Хора , преди време поставих отворен въпрос за дискусия за точно тези гари , на които спирането на тогавашните експреси , в последствие ускорени бързи влакове , а сега със задължителна резервация е необходимо.Извлечението си го правя на база на предишни разписания , но тогава дискусията се превърна точно в такъв спор , какъвто наблюдавам по - горе.Само Тошко от Шумен взе становище конкретно по въпроса.Ето още веднъж списъка с влаковете и гарите.
"Слънчев бряг" - Тракия и Нова Загора;
"Златни пясъци" - Павликени и Попово;
"Диана" - Костенец (Белозем , както по - горе бе посочена е за разминаване);
"Янтра" - Павликени;
"Чайка" - Пирдоп и Дъбово;
"Родопи" - Нова Загора и Дългопол.
Въпросът ми е следния - нужно и необходимо ли е спирането на бързите влакове в тези гари , с оглед пътникопотока , който се генерира?Още повече , че при сегашните разписания , където в рамките на няколко часа няма друг влак , покриващ маршрута преди и след въпросния RБВ.
"Слънчев бряг" - Тракия и Нова Загора;
"Златни пясъци" - Павликени и Попово;
"Диана" - Костенец (Белозем , както по - горе бе посочена е за разминаване);
"Янтра" - Павликени;
"Чайка" - Пирдоп и Дъбово;
"Родопи" - Нова Загора и Дългопол.
Въпросът ми е следния - нужно и необходимо ли е спирането на бързите влакове в тези гари , с оглед пътникопотока , който се генерира?Още повече , че при сегашните разписания , където в рамките на няколко часа няма друг влак , покриващ маршрута преди и след въпросния RБВ.

Модератор
По повод на дискусията, която провокира Весо, бих изразил становище за влаковете в Северна България. За Павликени специално смятам, че може да се постигне някакъв консенсус. Например "Янтрата" да спира понеже влака е в ранен и удобен час за пътуване за София, а "Златните" да подминават гарата и по двете направления, както е и сега. За Попово нещата стоят другояче, тъй като там дублиращи възможности няма. И 2610 и 2611 минават в часове, когато други влакове няма. От друга страна в Попово на "Златните" кой знае колко значителен пътникопоток не се формира, особено в посока София.

Я да траете... паразити с паразити!lubo_bulgaria написа:И мен също не ме интересува, оти он мисли такива абсурдни неща.svd90 написа:И нас не ни интересува ти какво мислиш![]()

Това е най-добре като решение, което може да се направи относно БВЗР, вие го обръщате на лични интереси, ми оправяйте се кат можете. Зарад такива като вас цялата държава върви постоянно назад! Засрамете се малко!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

На 29.10 пътувах със "Златни пясъци". Освен спиранията по график влака спря на поне още 10 гари за образци и какво ли не. На един обикновен пътник, който не се интересува от железници, му е все тая дали влака е спрял на Голямо малово за образец или на Павликени например, за да се качат и слязат пътници. Същото е и с дъвканата Чайка, последните години редовно си спира тук там за образец. Има още много неща, които пречат тези влакове да станат нормални експреси.
Трябва да се обръща внимание и на маршрута. "Златни пясъци" например минава през няколко областни града, те генерират по-голям поток. Чайката минава само през един областен.
Ако наистина се пусне друг бърз влак няма да мрънкам за Чайката. Мен не ме интересува дали се казва Чайка, Сини камъни и подобни. Важното е да има влак!
Трябва да се обръща внимание и на маршрута. "Златни пясъци" например минава през няколко областни града, те генерират по-голям поток. Чайката минава само през един областен.
Ако наистина се пусне друг бърз влак няма да мрънкам за Чайката. Мен не ме интересува дали се казва Чайка, Сини камъни и подобни. Важното е да има влак!
Последно промяна от forhi на Пет Ное 05, 2010 7:52 pm, променено общо 1 път.

