
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Eто статия на Стандартнюз http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=346769
Само щуротии в тази статия.vkakachev написа:Eто статия на Стандартнюз http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=346769
18 цистерни пълни с "нафта", "късо съединение" "Токов удар" и други подобни.
Иначе някой знае ли коя е машината. Обикновено използват "седмици" до Бенковски, където е базата на "Вито газ" - бивша "ШЕЛ Газ", а от там транспортират по шосе и вагоните с материали за хладилният завод "Либхер" и обратно вагони пълни с готова продукция.


Подновн е търга за ЖП линията Пловдив - Бургас
http://www.standartnews.com/news/details/id/85368
http://www.standartnews.com/news/details/id/85368
Поредните шейхове
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/11/ ... na_gorivo/
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/11/ ... na_gorivo/
ето една типична българска работа



Нищо подобно! Аз ги акумулирам в батерии по 1,5V и така ги изнасям във вид на акумулирана енергия. На ден по 700mWh електроенергия изнасям в батерия от 1,5V. После я включвам в националната електропреносна мрежа и тия 700mWh ги продавам на НЕК на цени под тези които АЕЦ-Козлодуй продава.icobdz написа:Аиде а ти като изнасяш от депото с кофите... В едната ток а в другата напрежениеdido73 написа:Лаком гъз, глава затрива! Перифразирано - Лакома туба, трудова книжка затрива!


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор