Това е ПВ 10212 за Драгоман.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Някой има ли снимки след ремонта?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:05 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Най-после да похваля Кончар. Браво! Този път наистина много добре са се справили. Очаквах да е по-зле.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Браво на Кончар. Изглежда са се справили добре с работата по възстановяването.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:01 am, променено общо 1 път.

Администратор
Не виждам какво хвалите толкова "БДЖ-Кончар". Нека не забравиме защо НИТО ЕДНО ЖАБЕ няма да стъпи вече там
Нека не забравиме и порочната практика да задигат лампите за осветление на разписанието на лок. 444. Нека се вгледаме и в другите им издънки, особено 46 211.9, която смуче от кабините. 44 002.4 също си има кусури. Загледайте се в конзолата на надбуферните фарове. Ще познаете коя е ударената страна 


64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Не знам за вас, обаче аз прегледах всички налични снимки и ми се струва, че следите са заличени добре.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:17 am, променено общо 2 пъти.
Машината си е направена доста добре, на фона на грозната ни жп-реалност. Хората в Кончар са се справили добре с машината. Ако тръгнем да търсим кусури - все ще ги намерим. Нормално, модернизираните Ер-ки са само две и са под лупа. за добро или за лошо. Като цяло 44002 е машина дето може да се покаже и пред хора, докато същото мога да кажа само за няколко червени машини. Това е положението, Кончар съживиха машината. Ако я бяха правили в някое от съседните халета сигурно вече щеше да е разкостена отдавна.
Информация
Модератори