Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

554 миналата зима като ходих до депото беше забутана на един от средните коловози в депото, но лятото е изчезнала. Тя и 555 са уникумите от 43-ките в Мездра, предполагам е вкарана да се прави. Тя също трябва да е за ГПР като 543 и според мен хората биха се съгласили да я пуснат нея отколкото някоя Р-ка тъй като всички 45 от мездренската ограда са за СР и КР. Пари както се досещате за такива няма, а дори и да има съмнява ме в Мездра да се напънат тъй като кадърните майстори избягаха. :? Най-голяма е загубата на един човек (в момента е в транспортна полиция на гара Мездра) който е изобретил т.нар. "байпас" на спомагателните машини. Вдигаш предпазителя и "джаз". 8) Сега човека само като чуе машина и се разтреперва. Сами може да предположите какво му е било като е бил на работа. :? Та според мен има надежда л-тиви 543, 554 и 555 да тръгнат отново, тъй като са за ГПР, все пак това е най-опростеният така да се каже планов ремонт и най-малко гълтащ средства, а в тази криза всеки спестен лев е ценен. Колкото до Р-ките за най-сериозните ремонти (среден и капитален) задачата е непосилна за мездренци, щом за ПР опряха до Дца, за СР и КР трябва да се дири друга алтернатива. Едвам с ГПР-тата се справят, 159 цяла година я мъчиха (не, че тя беше единствената, но при положение, че за по 25 дни при яко бачкане може да се изкара лок, 340 дни закъснение са бая).
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

В тази тема не видях да има инфо. за 44 059. Какво се е случило с този локомотив и защо не е в движение? :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отдавна е катастрофирала и не съществува вече.

44 057
44 058
44 060
44 061
44 062
44 063
44 064*
44 065
44 066
44 067
44 068
44 070
44 071**
44 072
44 073
44 074
44 075
44 076
44 078
44 079***
44 080
44 081
44 082
44 083
44 084****
44 085
44 087
44 088
44 089
44 090

Това е списък на всички машини до №090, които са останали. 059, 069 и 077 ги няма. От 077 май са ползвани части и се е пръкнала 064.

* Възстановена след удар
** Опожарена(съхранява се в депо Варна)
*** Гол кош, намира се в Подуяне
**** Бракувана, коша се намира в Подуяне
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Мерси! :)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Добавете 44-060, тя е в движение.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А 44 084 е бракувана.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нанесъл съм промените. Що се касае до 43р 059, тя май някъде по Вакарел се е ударила. 44 064 и 44 077 са се ударили и от двете май е направена една - сегашната 44 064.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи последно , от номерата на 44-00-ките отсъстват следните:

059 , 069 , 077 , 086 , 104 , 119 , 122 , 124 , 129 и 145.

059 е удряна и бракувана , от 077 е сглобена 064 , 104 сега е 001 , 145 е 002 , за останалите подайте малко инфо , каква е събдата на тези липсващи бройки , оцветени в зелено?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Имаше един тежък сличай на Вакарел. Маш спира ерката на перона на Вк и отива да си лафи с дежурния. Машината отлепва бавно назад и след изходните стрелки хуква надолу по инерция към Пбк. Някъде 3км след гарата излита в дерето от високата скорост.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изпуснатата от Вк за Пбк е 43-40 или нещо такова.
Саморазхлабила директна спирачка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43р 122 се изръсва по Кръстешкия баир поради изпуснат товарен влак - изтощена автоматична спирачка. Машинистите загиват.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи и 122 вече е с ясна съдба , подайте инфо за другите , за да махна "зеленото" от тях. :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Случаят с 43р-122 е заради неосигурена спирачна маса на влака, износени и разрегулирани ЛСС на вагоните, паника и недостатъчна квалификация на локомотивната бригада.
Машината влиза със 120-150 км/ч в отклонението на Плачковци.

Мисля, че 43 302 е на базата на 122.
VESO написа:104 сега е 002 , 145 е 001
Обратното е.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

На Плачковци беше 126 км/час. Бях питал Глъмпера как въобще е възможно жп возило да се задържи на релси в криви под 300м с 125 км/час....!! И той не може да си го обясни..
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лок 44 имат нисък център на тежеста и са много стабилни в крива.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация