44.140 преди много често обслужваше влаковете по 7-ма жп линия

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Е как бе, нали рамите на 45-152 и 45-156 са непоправими.44142 написа:Решено е 44072 и 44075 да станат донори на 45152 и 45156. Лок са преместени от обичайното им място до обръщателя в депото. Тези дни ще ги карат към ПД.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ама едните са серия 44, другите 4544142 написа:Кошовете на 44072 и 44075 ще приемат органите на 152 и 156, като ще им се набият и табелките 152 и 156. 072 и 075 ще се бракуват.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
По принцип си прав, но пък на документи 072 и 075 чакат за СР а 152 и 156 се водят аварийни. Денек имат още ресурс и няма да се извършва ремонт. Прехвърлят се чарковете без да се извършва ремонт по възлите на етап ПР и тн. До 2-3 дни ще ги закарат в ПД 072 и 075, а до нова година се очаквало да се освободят от следствието 152 и 156 и се почва дерзаенето.
Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.

Абе серия 45 са с тотман KBS и инсталацията за него е различна от тази за МУСАТ на 44. Говориме, че самата инсталация за тотманите е различна. Не за някое друго бутонче повече. По отношение на схемните различия си прав - нововъзстановените 45 няма да отговарят схемно на 45-та серия, а на 44.bdz46 написа:Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Последно промяна от dido73 на Нед Ное 21, 2010 7:01 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

45 159 износи първия чифт бандажи след излизането от ГПР (08.04.2009 г.) Вчера я видях в депо М с нови. По елементарна сметка излиза, че за година и половина ги е износила. По отношение на пробегът километри, около 200 000 км трябва да е. До следващия ремонт (ПР, понеже Октомври 2004-та е минала КР с боя в ДЦА) остават 250 000 км, което значи, че след износването на този чифт ще е готова за спиране, но до тогава има още година и половина - най-рано пролетта на 2012 г. ще спре. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори