
Модератор

Модератор


На ЕМВ 32/33 да сваляш за паяци и то без Габровския шунт си е кощунство.В темата Електрически локомотиви БЖК серия 87 bdz46 написа:Имаше обаче един машинист на ЕМВ, който изхождаше точно от тази максима и твърдеше, че нямал счупен пантограф.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

От доста време не бях виждал пловдивска електричка в действие , днес ми се отдаде тази възможност.32153-9+32154-7 бе гарирана на 4-ти коловоз и се очакваше да замине за Варна като 8691.Направих тази снимка на мотрисата , а през това време тя взе да се пълни от групи ученици , слезли от 8613.Изненадаха ме няколко неща при избора на пътуващите.
Защо след като бързият 8613 е до Варна , те са предпочели да слязат на Пловдив и да сменят влака?
Защо да поръчват и да плащат по - скъпо за извънреден влак , след като могат да минат и с бръз , който е по - евтин?
Защо точно са поръчали да бъдат извозени с разпадащата се стара електричка , а не например с композиция или DESIRO? Впрочем повечето работници в депо ПО се чудеха дали 32-00-ката ще издържи по пътя , а някои дори правеха предположения на коя гара ще остави влака.
Въпроси без отговор....Децата обаче много се радваха и докато си местеха багажите , направих тази снимка на табелата с дестинацията.
Защо след като бързият 8613 е до Варна , те са предпочели да слязат на Пловдив и да сменят влака?
Защо да поръчват и да плащат по - скъпо за извънреден влак , след като могат да минат и с бръз , който е по - евтин?
Защо точно са поръчали да бъдат извозени с разпадащата се стара електричка , а не например с композиция или DESIRO? Впрочем повечето работници в депо ПО се чудеха дали 32-00-ката ще издържи по пътя , а някои дори правеха предположения на коя гара ще остави влака.
Въпроси без отговор....Децата обаче много се радваха и докато си местеха багажите , направих тази снимка на табелата с дестинацията.
Последно промяна от VESO на Чет Дек 30, 2010 8:28 pm, променено общо 1 път.
През 2004та бяха 3 ЕМВ сер.32, тръгнаха към София, там ги преразпределяхаstani_46001 написа:Като си говорим за електрички никога няма да забравя, как като служих в Плевен през 2005г., след клетвата ни натовариха в една електричка и директно за Казанлък. Сигурно това е била честа практика за там и за други поделения. Такива влакове, като извънредни ли са ги категоризирали?
Информация
Модератори