
Администратор
Това със зависимостта към "Кончар" е станало още при подписването на договора за модернизация. Тук пръст основно има комунистическата свиня Йордан Василев - човека, който е виновен за прекратяването на добрите отношения на БДЖ със ШКОДА... Същият още не е в затвора, си хойка насам-натам охранен и доволен.

Администратор
Не разбирам нещоplastikat написа:Някой друг да го интересува кой съм ?

Май някой пак разпаля спора червени срещу сини. Който е безсмислен. Всяка една машина щом ни изкарва парите и работи е добре дошла. За 46 2ХХ отдавна се изписаха сума теми и мнения, че концепцията е сгрешена и, че с тоя договор БДЖ си е дало задника под наем. Но като цяло ако ги спрем ще теглим влаковете с какво?! С коне или магарета?!

Администратор

А задаваш ли си въпросите на колко км пробег са 43 и 44, от колко години работят, на колко време минават ремонти? Ха сега си отговори на същите въпроси и за 46 200.46 242 написа:Ето мнението на ваш колега относно глупостите издрънкани по тази тема:.. ...
Re: 8692
Изпратено на: Нед Ное 21, 2010 7:29 am
От: хххххххх
До: Julien 46 302 S
Абе остави ги бе . Последните 2 дни има 5 влака оставени от локомотив 43/44 - пътнически влакчета с по 2-3 вагона и товарни под норма. А 8692 съм го карал + 2 в Сф в най-голямата жега - състава беше до 130 км/ч. Познай - 46-211.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори