в момента е спряна, тя беше за кратко, заради пребоядисването на мездренската "Чамуга", но непомня кой номер беше

на мен така ми казаха, а до колко е вярно и самият аз незнам 



ако решът да я постегнат 33 007-008 няма да е лошо, но като гледам май ще бъдат само мечти

Администратор
Опасявам се, че не е в Ас, а ето НА ТОВА МЯСТО - гние и се разпада в депо София, затисната с 04 012.1 без изгледи за възстановяване.44-134 написа:За музейна е оставена 33 01 която е в Асеново. Таз ше върви докато се разпадне и тва ше и е
В Асеново се намира едиствената оцеляла в оригиналната си ливрея - 33 003/004, в окаяно състояние и практически гол кош. Освен нея там е и 33 011/012, която също е прилично ограбена.
33 005/006 уж я взеха да яправят и накрая потъна и тя вдън земята.
33 009/010 е на две половинки в депо Подуяне, също ограбена здравата.
Днес 33 007-008 се размяташе в депо Подуяне за ремонт.Вчера е излязля от случаен,но е стигнала до "кривата круша".
Снимки
44 001 прави маневра с 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499120.jpg
33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499117.jpg
Още един път 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499121.jpg
Извинявам се за качеството,но снимах набързо и с телефон
Снимки
44 001 прави маневра с 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499120.jpg
33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499117.jpg
Още един път 33 007/008
http://picbg.net/u/51641/35369/499121.jpg
Извинявам се за качеството,но снимах набързо и с телефон

Последно промяна от refil на Пон Ное 29, 2010 3:01 pm, променено общо 1 път.
викам си дано мотирисата да има добро бъдеще 

Аз се чудя защо трябваше да се съсипят влакове доставени 1991 г... Да изпратят кошовете на гарнитурите в Сърбия за модернизация - нова ел. част, нови салони, първокласно отделение, вакуумни тоалетни, климатизация, да се монтират бутони за отваряне на вратите, ремонт по ходоавата част и да ги върнат в графиците.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."



Информация
Модератори