Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

На ли имаше една серия 83 или 93 не съм сигурен, която е румънска в Разлог . Не могат ли да вземат 2/ 3 такива от румънците докато се купят резервоари за 75 серия?
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Те май отдавна са предали Богу дух.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

vkakachev написа:На ли имаше една серия 83 или 93 не съм сигурен, която е румънска в Разлог . Не могат ли да вземат 2/ 3 такива от румънците докато се купят резервоари за 75 серия?
Серия 93-00 на ЗХФД в гр, Разлог , състояща се от 3 локомотива одавна е нарязана.По форума се писа доста за тях.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

http://ivanzahov.snimka.bg/bulgaria/bg- ... 667766.big

Май има бройка която е останала...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:http://ivanzahov.snimka.bg/bulgaria/bg-15-7-2010.518354.19667766.big

Май има бройка която е останала...
Интересно инфо, нека пренесем дискусията в съответната тема от съответния рааздел. Нека се опита някой да получи информация на къде карат машината :!:
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Докато някой реши да търси, машината ще стане на парчета или в най-добрия случай продадена за чужбина......
По едно време се говореше да се търси връзка в завода и да се провери дали са нарязани 100% машините, но както всичко из форумите затихна мн бързо. Сега можеше да имаме 1000 снимки на тази машина, но сега ще си останеме с 5-6 размазани снимки.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:Докато някой реши да търси, машината ще стане на парчета или в най-добрия случай продадена за чужбина......
По едно време се говореше да се търси връзка в завода и да се провери дали са нарязани 100% машините, но както всичко из форумите затихна мн бързо. Сега можеше да имаме 1000 снимки на тази машина, но сега ще си останеме с 5-6 размазани снимки.
Не е точно така. Според мен, машината ще бъде продадена не за скрап, а да се ползва. Като се сетя у нас колко са предприятията с теснопътен клон, то неминуемо можем да се досетим, че или ще попадне във ВРЗ-99 АД или са се споразумяли с БДЖ да я дадат на депото в Септември. Последното е много вероятно. Има и още един вариант. БДЖ да са я взели и да я препродадат за Аржентина.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Ако искаха да го режат , щяха да го направят на място !
По - добре е да работи някъде , а най- добре е да работи в България !
За да можем да му се радваме !
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вариантите са няколко.
Вадят го от някое хале , релсите към което вече са демонтирани и понеже няма собствени талиги , или има проблеми с тях , го карат в Септември за маневра.Тези дни ще проверя в Сп дали знаят нещо.Ако нямат информация , значи локомотивчето ще има нов собственик.Може би локомотивчето е за "ВРЗ 99" , тъй като тяхната 91-40 е пред спиране и нещо все пак трябва да вкарва теснопътните вагони за модернизация в завода.
Интересно е също така кой го е купил.Машината е за 760 мм , а частни предприятия по теснолинейката не останаха.Ако предприятието има клон от нормалното 1435 мм междурелсие, ще трябва да преустрояват локомотива - нещо , което ми се вижда почти невъзможно.
Може би машинката се подготвя за износ , предположително в Гърция , ако тамошен е новият собственик. В южната ни съседка , освен "метричната" теснолинейка , има и 760 мм линии.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

VESO написа: Може би машинката се подготвя за износ , предположително в Гърция , ако тамошен е новият собственик. В южната ни съседка , освен "метричната" теснолинейка , има и 760 мм линии.
Има една единствена 750мм при това е зъбчата. Другите са 1435, 1000 и 600мм.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,

тъй като снощи бях адски уморен от дългото пътуване, чак тази сутрин намирам сили да пиша.

Вчера група от двама представители на Сдружение "Български Локомотивен Форум" посетиха депо Банско със задача "Оглед и фотозаснемане на локомотиви серия 93". В депото бяхме посрещнати любезно от отговорното лице и след кратък инструктаж по ЗБУТ бяхме допуснати в халето, където се съхраняваха не един а ДВА напълно запазени локомотива серия 93.

Локомотив 93-01: Окомплектован на 95%, без акумулаторни батерии, с изправни ДД, ХПК и ел. оборудване. Кабина напълно запазена, няма липсващи елементи. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от планов ремонт в обем ГПР или ПР, както и от боя.

Локомотив 93-02: Окомплектован на 90%, без акумулаторни батерии. Има дребни липси по машинната част - лисва пусковата машина. Кабина напълно окомплектована, апаратите в нея са видимо изправни. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от ремонт в обем ГПР или ПР, набавяне на пускова машина и възстановяване на другите дребни липси. Също така има нужда от боя.

За двата локомотива се говори, че са закупени от някакъв русенец, вероятно за да бъдат препродадени на НКЖИ за да си возят с тях работните влакове. Има и втори слух, според който с тези машини някой частник се готви да си кара товарни влакове по 16-та ЖП линия. Което и да е от двете вярно, важното е, че машините няма да се бракуват и унищожат, а ще бъдат върнати към живот след съответния ремонт.

Освен огледа, направих достатъчно снимки, които може да разгледате в посочения по-долу линк и да коментирате:
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Е това вече си е за похвала. Браво.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

който и да ги вземат тези локомотиви ще бъдат лесни за подръжка, завода в Румъния още произвежда такива локомотиви и поте на теория резервните части ще са подсигурени.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Поздравления и от мене за добре свършената работа. :)
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Браво! =D> =D>
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация