Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Това е ПВ 10212 за Драгоман.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Утре се очаква 002 да препуска по железния път.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Някой има ли снимки след ремонта?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок е отлично възтановен.
http://bdz123.hit.bg/DSC04809a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04811a.JPG
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Най-после да похваля Кончар. Браво! Този път наистина много добре са се справили. Очаквах да е по-зле.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кой е казал че кончар не работят. Хората работят много добре и бързо. По лок няма никакви забележки.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Радост за очите ми. Най-после. Браво.
Изображение
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За един месец я направиха. Наще в депото само месец я рязаха.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Браво на Кончар. Изглежда са се справили добре с работата по възстановяването.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не виждам какво хвалите толкова "БДЖ-Кончар". Нека не забравиме защо НИТО ЕДНО ЖАБЕ няма да стъпи вече там :evil: Нека не забравиме и порочната практика да задигат лампите за осветление на разписанието на лок. 444. Нека се вгледаме и в другите им издънки, особено 46 211.9, която смуче от кабините. 44 002.4 също си има кусури. Загледайте се в конзолата на надбуферните фарове. Ще познаете коя е ударената страна :evil:
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Преди малко 002 се навърташе в депо Подуяне, дойде посока централна гара.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не знам за вас, обаче аз прегледах всички налични снимки и ми се струва, че следите са заличени добре.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Няма удряна машина в БДЖ на която да не и личи! Факт че ако не беше 44 002 а някоя друга машина - гаранция че вече щеше да е станала на банкети и нови коли!
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Машината си е направена доста добре, на фона на грозната ни жп-реалност. Хората в Кончар са се справили добре с машината. Ако тръгнем да търсим кусури - все ще ги намерим. Нормално, модернизираните Ер-ки са само две и са под лупа. за добро или за лошо. Като цяло 44002 е машина дето може да се покаже и пред хора, докато същото мога да кажа само за няколко червени машини. Това е положението, Кончар съживиха машината. Ако я бяха правили в някое от съседните халета сигурно вече щеше да е разкостена отдавна.
Изображение
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

...
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация