Завода Ботевград никой не ни е виновен че тръгнахме да делим дренки с мечките - пробвахме да изнасяме и успяхме, само дето забравихме че получаваме двигатели от МАН или Мерцедес - отговора беше "Няма да ви продаваме двигатели, а вие да ни преебавате..... " отделно и 3 тежки "тупаника" от 3 от 4те големи града в България - Варна купи Мерцедеси (33 боря, вместо 50 чавдара за същите пари), София - намали поръчката за сметка на рециклати, Бургас - взеха 16 автобуса, ама не ги платиха....kgeorgiev написа:На otoyol бизнеса трябва да върви. имахме си завод Чавдар унищожиха го. После що ний сме назад, а на югоизток са на 15 място по БВП в света.

Недейте да говорите за турското "производство", защото е пълна порнография. Имам така да се каже достъп отблизо и честно да си кажа, станах пишман смятайки че оттам може да излезе нещо читаво. Сегашните "мерцедеси" са толкова мерцедеси, колкото москвича е кола. Ама важното е всичко да се скапва за отрицателно време, да има оборот и съответно бизнесът с резервни части да върви. Стоката умишлено се създава така, че да изкара до гаранцията и още малко, като след това почне тормозилника с ремонтите, на човек му писне и си купи нова. След 3-4 години пак така.....

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Много се отклонихме от темата и моля някой модератор да премести последните постове , където сметне за добре !
Кое ни беше толкова качествено , дали автобусите Чавдар или Москвич сглобяван в Ловеч , може би една идея по-качествени са били мото и електрокарите на Балканкар или телевизор Велико Търново ! Ти кажи ?
Това , че нямаше нищо , особенно пък избор и купувахме каквото пуснат по магазините , а малцина си купуваха хубави неща от Кореком !
А извинявай сетих се за един особенно качествен български продукт , казва се Чушкопек , за друго се не сещам !
Кое ни беше толкова качествено , дали автобусите Чавдар или Москвич сглобяван в Ловеч , може би една идея по-качествени са били мото и електрокарите на Балканкар или телевизор Велико Търново ! Ти кажи ?
Това , че нямаше нищо , особенно пък избор и купувахме каквото пуснат по магазините , а малцина си купуваха хубави неща от Кореком !
А извинявай сетих се за един особенно качествен български продукт , казва се Чушкопек , за друго се не сещам !

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
И Чавдарите бяха добри , и Мадарките също , и електрониката която произвеждахме също , между другото първи ние сме изобретили мотокар който е с товароподемност 3,5 тона и е имал възможност да запазва равновесие при принудително накланяне на подемните вилици в ъгъл 45 градуса вляво и 45 градуса вдясно , това че не се подържа тази техника и караме докато вече няма как да не се погледне е друг въпрос.Да не говорим за претоварванията които са издържали Мадарките в някогашните ДАП-ове , камион проектиран за 20 тона тегли 60 - автовлак камион и две ремаркета(за сведение двигател 6 цилиндров редови 215 к.с.скоростна кутия с пневматичен делител 10 скорости, става въпрос за MTTN моделите) и пак са държали , пък да видим дали сегашна техника можем да я изнасилваме така 

И "Мадарките" си бяха мъка и мотокарите също, а електрокарите бяха тотално остарели, работещи на тласъци и т.н.
И да - всички западни камиони издържат в пъти в повече и дори никога за целият си живот, не им се налагал ремонт, като този предвиден в авторемонтните ни заводи.
За ергономичност въобще няма да говорим.
Факт, световните производители се броят на пръстите на двете ръце и много по-силни и богати нации не се мъчат да подържат производство, което не им трябва.
И друго и "Мерцедес" и "МАН" са световни производители на двигатели. Това им е един от основните клонове в бизнеса и не считат, че "Чавдар" им е конкуренция, вярвайте ми, а си го имат за клиент. А това как ние сме си изпълнявали договорните отношения е друго.
И да - всички западни камиони издържат в пъти в повече и дори никога за целият си живот, не им се налагал ремонт, като този предвиден в авторемонтните ни заводи.
За ергономичност въобще няма да говорим.
Факт, световните производители се броят на пръстите на двете ръце и много по-силни и богати нации не се мъчат да подържат производство, което не им трябва.
И друго и "Мерцедес" и "МАН" са световни производители на двигатели. Това им е един от основните клонове в бизнеса и не считат, че "Чавдар" им е конкуренция, вярвайте ми, а си го имат за клиент. А това как ние сме си изпълнявали договорните отношения е друго.

615 пътника са санкционирани за пушене във влакoвете на "Български държавни железници" ЕАД от началото на годината
18.11.2010 14:57
По повод днешния Международен ден без тютюнопушене, "Български държавни железници" ЕАД изразяват своята съпричастност към кампаниите за опазване на чиста и здравословна средата, в която живеем и работим.
От началото на годината до настоящия момент броят на пътниците, санкционирани за тютюнопушене във влаковете на "Български държавни железници" ЕАД, вече е достигнал общо шестотин и петнадесет. Влаковият персонал е наложил финансова санкция на 586 пътника, които са нарушили изискването влаковете да бъдат чисти от цигарен дим. Други 29 пушачи са свалени от пътническите композиции, след като са отказали да заплатят регламентираната глоба за тютюнопушене.
Националният железопътен превозвач припомня, че от м. март 2008 г. е въведена пълна забрана за тютюнопушене във всички категории пътнически влакове в съответствие с добрите практики в европейските железници.
"Български държавни железници" ЕАД упражняват строг контрол върху спазването на разпоредбите за тютюнопушене във влаковете. Санкцията за пътник, който замърсява с цигарен дим пътническите композиции, е в размер двадесет лева.
Забраната за тютюнопушене във влаковете важи не само за пътниците, а и за превозния персонал на "Български държавни железници" ЕАД. Във влаковете се извършват системни проверки, за да се установи дали влаковите бригади изпълняват професионално своите служебни задължения, като включително се следи и за това дали служителите от превозния персонал нарушават забраната за тютюнопушене. При всяко констатирано неспазване на служебните задължения, ръководството на националния железопътен превозвач налага съответните административни санкции.
информацията е от сайта на БДЖ
18.11.2010 14:57
По повод днешния Международен ден без тютюнопушене, "Български държавни железници" ЕАД изразяват своята съпричастност към кампаниите за опазване на чиста и здравословна средата, в която живеем и работим.
От началото на годината до настоящия момент броят на пътниците, санкционирани за тютюнопушене във влаковете на "Български държавни железници" ЕАД, вече е достигнал общо шестотин и петнадесет. Влаковият персонал е наложил финансова санкция на 586 пътника, които са нарушили изискването влаковете да бъдат чисти от цигарен дим. Други 29 пушачи са свалени от пътническите композиции, след като са отказали да заплатят регламентираната глоба за тютюнопушене.
Националният железопътен превозвач припомня, че от м. март 2008 г. е въведена пълна забрана за тютюнопушене във всички категории пътнически влакове в съответствие с добрите практики в европейските железници.
"Български държавни железници" ЕАД упражняват строг контрол върху спазването на разпоредбите за тютюнопушене във влаковете. Санкцията за пътник, който замърсява с цигарен дим пътническите композиции, е в размер двадесет лева.
Забраната за тютюнопушене във влаковете важи не само за пътниците, а и за превозния персонал на "Български държавни железници" ЕАД. Във влаковете се извършват системни проверки, за да се установи дали влаковите бригади изпълняват професионално своите служебни задължения, като включително се следи и за това дали служителите от превозния персонал нарушават забраната за тютюнопушене. При всяко констатирано неспазване на служебните задължения, ръководството на националния железопътен превозвач налага съответните административни санкции.
информацията е от сайта на БДЖ

Има я и във вести.бг ама забравих да я сложа да са ... в главата.
И новините не са за "Коментари по публикациите" както и коментарите не са за "Преглед на печата". Забелязвам, че в 90% от случаите това не се спазва! Освен това, нали преди време решихме, че всеки може да прочете свободно в сайта на БДЖ това, което е написано, та отпадна нуждата да постваме новините от сайта директно тук. бобър, влез в такта на работа.
И новините не са за "Коментари по публикациите" както и коментарите не са за "Преглед на печата". Забелязвам, че в 90% от случаите това не се спазва! Освен това, нали преди време решихме, че всеки може да прочете свободно в сайта на БДЖ това, което е написано, та отпадна нуждата да постваме новините от сайта директно тук. бобър, влез в такта на работа.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Стар, изоставен вагон горя на гарата в Шумен
Стар и изоставен вагон горя на гарата в Шумен на метри от железопътната гара с чакащи на перона пътници. Пожарникарите бързо овладяха огъня и предотвратиха пренасянето му към околните храсти и сухи дървета.
Минути преди да пристигне влакът, в 18 часа пътниците видели пламъци и изплашени извикали служители на гарата. На мястото на инцидента пристигнали два екипа пожарникари. Стар и изоставен вагон горя на гарата в Шумен, който стои повече от 20 години на страничен коловоз.
Бил подготвен за скрап, но така и не бил изтеглен. Макар че бил без прозорци и с изкъртени врати, често в него преспивали бездомници. Предполага се, че е бил запален от тях.
информацията е от сайта на БТВ http://www.btv.bg/news/bulgaria/bedstvi ... humen.html[/b]
Стар и изоставен вагон горя на гарата в Шумен на метри от железопътната гара с чакащи на перона пътници. Пожарникарите бързо овладяха огъня и предотвратиха пренасянето му към околните храсти и сухи дървета.
Минути преди да пристигне влакът, в 18 часа пътниците видели пламъци и изплашени извикали служители на гарата. На мястото на инцидента пристигнали два екипа пожарникари. Стар и изоставен вагон горя на гарата в Шумен, който стои повече от 20 години на страничен коловоз.
Бил подготвен за скрап, но така и не бил изтеглен. Макар че бил без прозорци и с изкъртени врати, често в него преспивали бездомници. Предполага се, че е бил запален от тях.
информацията е от сайта на БТВ http://www.btv.bg/news/bulgaria/bedstvi ... humen.html[/b]

и аз се чудя що видях 2 пожарни днес оня ден не видях като горя мелница Съгласие сега не можах да видя вагона уж обичам сеири пък нямах късмет 

Момиче пострадало тежко при влаковата катастрофа край Сливен
21-годишнo момиче е пострадало сериозно при катастрофата на жп прелеза между гарите "Гавраилово" и "Чинтулово" край Сливен. Момичето пътувало със семейството си в блъснатата от локомотива кола.
Пострадалата има фрактури на черепа и на лумбален прешлен и съществува опасност за живота й. Ще й бъде извършена операция, съобщиха от Спешното отделение в сливенската болница.
В колата пътували четирима души. Шофирал бащата на пострадалата жена. С тях са били още майката и 18-годишнит им син. Тримата са с контузии по тялото, опасност за живота им няма. Момчето е със сътресение на мозъка и травми в шийната област, майката също е със сътресение на мозъка, а бащата е с повърхностни наранявания.
Около 13.05 ч. на жп прелез в междугарието с. Гавраилово - с. Чинтулово бързият влак от София за Бургас се е сблъскал с лек автомобил, след като колата преминала през прелеза, охраняван от действащи в момента светлинна и звукова сигнализация.На локомотива на композицията са нанесени щети.
П.П ударения локомотив е 46.231 няма сериозни щети по него
http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... liven.html
21-годишнo момиче е пострадало сериозно при катастрофата на жп прелеза между гарите "Гавраилово" и "Чинтулово" край Сливен. Момичето пътувало със семейството си в блъснатата от локомотива кола.
Пострадалата има фрактури на черепа и на лумбален прешлен и съществува опасност за живота й. Ще й бъде извършена операция, съобщиха от Спешното отделение в сливенската болница.
В колата пътували четирима души. Шофирал бащата на пострадалата жена. С тях са били още майката и 18-годишнит им син. Тримата са с контузии по тялото, опасност за живота им няма. Момчето е със сътресение на мозъка и травми в шийната област, майката също е със сътресение на мозъка, а бащата е с повърхностни наранявания.
Около 13.05 ч. на жп прелез в междугарието с. Гавраилово - с. Чинтулово бързият влак от София за Бургас се е сблъскал с лек автомобил, след като колата преминала през прелеза, охраняван от действащи в момента светлинна и звукова сигнализация.На локомотива на композицията са нанесени щети.
П.П ударения локомотив е 46.231 няма сериозни щети по него
http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... liven.html
Просто поредният мазохист който се е разминал на косъм и тези покрай него. Кога ли ще му дойде на българина ума в главата и да разбере че не трябва да минава на задействана сигнализация? Май трябва да правят 3D филми с такива ужаси че които се обучават да усетят ужаса. Техниката вече напредна толкова много. Може към КАТ във всеки областен град да има такава зала и всички обучаеми шофьори да усетят неприятния момент.
знаеш ли какво ще бъде интересното, ако сложат на всеки жп прелез камери да видят кои шофьори преминават на спусната бариера, един вид ще има високи санкции, за техните грешки