



Е да, добре че й сменихме батира. Дупничани ни я натресоха преди 3 седмици с нареждане да й се оправи реостата, защото искали да си вземат парите за НЕоправения реостат. Мрънкяхме, мрънкяхме, роптахме пък накрая я оправихме. То бива наглост и нахалство, ма то.....техното е уникум44142 написа:45180 вече работи след ПР. Лок пътува с една камара забележки като земно 2-ра група, пробил диод втора група и тн.
Трябва да питаш бай Симо. Той разплиташе стопения сноп. Аз само го снимах.44142 написа:Този кабелен сноп на някоя от програмите ли е или е за ГВП-то и 006? Предполагам, че не е изваден от кабелния канал ниско напражение. От снимката много ясно се вижда ремонта в какви условия работи и, че хората от ремонта трябва да взимат най малко колкото машинистите. Дано Вазовци го видят но невярвам да има някакъв ефект.
Последно промяна от 44142 на Сря Ное 17, 2010 7:38 pm, променено общо 2 пъти.
ПЛЮС липсващи панели Y8.1-Y8.3 вероятно откраднати. Това беше първото което поставихме (възстановихме), но не се появи възбуждане.44142 написа:Искаш да кажеш, че не са ограбени трафчета т8.1, 8.2 и 8.3. Това е цяло чудо за мазувирска машина.
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:06 pm, променено общо 1 път.
Всичко е за сметка на Сф баце. Ние сме най-долното ниво на БДЖ. Работим за всички депа, уж наши филиали. Егати филиалите. Ами кабела за RFT на 45-146? Нали е за сметка на 44-095!44142 написа:То останаха ли по СФ маш вече такива трафчета. То да беше само една мазувирска машина, но те се възстановиха една камара за сметка на Сф.
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:11 pm, променено общо 2 пъти.
Освен че бяха откраднати имаше проблем и в батира. А, ма то накрая всичко ще свърши. И няма да има с какво да се възстанови. И тогава да ги питам какво ще правят. Имало заповед радиостанцията да не се гаси. Само при изключване на локомотива и заключването му. Е дано това помогне.44142 написа:Реостата не е пробван. Просто ми стана интересно дали само е бил повреден блок Y7S или Y26 или са били откраднати трафчетата. В Мездра сега краднат и противобуксовъчната като поставят шунтове между проводници 500-600. Просто това депо е за закриване.
Последно промяна от dido73 на Сря Ное 17, 2010 7:19 pm, променено общо 5 пъти.
Последно промяна от 44142 на Сря Ное 17, 2010 7:22 pm, променено общо 1 път.
Тя едната за голям ремонт е почти отписана - 44-095. Изкормихме й кабела за RFT за да се сложи на 45-146, сигурно ще искат за нея пък да се изкорми от някоя новоспряна и така кормене до дупка. От всяка новоспряна ще се корми за поредната в текущ голям ремонт. ами 84 е бракувана. И е доста добре, поне последно като я бяха вкарали за опоскване в халето беше си пълна и читава. Кой знае може пък тя да е щастливката да се прероди в 45. Макар, че от 44 в 45 как ще стане. Все пак има конструктивни различия. Или то кой му пука - 44, 45 все тая. Гледат редукторите какви са пък ватре кво е ич им не дреме.44142 написа:Лошото е, че ще има още ПД донори. Догодина ще напънат за КР 100, 144, 149 и 198. На фронта беше и 152 но тя приключи предсрочно. Не ми се мисли ако решат да бракуват 073 и 075 и да послужат за възстановяване на 152 и 156. В СФ са им опоскали кабелажа на заземителните огледала и батерийте та ще падне една мъка.