Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Интересно е щяло да се получи ако влакът е претичал по правата в Плачковци. След Плачковци има малко отбой в наклона, но едва ли е щял да издържи до равното в началото на Трявна :roll:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

В същата тази 1987 изпуснаха и едни влак от Славяново към Горица. Не помня дали беше дерайлирал след Горица или дали се беше нахакал в една от липсващите сега ерки, но движението към и от Варна е беше цял ден прекъснато.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ако влака е протичал по правата на Плачковци щеше да се окаже в спасителния коловоз и колегите щяха още да са живи и здрави , аз съм чувал слухове , че тогава на правата към спасителния е имало влак и затова не са могли да го насочат към него.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

За Славяново съм чувал да има няколко изпускания на влакове но нито един път не се е стигало до дерайлиране.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А какво точно се е случило с Дунава на Гривица?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

По онези времена 2ра бъкъше от товарачки с оригиналните ламинатки 42. Една от тези товарачки не успява да избъхти баира към бившата гара Згалево–намира се в сегашното междугарие Гривица–Пордим. Товарачката закъсва и......тръгва назад. През това време Дунава е пуснат от Плевен към Гривица, и той в пълен напън по гривишкия баир. Челната среща става в средата на гарата Гривица. Дълги години след това вагони от злополучната товарачка стояха разхвърляни в боровата горичка.
Информацията естествено беше много оскъдна, милицията гонеше любопитните дзяпачи като мен. За катастрофата на Плачковци и Михалци си спомням че спешно изпратиха от поделението помощ за разчистване на терена. Естествено, нито е имало фотоапарати, нито пък и някой е щял да разреши снимане.
Бързият влак на Михалци,или по-точно това което оставаше от него, нямаше как да го скрият, и гледката наистина беше потресаваща.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чувал съм за 2 големи катастрофи по 2-ра линия - на Янтрата , само забравих край коя гара и някакъв друг сблъсък между пътнически и товарен влак край гара Ясен.Товарният е бил съставен от цистерни.
Някой може ли да разкаже за тях?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Янтра-та се наниза в 52-ка без дистанция на гара Илиянци.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Значи последно , ето номерата на липсващите 44-00-ките и тяхната съдба

059 - удряна на Вакарел и бракувана;
069
077 - удар с 064 , при което е бракувана;
086
104 = 304 = 001;
116
119
122 - бракувана след инцидент на Плачковци;
124
129
136 - катастрофа с 068 на Бяла , при което е бракувана;
145 = 345 = 002.

Останаха само зелените , за които нямам информация.
059 - опожарена и бракувана през 1983 г., възстановена в лок депо Бс през 1984 г., излиза с юбилеен номер 43-1945, от 1992 г. е с номер 43 310
086 - челен удар в междугарието Своге - Церово в ДЛ 06 120, 1980 г.
116 - катастрофа на Ресен на 13.06.1991 г.
119 - катастрофа с влак 230 на 02.01.1989 г.
124 и 129 се сблъскват челно на 16.12.1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол;
bdz46 написа:Изпуснатата от Вк за Пбк е 43-40 или нещо такова.
Саморазхлабила директна спирачка.
43-40 е бракуван 1982 г. след катастрофа на гара Дружба (14 август е датата);
А изпуснатия 43 от Вк за Пбк е 43-36, годината е 1975-та, лок е без бригада, изпуснат по вина на същата

Ако имате други въпроси питайте, но не гадайте! :idea: :arrow: :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

2–ра е безспорен шампион по тежките катастрафои. Седмици след удара на Илиенци все още стояха купчини отломки от разпраните вагони. Официално се говереше за 13 загинали.
Вероятно най–тежките бяха на Венчан и на Ясен. Тази на Ясен все още я помня понеже бяха обявили обща тревога в града, някъде към 01ч през ноща. Няма официални данни за броя на загиналите.
Златните два пъти изхвърчаха от стрелки–на Одърне и Роман. Пак с жертви и голями щети.
Мнения: 2
Регистриран на: Съб Дек 04, 2010 5:41 pm
Местоположение: софия
Пичове изчетох цялата тема за катастрофите и понеже не видях друга подобна да ви питам-имам спомени от детството ми за една катастрофа на г.Елисейна с някакъв международен влак мисля беше даже ходихме да гледаме изпадналите вагони-та дали не може малко да ми опресните случката???
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 2:52 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от mmtt »

качете снимки на 152 и 156 след случая Драгоил!
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 2:52 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от mmtt »

може ли да каже някои нешто за БВ 201 които изпадна по път1 на ПС-то на Левище???
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Незнам точната година но ще предположа 1982г. при извършване на маневра в гара Долно Церовене не осигурен състав със спирачна маса е изпуснат и със скорост от 40км/ч връхлита върху 45 - 171 и от тогава локомотива е със сменена първа кабина.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

А как са се появили 43 307, 43 308 и 43 309. Кои лок. са претърпели произшествия за да направят тези 3те?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация