е и се използва като резервен локомотив при влизане на ТГМ-а за ревизия или някакви аварийни ситуации. Локомотива се припалва отвреме на време за да се поддържа в готовност. Ето как изглежда кабината му:
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимки от външния вид има ли?170 съм я мяркал в "цял ръст" , но 135 не.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

те каде точно са в депото ,че не се сещам.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
51

Мнение от shotik »

Като гледам снимката и се сещам за 51-21 ,с който локомотив съм работил най-много ,в Среден район на Подуяне разпределителна,трета маневра.
На снимката се вижда колко добре е избрано мястото на дръжките за контролера и директната спирачка и като се прави лашкане/което сега е забранено доколкото знам/от позиция се връща на позиция "1а" и се хваща ръчката на спирачката.Задържаш,връщаш на неутрално и буташ контролера на "0".Прави се така,за да не се изключи отведнъж,защото от големия ток ,при изключване на ходовите контактори се получават силни искри.
Със сгъвката отдолу на коляното може да се превключва хода ,без да се ползва ръката.Отдясно под прозореца на добро място е разхлабителния вентил на локомотивната спирачка и често се полваше за разхлабването и ,за да не се хлъзне локомотива.
За неработилите и невиждали на живо този локомотив ,само могат да съжаляват и да ми завиждат на удоволствието с което съм работил с него.
Мнения: 6
Регистриран на: Пет Окт 30, 2009 5:33 pm
Местоположение: ruse

Мнение от svetlio75 »

Лашкише са разрешени в някои гари 51 -21 си е голяма фурия .Дърпаше яко не гореше много масло :lol: трудно и се палеше комина :D Сега е ремонт изшкурена и китосана
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Молба към Марио (ако още има път към МОВ - Перник) - в района на фабриката се намира една 51-00-ца , във видимо неработоспособно състояние (единствената и снимка е тази и съм я правил на 1-ви април 2010 г. и както от нея се вижда , локомотивът се намира между две големи жълти халета) , както и при първа възможност можеш ли да проучиш кой номер е тя и каква е съдбата и?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще питам, но мисля, че ГАНЦ-а го нарязаха. Ако е там, то ще бъде обстойно заснет.
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Състоянието на Русенските Ганцове към днешна дата е просто зле.
51.072 е вече нарязан.
51.049 от скоро сравнително спрян зад него е 51.009.
51.008
51.052
51.061
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Днес в състава на товарен влак в посока Варна се придвижваше 51.010 който щял да работи 2-ра маневра Варна-запад.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Нищо чудно без това в Русе няма почти никаква работа нека работи а за ТП-тата да се връща в Русе. В момента в Русе в движение са 4-ри Ганца 51.008,51.010,51.021,51.061 иначе два са предостатъчни за работа в Русе.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Стара снимка на 51 21

Мнение от shotik »

Днес случайно намерих дома в учебници от ПЖИ една корица на сп.Железопътен транспорт ,1976 или 1977 г,на която е сниман лок.51 21 ,управляван от мен в 3-та маневра в среден район на ПДТ/така се водеше тогава,днес мисля ,че е Подуяне разпределителна/.

http://shotik.snimka.bg/other/lokomotiv ... 8.26487724
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация