- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Този кабелен сноп на някоя от програмите ли е или е за ГВП-то и 006? Предполагам, че не е изваден от кабелния канал ниско напражение. От снимката много ясно се вижда ремонта в какви условия работи и, че хората от ремонта трябва да взимат най малко колкото машинистите. Дано Вазовци го видят но невярвам да има някакъв ефект.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Е да, добре че й сменихме батира. Дупничани ни я натресоха преди 3 седмици с нареждане да й се оправи реостата, защото искали да си вземат парите за НЕоправения реостат. Мрънкяхме, мрънкяхме, роптахме пък накрая я оправихме. То бива наглост и нахалство, ма то.....техното е уникум44142 написа:45180 вече работи след ПР. Лок пътува с една камара забележки като земно 2-ра група, пробил диод втора група и тн.
Шантава работа.
За проблемите по машината направете рекламация на депо Дупница! Не в депо Пд! В депо Дупница!
Трябва да питаш бай Симо. Той разплиташе стопения сноп. Аз само го снимах.44142 написа:Този кабелен сноп на някоя от програмите ли е или е за ГВП-то и 006? Предполагам, че не е изваден от кабелния канал ниско напражение. От снимката много ясно се вижда ремонта в какви условия работи и, че хората от ремонта трябва да взимат най малко колкото машинистите. Дано Вазовци го видят но невярвам да има някакъв ефект.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Искаш да кажеш, че не са ограбени трафчета у8.1, 8.2 и 8.3. Това е цяло чудо за мазувирска машина.
Последно промяна от 44142 на Сря Ное 17, 2010 7:38 pm, променено общо 2 пъти.
ПЛЮС липсващи панели Y8.1-Y8.3 вероятно откраднати. Това беше първото което поставихме (възстановихме), но не се появи възбуждане.44142 написа:Искаш да кажеш, че не са ограбени трафчета т8.1, 8.2 и 8.3. Това е цяло чудо за мазувирска машина.
Всъщност при липса на Y8.3 възбуждането трябва да е на MAX, което автоматично отхвърли причината за липса на възбуждане да е липсата на Y8.3.
Въобще нямаще възбуждане, при наличие на събрана схема, захранен батир и всички други условия. Оказа се, че машината е горяла точно зад батира, гасена и има проблеми с кабелите на батира. Правеше некви отечки и сриваше едно захранване. Оказа се че е в окабеляването на батира и го сменихме целия.
Но панелите с Y8.1-Y8.3 липсваха.
Така, че въобще нямаше възбуждане. Сега как се е държала на път вече дупничани да си берат грижа. На път вече може да има други особености по реостата. Не знам. Ремонта е правен в Дца!
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:06 pm, променено общо 1 път.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Всичко е за сметка на Сф баце. Ние сме най-долното ниво на БДЖ. Работим за всички депа, уж наши филиали. Егати филиалите. Ами кабела за RFT на 45-146? Нали е за сметка на 44-095!44142 написа:То останаха ли по СФ маш вече такива трафчета. То да беше само една мазувирска машина, но те се възстановиха една камара за сметка на Сф.
Такива трафчета има още .... в 44-095
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:11 pm, променено общо 2 пъти.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Освен че бяха откраднати имаше проблем и в батира. А, ма то накрая всичко ще свърши. И няма да има с какво да се възстанови. И тогава да ги питам какво ще правят. Имало заповед радиостанцията да не се гаси. Само при изключване на локомотива и заключването му. Е дано това помогне.44142 написа:Реостата не е пробван. Просто ми стана интересно дали само е бил повреден блок Y7S или Y26 или са били откраднати трафчетата. В Мездра сега краднат и противобуксовъчната като поставят шунтове между проводници 500-600. Просто това депо е за закриване.
А тая па противобуксовачна за какво им е? В Г**А ли ще си я врът мазовирите прости? Може да си я понтират в къщи на масата та да ги паси от буксуване като се нафиркат!
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:19 pm, променено общо 5 пъти.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Никак не е лесно на ремонта. Когато беше дошла делегацията в ПД да гледат 44074 от какво се запали, бай Симо се завира да гледа и като излезна небеше приятна гледка. Депо Мездра да минава към Горна.
Последно промяна от 44142 на Сря Ное 17, 2010 7:22 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Лошото е, че ще има още ПД донори. Догодина ще напънат за КР 100, 144, 149 и 198. На фронта беше и 152 но тя приключи предсрочно. Не ми се мисли ако решат да бракуват 073 и 075 и да послужат за възстановяване на 152 и 156. В СФ са им опоскали кабелажа на заземителните огледала и батерийте та ще падне една мъка.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Тя едната за голям ремонт е почти отписана - 44-095. Изкормихме й кабела за RFT за да се сложи на 45-146, сигурно ще искат за нея пък да се изкорми от някоя новоспряна и така кормене до дупка. От всяка новоспряна ще се корми за поредната в текущ голям ремонт. ами 84 е бракувана. И е доста добре, поне последно като я бяха вкарали за опоскване в халето беше си пълна и читава. Кой знае може пък тя да е щастливката да се прероди в 45. Макар, че от 44 в 45 как ще стане. Все пак има конструктивни различия. Или то кой му пука - 44, 45 все тая. Гледат редукторите какви са пък ватре кво е ич им не дреме.44142 написа:Лошото е, че ще има още ПД донори. Догодина ще напънат за КР 100, 144, 149 и 198. На фронта беше и 152 но тя приключи предсрочно. Не ми се мисли ако решат да бракуват 073 и 075 и да послужат за възстановяване на 152 и 156. В СФ са им опоскали кабелажа на заземителните огледала и батерийте та ще падне една мъка.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори