Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Въобще цялата 46-та серия е за спиране. Тя трябва да влезе в учебниците като пример за вършене на малко работа с много ток. Ако ще и 10 модернизации да правят, както казват сърбите, исти курац. Шведският модел е конструктивно опорочен от румънците.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Tramway написа:Въобще цялата 46-та серия е за спиране. Тя трябва да влезе в учебниците като пример за вършене на малко работа с много ток. Ако ще и 10 модернизации да правят, както казват сърбите, исти курац. Шведският модел е конструктивно опорочен от румънците.
Доставката на серия 46 е съпроводена и със смъртта на един от пионерите на електрификацията в БДЖ - инж. Георги Стайков. Същия загива мистериозно при изпитанията на локомотив 46.01 в Румъния след челен удар с друг локомотив, пуснат "случайно" срещу нашия по изпитвателния кръг. Георги Стайков е бил категорично против доставката на тези локомотиви за БДЖ и за продължаване доставката на електрически локомотиви от Чехия. За съжаление заплаща за това си мнение с живота си. Историята показва колко е бил прав..........
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Както дизелджиите наричат 06-та и 76-та серии "Отмъщението на Чаушеску", май и тез машини заслужават същото прозвище...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

А защо румънците си ги карат
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото ги произвеждат и имат много от тях.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Айде ,айде моля ви се ............. Плюете ги ,пък всички се натискате да работите на тях ,че дори и на катърите 44 001/2 .Големи сте фенове на шкодите ,ама ако трябва да обслужите един влак и деломайстора ви предложи 42-ка,43-ка,44-ка,45-ца и 46 200 ,всички ще скочите на 46-цата ,че даже и до бой може да се стигне

А ти пък кой беше :) Ами аз съм Иван ,приятно ми е . Зет ми до скоро беше лок.машинист в депо Подуене ( Калин Иванов) ,от него съм чувал доста истории първото,отделно че майка ми цял живот работи в железницата ,била е на какви ли не длъжности (завършила е ПЖИ) понастоящем е рък.движение на гара Дружба,така че смея да твърдя че съм информиран по доста въпроси .Не съм професионалист ,просто съм любител и ви споделям свои мнения и впечатления .Много ясно си спомням как преди 6-7 години зет ми ме возеше в 44 ххх в чайката за софия и като срещнехме 3621 с 46200 начело и как меко казано завиждаше на колегите си ,било то ако щете дори и само заради климатика .........Спомням си и как ми е разправял какво натягане е падало по време на курсовете за 44001/2 и за 46200 и как само връзкарите са се уреждали на тях .Та мисълта ми е ,че ако бяха толкова скапани тия машини ,нямаше да има такова натискане за тях и нямаше "само БАШ МАЙСТОРИТЕ да ги слагат на тях " .Надявам се че ви отговорих изчерпателно кой съм ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В лошо време е точно обратното - всички искат червена техника.
А аз предпочитам червената във всякакво време.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

kgeorgiev написа:А защо румънците си ги карат
bdz46 написа:Защото ги произвеждат и имат много от тях.
Точно казано! Или ако имаш 100кg домашна ракия за какво да купуваш от магазина бе kgeorgiev? :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ето мнението на ваш колега относно глупостите издрънкани по тази тема:.. ...
Re: 8692
Изпратено на: Нед Ное 21, 2010 7:29 am
От: хххххххх
До: Julien 46 302 S 
Абе остави ги бе . Последните 2 дни има 5 влака оставени от локомотив 43/44 - пътнически влакчета с по 2-3 вагона и товарни под норма. А 8692 съм го карал + 2 в Сф в най-голямата жега - състава беше до 130 км/ч. Познай - 46-211.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Излишно е пак да попадаме в спорове. Колегата, който ти го е писал е прав, за "Уикенд"-ите 46/46200 е най-доброто решение, ускорява бързо и имат як реостат.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:Ето мнението на ваш колега относно глупостите издрънкани по тази тема:.. ...
Re: 8692
Изпратено на: Нед Ное 21, 2010 7:29 am
От: хххххххх
До: Julien 46 302 S 
Абе остави ги бе . Последните 2 дни има 5 влака оставени от локомотив 43/44 - пътнически влакчета с по 2-3 вагона и товарни под норма. А 8692 съм го карал + 2 в Сф в най-голямата жега - състава беше до 130 км/ч. Познай - 46-211.
Всяка нова техника има първоначален надежден ресурс. Като станат на по 30г. тогава ще ни излезнат през оная дупка. Защото кончаристите вече ни взеха за мезе. И сме в техните ръце, заради идиотите дето са подписвали договора за модернизация. Глупендерите са оставили БДЖ без подробна документация, без софтуер за диагностика на електрониката и умишлено са поставили БДЖ в зависимост от кончар с цел лични облаги. Престъпление по НК.
На всички тия консултанти и прочие дето съветваха тогава изпълнителния директор - Дано си купите лекарства с парите дето завлякохте!
Та като почнат отказите и повредите по електрониката - тарифата е 200лв/час в кончар. Тогава ще искате да има червени машини.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Бай Дидо май ще е време в БГ да се правят електровози сума ти инженери се бълват от ВУЗ овете. Бакър ли няма за жица? Желязо ли няма? Не знам.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:...и имат як реостат.
46 200 имат отчайващо слаб реостат.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Затова ли почти всеки път бургазлии се облизват за 44 001? :lol:
В началото не ги харесваха, а после 01 и 02 на 8601/2 8)
Не забравяйте, че в Европа мощност не се постига чрез триосна талига 8)
Доста парички отидоха на вятъра за полу-управляеми изправители и няколко японски инвертора, жълта боя по коша и т.н.
Без адеквантна програма за управление и противо-буксувачна система няма как да се получи.
Да, харесва ми с втората степен вентилация на ръчен режим как ускорява 5 вагона, но ерката го прави за много по-малко пари.
Не ми харесва когато жълтия локомотив показва съвсем други качества в лоши атмосферни условия.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Без адекватна поддръжка и най-хубавата техника накрая излиза през оная дупка. Така е и с 46-200 и 44-001(2). Проблемите по 44-001(2) започнаха. В БДЖ липсва диагностичен софтуер за противобуксовъчната защита, защото ония недоброжелатели дето са консултирали подписващите договора са сметнали за нужно да поставят БДЖ в зависимост от БДЖ-Кончар. Когато ви разтоварва някоя група - ние в БДЖ не можем да локализираме проблема - в датчик ли е, в преобразувателна платка ли е, в компютърната АЦП платка ли е.
Машината отива в кончар, а те ни го набиват един четвъртит с 200лв/час.
Това е най-малкия кахър. Тепърва кахърите ще са много по-тежки. Тепърва тази техника ще отказва - ама не болчета и гайки. Колко инвертора отказаха - вкараха ги в кончар и излезнаха в същия ден без сменени инвертори. Извода е, че има knowhow и липсата му в БДЖ ще ни излезе през оная й дупка. И на вас господа машинисти, защото тия безбожни пари дето ще ги дадем за цял ден диагностики в кончар за 800-1000 лева на ден ще ударят и вас.
Иначе да, по-комфортно е, по-удобно е, всичко е "по" докато не дойде време за кончар.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация