Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Помня на 1-ви октомври от Дианата на СЗ слязоха поне 70 80 човека.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

В почивни дни населеноста също се е подобрила. 60-70 човека ако ги гледаш седнали по местата си ще изглежда, че влака е полупразен , но ако ги гледаш как слизат гледката е друга. Освен това Дианата прави връзка и с 40105 на Сз.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Представям си само как има тълпи желаещи от конските вагони да се метнат в 97 ците...
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево
Vancho написа:Представям си само как има тълпи желаещи от конските вагони да се метнат в 97 ците...
Дианата от много време не е с 97-ци. От няколко месеца насам върви с три 74-ки и две 63-ки.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ванчо , от 7-ми септември 2009 г. Дианата не вози 97-ци.Оттогава до сега тези вагони са в композицията на "Сл.бряг". :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

много хубави времена баха, когато на "Дианата" бяха 97-ците, после като сложиха 63-ките направо не ми се желаеше да се качвам в нея
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А сега с тез 74-ки е просто божествена. 8) :P 97-ците са си екстра за Слънчев бряг. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

за сега не съм се возил в "Дианата", но като имам път от Ст.Загора до Пловдив или София няма да пропусна да се кача в нея, да видя за какъв лукс става на предвид :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За лукс никой нищо не е споменавал. Ясно и просто - удобство го наричат хората. 8) Именно затова БВ 4611/4612 "ДУНАВ" ми е един от любимите - защото вагоните са поддържани в много добро състояние и предлагат удобство при пътуване на всякакви разстояния. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Подкрепям с две ръце. Почти всяка седмица го използвам като се връщам от Свищов и като изключим винаги закъснелия Хебър, дори и Дунава да позакъсенее още на Левски, то пък на Горна хебъра закъснял по малко :D Тръгва + 3, пристига минус 2 и то с един куп намаления :lol: Наистина обаче е много топъл и уютен :) Ако му понамалят спиранията за трима дядовци и пет бабки между Го и Р ще е идеален и някъде около 1 ч 50 ама мечти .... да е под 6 ч някога :cry:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ванчо , между Горна и Русе , гарите , на които Дунава спира са Полски Тръмбеш , Бяла , Борово , Две могили и Иваново.На коя от тях предлагаш влакът да минава транзит?
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Забравяш Петко Каравелово /абсолютно нулев пътникопоток/. Пътувайки всяка седмица установявам, че единствено на Полски тръмбеш слизат 10 и повече пътника. Друг такъв случай е Бяла, но там е рядкост повече от 3 4 да слязат. На Борово Иваново и Две могили е още по плачевно. А е цяло чудо ако от горепосочените гари общо /включая и Полски тръмбеш/ се качат повече от трима души за нагоре.. Не мисля че подобен пътникопоток е оправдан за спирането на даден влак, за който всяка секунда е от значение и би могла да допринесе за увеличен пътникопоток от някои по големи населени места. Но транспортната схема е устроена така от дълго време и работи успешно явно /щом влака е полупразне/ ... Цялостната промяна не става от днес за утре, но наблюдавал съм всички БВ и с изключение на БВ 4646, който изпълнява функцията на сутрешен КПВ, другите нямат абсолютно никаква нужда от спирания освен на Бяла и Полски тръмбеш. Но нали е важно да качим пет бабки и трим дядовци, вместо да пренасочим някой и друг студент от Ивконските автобуси
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодаря за информацията, ще е полезна при корекцията на проектните разписания на влаковете по 4-та! По принцип засега ги бях правил да спират на Птб, Иваново и Две могили, но като казваш, че само на Ба и Птб трябва да спират... ще има корекции, щом другите не генерират нужния пътнокопоток. : )
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Тъмна Индия http://vbox7.com/play:19101ff8 :D
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Железния път не е за нерелсови возила и влака не е волска каручка !!! Яко, яко :lol:
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация