

Администратор
Докато някой реши да търси, машината ще стане на парчета или в най-добрия случай продадена за чужбина......
По едно време се говореше да се търси връзка в завода и да се провери дали са нарязани 100% машините, но както всичко из форумите затихна мн бързо. Сега можеше да имаме 1000 снимки на тази машина, но сега ще си останеме с 5-6 размазани снимки.
По едно време се говореше да се търси връзка в завода и да се провери дали са нарязани 100% машините, но както всичко из форумите затихна мн бързо. Сега можеше да имаме 1000 снимки на тази машина, но сега ще си останеме с 5-6 размазани снимки.

Администратор
Не е точно така. Според мен, машината ще бъде продадена не за скрап, а да се ползва. Като се сетя у нас колко са предприятията с теснопътен клон, то неминуемо можем да се досетим, че или ще попадне във ВРЗ-99 АД или са се споразумяли с БДЖ да я дадат на депото в Септември. Последното е много вероятно. Има и още един вариант. БДЖ да са я взели и да я препродадат за Аржентина.assen5 написа:Докато някой реши да търси, машината ще стане на парчета или в най-добрия случай продадена за чужбина......
По едно време се говореше да се търси връзка в завода и да се провери дали са нарязани 100% машините, но както всичко из форумите затихна мн бързо. Сега можеше да имаме 1000 снимки на тази машина, но сега ще си останеме с 5-6 размазани снимки.
Вариантите са няколко.
Вадят го от някое хале , релсите към което вече са демонтирани и понеже няма собствени талиги , или има проблеми с тях , го карат в Септември за маневра.Тези дни ще проверя в Сп дали знаят нещо.Ако нямат информация , значи локомотивчето ще има нов собственик.Може би локомотивчето е за "ВРЗ 99" , тъй като тяхната 91-40 е пред спиране и нещо все пак трябва да вкарва теснопътните вагони за модернизация в завода.
Интересно е също така кой го е купил.Машината е за 760 мм , а частни предприятия по теснолинейката не останаха.Ако предприятието има клон от нормалното 1435 мм междурелсие, ще трябва да преустрояват локомотива - нещо , което ми се вижда почти невъзможно.
Може би машинката се подготвя за износ , предположително в Гърция , ако тамошен е новият собственик. В южната ни съседка , освен "метричната" теснолинейка , има и 760 мм линии.
Вадят го от някое хале , релсите към което вече са демонтирани и понеже няма собствени талиги , или има проблеми с тях , го карат в Септември за маневра.Тези дни ще проверя в Сп дали знаят нещо.Ако нямат информация , значи локомотивчето ще има нов собственик.Може би локомотивчето е за "ВРЗ 99" , тъй като тяхната 91-40 е пред спиране и нещо все пак трябва да вкарва теснопътните вагони за модернизация в завода.
Интересно е също така кой го е купил.Машината е за 760 мм , а частни предприятия по теснолинейката не останаха.Ако предприятието има клон от нормалното 1435 мм междурелсие, ще трябва да преустрояват локомотива - нещо , което ми се вижда почти невъзможно.
Може би машинката се подготвя за износ , предположително в Гърция , ако тамошен е новият собственик. В южната ни съседка , освен "метричната" теснолинейка , има и 760 мм линии.

Администратор
Здравейте,
тъй като снощи бях адски уморен от дългото пътуване, чак тази сутрин намирам сили да пиша.
Вчера група от двама представители на Сдружение "Български Локомотивен Форум" посетиха депо Банско със задача "Оглед и фотозаснемане на локомотиви серия 93". В депото бяхме посрещнати любезно от отговорното лице и след кратък инструктаж по ЗБУТ бяхме допуснати в халето, където се съхраняваха не един а ДВА напълно запазени локомотива серия 93.
Локомотив 93-01: Окомплектован на 95%, без акумулаторни батерии, с изправни ДД, ХПК и ел. оборудване. Кабина напълно запазена, няма липсващи елементи. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от планов ремонт в обем ГПР или ПР, както и от боя.
Локомотив 93-02: Окомплектован на 90%, без акумулаторни батерии. Има дребни липси по машинната част - лисва пусковата машина. Кабина напълно окомплектована, апаратите в нея са видимо изправни. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от ремонт в обем ГПР или ПР, набавяне на пускова машина и възстановяване на другите дребни липси. Също така има нужда от боя.
За двата локомотива се говори, че са закупени от някакъв русенец, вероятно за да бъдат препродадени на НКЖИ за да си возят с тях работните влакове. Има и втори слух, според който с тези машини някой частник се готви да си кара товарни влакове по 16-та ЖП линия. Което и да е от двете вярно, важното е, че машините няма да се бракуват и унищожат, а ще бъдат върнати към живот след съответния ремонт.
Освен огледа, направих достатъчно снимки, които може да разгледате в посочения по-долу линк и да коментирате:
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103
тъй като снощи бях адски уморен от дългото пътуване, чак тази сутрин намирам сили да пиша.
Вчера група от двама представители на Сдружение "Български Локомотивен Форум" посетиха депо Банско със задача "Оглед и фотозаснемане на локомотиви серия 93". В депото бяхме посрещнати любезно от отговорното лице и след кратък инструктаж по ЗБУТ бяхме допуснати в халето, където се съхраняваха не един а ДВА напълно запазени локомотива серия 93.
Локомотив 93-01: Окомплектован на 95%, без акумулаторни батерии, с изправни ДД, ХПК и ел. оборудване. Кабина напълно запазена, няма липсващи елементи. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от планов ремонт в обем ГПР или ПР, както и от боя.
Локомотив 93-02: Окомплектован на 90%, без акумулаторни батерии. Има дребни липси по машинната част - лисва пусковата машина. Кабина напълно окомплектована, апаратите в нея са видимо изправни. Механична част - видимо изправна. Колооси - в норма. Локомотива се нуждае от ремонт в обем ГПР или ПР, набавяне на пускова машина и възстановяване на другите дребни липси. Също така има нужда от боя.
За двата локомотива се говори, че са закупени от някакъв русенец, вероятно за да бъдат препродадени на НКЖИ за да си возят с тях работните влакове. Има и втори слух, според който с тези машини някой частник се готви да си кара товарни влакове по 16-та ЖП линия. Което и да е от двете вярно, важното е, че машините няма да се бракуват и унищожат, а ще бъдат върнати към живот след съответния ремонт.
Освен огледа, направих достатъчно снимки, които може да разгледате в посочения по-долу линк и да коментирате:
http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=103



Акредитиран фотограф
Информация
Модератори