

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
По онези времена 2ра бъкъше от товарачки с оригиналните ламинатки 42. Една от тези товарачки не успява да избъхти баира към бившата гара Згалево–намира се в сегашното междугарие Гривица–Пордим. Товарачката закъсва и......тръгва назад. През това време Дунава е пуснат от Плевен към Гривица, и той в пълен напън по гривишкия баир. Челната среща става в средата на гарата Гривица. Дълги години след това вагони от злополучната товарачка стояха разхвърляни в боровата горичка.
Информацията естествено беше много оскъдна, милицията гонеше любопитните дзяпачи като мен. За катастрофата на Плачковци и Михалци си спомням че спешно изпратиха от поделението помощ за разчистване на терена. Естествено, нито е имало фотоапарати, нито пък и някой е щял да разреши снимане.
Бързият влак на Михалци,или по-точно това което оставаше от него, нямаше как да го скрият, и гледката наистина беше потресаваща.
Информацията естествено беше много оскъдна, милицията гонеше любопитните дзяпачи като мен. За катастрофата на Плачковци и Михалци си спомням че спешно изпратиха от поделението помощ за разчистване на терена. Естествено, нито е имало фотоапарати, нито пък и някой е щял да разреши снимане.
Бързият влак на Михалци,или по-точно това което оставаше от него, нямаше как да го скрият, и гледката наистина беше потресаваща.

Администратор

059 - опожарена и бракувана през 1983 г., възстановена в лок депо Бс през 1984 г., излиза с юбилеен номер 43-1945, от 1992 г. е с номер 43 310VESO написа:Значи последно , ето номерата на липсващите 44-00-ките и тяхната съдба
059 - удряна на Вакарел и бракувана;
069
077 - удар с 064 , при което е бракувана;
086
104 = 304 = 001;
116
119
122 - бракувана след инцидент на Плачковци;
124
129
136 - катастрофа с 068 на Бяла , при което е бракувана;
145 = 345 = 002.
Останаха само зелените , за които нямам информация.
086 - челен удар в междугарието Своге - Церово в ДЛ 06 120, 1980 г.
116 - катастрофа на Ресен на 13.06.1991 г.
119 - катастрофа с влак 230 на 02.01.1989 г.
124 и 129 се сблъскват челно на 16.12.1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол;
43-40 е бракуван 1982 г. след катастрофа на гара Дружба (14 август е датата);bdz46 написа:Изпуснатата от Вк за Пбк е 43-40 или нещо такова.
Саморазхлабила директна спирачка.
А изпуснатия 43 от Вк за Пбк е 43-36, годината е 1975-та, лок е без бригада, изпуснат по вина на същата
Ако имате други въпроси питайте, но не гадайте!



Последно промяна от Nikss на Нед Дек 05, 2010 9:47 pm, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
2–ра е безспорен шампион по тежките катастрафои. Седмици след удара на Илиенци все още стояха купчини отломки от разпраните вагони. Официално се говереше за 13 загинали.
Вероятно най–тежките бяха на Венчан и на Ясен. Тази на Ясен все още я помня понеже бяха обявили обща тревога в града, някъде към 01ч през ноща. Няма официални данни за броя на загиналите.
Златните два пъти изхвърчаха от стрелки–на Одърне и Роман. Пак с жертви и голями щети.
Вероятно най–тежките бяха на Венчан и на Ясен. Тази на Ясен все още я помня понеже бяха обявили обща тревога в града, някъде към 01ч през ноща. Няма официални данни за броя на загиналите.
Златните два пъти изхвърчаха от стрелки–на Одърне и Роман. Пак с жертви и голями щети.





Информация
Модератори