http://www.plovdiv24.com/news/22672.html?sp=2
Браво на Чомака
Браво на Чомака
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Представлява малка железница с междурелсие 600 мм и е дълга около 2-3 км. композицията се състои от локомотив(до последно беше 94 02) но се предполага че може да дойде нещо по-ново както и 3 вагона. Има общо 3 гари, но последните години влакчето се движеше само до средната гара и се връщаше(да се надяваме че ще възстановят линията до горе) има тунел и един прелез с бариери и прелезопазач. В общи линии това е ама да видим кво ше излезе на края
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Живот и здраве, ако оправят детската железница, ще отида да се повозя, а и ще видя 2/3 Пловдив. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Около 950м железен път с междурелсие 600мм, релси тип 8.5кг/м, две гари с по два коловоза, спирка и глух коловоз с ревизионен канал. 15-20м тунел, който служи и за депо и има извод за зареждане на акумулаторите на локомотива. Построен е спираловиден мост, по който линията се изкачва към спирка Снежанка. Максимална скорост 8км/ч. Локомотивът и вагоните са оборудвани с директна пневматична спирачка, която се управлява от локомотива. В момента железния път е много добре запазен. Извадена е едната стрелка и изтеглителния коловоз на крайната гара Пионер, защото попадат в реституиран имот, но извадените релси са струпани в страни и нищо не липсва.
В последно време една асоциация, състояща се в момента само от един човек (няма да споменавам имена, защото това е болна тема) насочва вниманието към себе си на гърба на железницата. От време на време се прави нещо дребно и безсмислено за да се оправдае вниманието и евентуално да се прибере някой лев (което също май не се получава). Първо машинката беше извадена от тунела и закарана в депо Пловдив, където вече втора (или даже трета) година гние на открито без никой да се интересува от нея, а сега се пресява баластровата призма на пътя, от което няма особен смисъл само по себе си и има за цел само да се покаже пред хората, че нещо се прави. С това темпо след има-няма 10 години може и да тръгне влак там. Правиха се проекти, те изчезнаха, други бяха забравени, сега ще се правят наново същите проекти и т. н. Обзел ме е страхотен песимизъп за това, но доколкото позвама този, който има претенции, че движи нещата ще повярвам, едва когато влака тръгне и то трайно.
Докато в Пловдив още нищо съществено не е свършено, в Кърджали подобна железница беше възстановена и пусната в редовна експлоатация.
Да видим какъв ще е резултата този път. Аз поддържам мъничка надежда, че няма всичко да отмине с пресяването на няколко метра път, както стана с транспортирането на локомотива в депо Пловдив, което не му се отрази много добре.
В последно време една асоциация, състояща се в момента само от един човек (няма да споменавам имена, защото това е болна тема) насочва вниманието към себе си на гърба на железницата. От време на време се прави нещо дребно и безсмислено за да се оправдае вниманието и евентуално да се прибере някой лев (което също май не се получава). Първо машинката беше извадена от тунела и закарана в депо Пловдив, където вече втора (или даже трета) година гние на открито без никой да се интересува от нея, а сега се пресява баластровата призма на пътя, от което няма особен смисъл само по себе си и има за цел само да се покаже пред хората, че нещо се прави. С това темпо след има-няма 10 години може и да тръгне влак там. Правиха се проекти, те изчезнаха, други бяха забравени, сега ще се правят наново същите проекти и т. н. Обзел ме е страхотен песимизъп за това, но доколкото позвама този, който има претенции, че движи нещата ще повярвам, едва когато влака тръгне и то трайно.
Докато в Пловдив още нищо съществено не е свършено, в Кърджали подобна железница беше възстановена и пусната в редовна експлоатация.
Да видим какъв ще е резултата този път. Аз поддържам мъничка надежда, че няма всичко да отмине с пресяването на няколко метра път, както стана с транспортирането на локомотива в депо Пловдив, което не му се отрази много добре.
Ето ти официалният сайт на Детската железница:Машиниста написа:Какво точно представлява тази Детска железница,защото от описанието нещо не разбрах?
http://web.railfriends.org/DetskaJeleznica/index.html
локомотивът се управлява от машинист, нали? а като стигне края на линията какво, прави маневра застава отзад на вогинте или какво?
доколкото видях от сайта има два вида локове. единият ми се видя доста позастарял.
доколкото видях от сайта има два вида локове. единият ми се видя доста позастарял.
Не знам от какво се управлява локомотива (вероятно човек, но дали машинист или друг?), но е само един. Първоначално е бил дизелов, после е сменен с електрически. Сегашния е този с муцуната, другия не е актуален.
В двата края на линията има две гари с по един разменен коловоз, по който машината може да се завърти от другата страна на влака.
Евентуално утре вечерта ще пусна някоя друга актуална снимка от линията.
В двата края на линията има две гари с по един разменен коловоз, по който машината може да се завърти от другата страна на влака.
Евентуално утре вечерта ще пусна някоя друга актуална снимка от линията.
Демек линията е еликтрифицирана???
А локът си има два пулта за управление тогава, няма как иначе.
А локът си има два пулта за управление тогава, няма как иначе.
Линията не електрифицирана. Ако не се лъжа локомотивът е на батерии. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Не мога да ти кажа точно. Надявам се, че някой друг от форума знае. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори