Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

44.140 преди много често обслужваше влаковете по 7-ма жп линия
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Решено е 44072 и 44075 да станат донори на 45152 и 45156. Лок са преместени от обичайното им място до обръщателя в депото. Тези дни ще ги карат към ПД.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Това е добра новина. Докато ги направят...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще ги направят. 44074 е готова и от снощи пак тегли влакове.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Супер. А 146 още ли е в Дца за боя?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45146 е в ДЦА. Утре почват да я шкурят. 45180 пък днес е пръснала камера на ГВП. :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44085 ще се прибира в състава на ТВ към СФ. Явно са я изтърсили стабилно в БС. Отделно 44087 кисне в ПО и не я правят. Досега да я бяха докарали в СФ машината и подуенци да я бяха оправили.
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Отделно 44087 кисне в ПО и не я правят. Досега да я бяха докарали в СФ машината и подуенци да я бяха оправили.
Последно,като е видях и бяха сложили плуга и кноровите ръкави.Защо не си е взехте,като толкова ви трябва? :D
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Решено е 44072 и 44075 да станат донори на 45152 и 45156. Лок са преместени от обичайното им място до обръщателя в депото. Тези дни ще ги карат към ПД.
Е как бе, нали рамите на 45-152 и 45-156 са непоправими. :? Или кошовете на 44-072 и 44-075 ще приемат карантията на 45-152 и 45-156.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кошовете на 44072 и 44075 ще приемат органите на 152 и 156, като ще им се набият и табелките 152 и 156. 072 и 075 ще се бракуват.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Кошовете на 44072 и 44075 ще приемат органите на 152 и 156, като ще им се набият и табелките 152 и 156. 072 и 075 ще се бракуват.
Ама едните са серия 44, другите 45 :? пак се връщаме на въпроса, че схемно новонабитите машини ще са 44, а на хартия ще са 45. Не е ли по-добре да си останат 72 и 75 с вътрешностите на 152 и 156? Даже няма на има нужда да се сменят номера.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

По принцип си прав, но пък на документи 072 и 075 чакат за СР а 152 и 156 се водят аварийни. Денек имат още ресурс и няма да се извършва ремонт. Прехвърлят се чарковете без да се извършва ремонт по възлите на етап ПР и тн. До 2-3 дни ще ги закарат в ПД 072 и 075, а до нова година се очаквало да се освободят от следствието 152 и 156 и се почва дерзаенето.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Абе серия 45 са с тотман KBS и инсталацията за него е различна от тази за МУСАТ на 44. Говориме, че самата инсталация за тотманите е различна. Не за някое друго бутонче повече. По отношение на схемните различия си прав - нововъзстановените 45 няма да отговарят схемно на 45-та серия, а на 44.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 159 износи първия чифт бандажи след излизането от ГПР (08.04.2009 г.) Вчера я видях в депо М с нови. По елементарна сметка излиза, че за година и половина ги е износила. По отношение на пробегът километри, около 200 000 км трябва да е. До следващия ремонт (ПР, понеже Октомври 2004-та е минала КР с боя в ДЦА) остават 250 000 км, което значи, че след износването на този чифт ще е готова за спиране, но до тогава има още година и половина - най-рано пролетта на 2012 г. ще спре. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация