
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Еми има разписание някакво измислено ама всичко ще зависи от батерията на локомотива и това колко желаещи ще има да се возят. има 1 почивка която е сложена от 12:30 до 15:30 но ще се види със времето как ще протекат нещата. Все още не се знае дали ще върви още много защото няма прекаран трифазен ток до тунела а докато не се прекара няма къде да се зарежда машината. Последните 2 дни се използваше бензинов генератор който обаче е под наем и няма как да работи постоянно с него. За пълното зареждане на батериите са необходими минимум 6 часа а това е доста гориво за генератора което няма кой да плаща.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Да съживя темата с разказ и малко снимки от вчерашните ми подвизи по интересната 600 мм теснолинейка в Пловдив.
Пристигнах малко след 16:30 и влака беше на 1-ви коловоз в гара Пионер. Умуваше се дали ще се прави чифтето до Панорама на 17:15, поради което се наложи ударно агитиране на няколко човека, които да пътуват. Все пак от София бих път за 94-02, не трябва да се изпуска. Както и да е, към 17 часа се видя, че народ ще има и се разпореди прегариране на машината, което направихме доста бързо и ентусиазирано. След като хапнах, бях готов за 600 мм-ви емоции с малката машина, която някои наричат "Охлюва" заради налепените изображения на охлюви по страниците и.
...
В 17:10 вече бяхме готови да потегляме. Изходния сигнал светна зелено и се чакаше само да стане време, началника да провери заключени и затворени ли са всички врати на вагоните, да даде "Готово" на дежурния, а той на нас, след което контролерът да бъде постаен в някое от тяговите положения. В 17:14, дежурния излезе на перона, всички си бяхме по местата. Само минутка оставаше до потеглянето на последния за деня влак по тази линия.
...
Заминахме от гара Пионер точно в 17:15. Тъй като някой е правил профилактика на железния път и го беше омазал стабилно, малко след тунела се наложи употреа на пясъчната инсталация на локомотива. При едно такова боксуване, аха влакът да "увисне". И тез премеждия минаха и влакчето се закатери бавно по изкуственото развитие, правещо "6"--ца към гара Панорама. Преминахме транзит през сп. Снежанка, на която доколкото разбрах не се правят спирания. В гара Панорама влязохме на първи коловоз при неосветен входен сигнал. Веднага машината бе сечена и прегарирана. Дадохме се на влака, след което имаше 4-5 минутки за почивска и снимки.
...
Пътуването от Панорама до Пионер протече гладко. От тук до мостчето преди входния сигнал на Пионер сме само на спирачка. Влака отново се движи със скорост 5 км/час. На изкуственото развитие направи една снимка на вагоните, гледани от локомотива. Ето я и НЕЯ. На гара Пионер ни приеха с редовен входен сигнал на първи коловоз. Тук локомотива не се сече, тъй като ще бута влака обратно до "депото", което всъщност е самия тунел ан железницата.
Ето снимка на пристигналия на Пионер влак:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 4-02Po.jpg
Пулт на машиниста на локомотив 94-02:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 02pult.jpg
Пристигнах малко след 16:30 и влака беше на 1-ви коловоз в гара Пионер. Умуваше се дали ще се прави чифтето до Панорама на 17:15, поради което се наложи ударно агитиране на няколко човека, които да пътуват. Все пак от София бих път за 94-02, не трябва да се изпуска. Както и да е, към 17 часа се видя, че народ ще има и се разпореди прегариране на машината, което направихме доста бързо и ентусиазирано. След като хапнах, бях готов за 600 мм-ви емоции с малката машина, която някои наричат "Охлюва" заради налепените изображения на охлюви по страниците и.
...
В 17:10 вече бяхме готови да потегляме. Изходния сигнал светна зелено и се чакаше само да стане време, началника да провери заключени и затворени ли са всички врати на вагоните, да даде "Готово" на дежурния, а той на нас, след което контролерът да бъде постаен в някое от тяговите положения. В 17:14, дежурния излезе на перона, всички си бяхме по местата. Само минутка оставаше до потеглянето на последния за деня влак по тази линия.
...
Заминахме от гара Пионер точно в 17:15. Тъй като някой е правил профилактика на железния път и го беше омазал стабилно, малко след тунела се наложи употреа на пясъчната инсталация на локомотива. При едно такова боксуване, аха влакът да "увисне". И тез премеждия минаха и влакчето се закатери бавно по изкуственото развитие, правещо "6"--ца към гара Панорама. Преминахме транзит през сп. Снежанка, на която доколкото разбрах не се правят спирания. В гара Панорама влязохме на първи коловоз при неосветен входен сигнал. Веднага машината бе сечена и прегарирана. Дадохме се на влака, след което имаше 4-5 минутки за почивска и снимки.
...
Пътуването от Панорама до Пионер протече гладко. От тук до мостчето преди входния сигнал на Пионер сме само на спирачка. Влака отново се движи със скорост 5 км/час. На изкуственото развитие направи една снимка на вагоните, гледани от локомотива. Ето я и НЕЯ. На гара Пионер ни приеха с редовен входен сигнал на първи коловоз. Тук локомотива не се сече, тъй като ще бута влака обратно до "депото", което всъщност е самия тунел ан железницата.
Ето снимка на пристигналия на Пионер влак:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 4-02Po.jpg
Пулт на машиниста на локомотив 94-02:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 02pult.jpg

Администратор
Максималната скорост по линията е 7 км/час, каквато е и тази на локомотива. В действителност се кара с 5 км/час. Локомотива няма скоростомерна инсталация, но при първа възможност ще предприемем измерване по GPS способ и ще дадем пълни данни за скоростта, с която сме се движили.apocaliptis написа:Колко е средната и максималната скорост на това малко влакче?Много ми е любопитно

Администратор
Информация
Модератори