По темата - днес направих неофициална визита на депото в Банско , за да видя двата локомотива от серия 93-00.Резултатите са следните:
- общ вид на двете машини;
- челна снимка;
- 93-01;
- 93-02;
- стария герб;
- все още запазен знак на БДЖ;
- изглед от кабината;
- талигата;
- табелка;
- фар и знакът FAUR;
- хванати за ръчичка.
Както обичайно се случва , няма да пропусна да се снимам за спомен. Знам ли , може и повече да не видя тези локомотиви.
- общ вид на двете машини;
- челна снимка;
- 93-01;
- 93-02;
- стария герб;
- все още запазен знак на БДЖ;
- изглед от кабината;
- талигата;
- табелка;
- фар и знакът FAUR;
- хванати за ръчичка.
Както обичайно се случва , няма да пропусна да се снимам за спомен. Знам ли , може и повече да не видя тези локомотиви.

Администратор
Марио не беше с мен. 
Интересното е , че тези локомотиви са били за скорост 40 км/ч за влаков и 25 км/ч за маневрен режим.Котвичката го доказва , но щом скоростомерът е бил до 60 , значи може би са се движили с тази скорст.
Ето малко данни:

Интересното е , че тези локомотиви са били за скорост 40 км/ч за влаков и 25 км/ч за маневрен режим.Котвичката го доказва , но щом скоростомерът е бил до 60 , значи може би са се движили с тази скорст.
Ето малко данни:
Before many years for needs on Factory for paper , received by means of hydrolysis in town of Razlog , were furnished 3 locomotives for 760 mm from Romanian factory "23 AUGUST WERKE" - Bucuresti (now "FAUR"), who had a class 93-00.The locos where powered by 6 cylinder, 450 hp , Maybach engine. The locomotive information is: Lenght - 10.2 m. ; Width - 2.2 m. ; Height - 3.1 m. ; Axle formula: B`- B` ; Weight - 30 tons ; Engine - 450 hp Maybach , Type - MB 836 ; Top Speed - 40 km/h (in main regime) and 25 km/h (in shunting regime).The locomotives were moving only between the Paper Factory and railway station Razlog.
Последно промяна от VESO на Пон Ное 29, 2010 8:50 am, променено общо 1 път.

Администратор
Трябвало е да се сетите с тоя дето те е пуснал вътре да отключите вратата на първата машина. Тя е на каре. Отвътре съм ги залостил с металните им райберчета - те са си фабрични. На втората машина не помня дали бях заключвал. Но то какво и да и снимаш на кабината - аз доволно съм я "обработил" и резултата е в галериятаVESO написа:Затова не успях да отворя прозореца на кабината да снимам.


Ето нещо любопитно от съседна Румъния:


Информация
Модератори