Разбираема е липсата на влакове по много направления и това не е от вчера! За съжаление не са 1 или 2 случаите на бързи влакове, които изпълняват службата на пътнически, само защото се оправдават, че било икономически неоправдано пускането на допълнителен ПВ. А това дали ще задържи пътниците особено на дълги разстояния? На тях не им е толкова все тая.
Що се отнася до Чайката, нека спира на Пирдоп, и без друго цялата ни железница е пародия от всякъде, скоро нормални европейски влакове и инфраструктура няма да видим, тъй, че нека всичко е по желание на клиента. Спомням си, че преди 1-2 години имаше един МДТВ, за който машината ползваше трасе именно на Чайката и на Пи имаше 5 мин престой, за да я сечат, после тя поемаше въпросния МДТВ (номер 46692 мисля, че беше), караше го до ДЖС и връщаше обратния под номер 46693.
Що се отнася до Чайката, нека спира на Пирдоп, и без друго цялата ни железница е пародия от всякъде, скоро нормални европейски влакове и инфраструктура няма да видим, тъй, че нека всичко е по желание на клиента. Спомням си, че преди 1-2 години имаше един МДТВ, за който машината ползваше трасе именно на Чайката и на Пи имаше 5 мин престой, за да я сечат, после тя поемаше въпросния МДТВ (номер 46692 мисля, че беше), караше го до ДЖС и връщаше обратния под номер 46693.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Именно "Сл.бряг" е един от влаковете , който практически се е запазил години наред почти без корекции по отношение гарите на спиране в двете посоки.В поледните години единствената по - сериозна промяна бе спирането на Чирпан.Иначе другата гара - Тракия се редува в разписанията.Имаше стара негласна уговорка между пловдивчани и софианци - както Белият кон не спира на Подуяне , така и "Сл.бряг" няма да спира на Тракия.Но истината е , че в интерес на пътниците е спирането на тези гари , тъй като , конкретно за посока към морето и обратно , в летния сезон доста хора от най - многолюдния квартал на Пловдив използват влака и им се създават известни неудобства при пътуването от и до централна гара , когато могат да си го хванат и от Тракия.
Другите гари , на които влакът спира останаха непромемени - Подуяне , Септември , Пазарджик , Стара Загора , Нова Загора , Ямбол , Карнобат.Преди години в едно от разписанията имаше поголовно орязване на спиранията на експресите в някои гари и за този влак такива бяха Н.Загора и Карнобат (най - интересни бяха Чайката , която от Бургас спираше чак в Сливен и "Родопи" , който от Варна спираше в Ямбол , но това е друга тема на разговор) , но в последствие възстановиха спиранията.Помня , че в Нова Загора дори бяха правили подписка по този повод.
Другите гари , на които влакът спира останаха непромемени - Подуяне , Септември , Пазарджик , Стара Загора , Нова Загора , Ямбол , Карнобат.Преди години в едно от разписанията имаше поголовно орязване на спиранията на експресите в някои гари и за този влак такива бяха Н.Загора и Карнобат (най - интересни бяха Чайката , която от Бургас спираше чак в Сливен и "Родопи" , който от Варна спираше в Ямбол , но това е друга тема на разговор) , но в последствие възстановиха спиранията.Помня , че в Нова Загора дори бяха правили подписка по този повод.

Сл.Бряг като го пуснаха 1987 спираше на Ямбол, Ст.Загора, Пловдив, Пазарджик, Подуене и София. На обратно не спираше на Подуене, но спираше на Вл.Павлов, от следващата година взе да спира и на Карнобат
Чайката в началото е спирала на Сливен, Казанлък, Карлово, после е добавена и гара Дъбово, върха на падението да се спира и на Твърдица (тази година), снощи спря и на връщане (по разписание спира само в посока София)....
Чайката в началото е спирала на Сливен, Казанлък, Карлово, после е добавена и гара Дъбово, върха на падението да се спира и на Твърдица (тази година), снощи спря и на връщане (по разписание спира само в посока София)....


Глобален модератор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
С парни машини и то преди да са появят първите бързи машини серия 01 (1931г). Престоите от 8-10 минути на по-големите гари са за смяна на машина или вземане на вода.
Ето следващата порция.
Разписание на 3-та линия:

Разпизание на 4-та и 5-та линия:

Ето следващата порция.
Разписание на 3-та линия:

Разпизание на 4-та и 5-та линия:

Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори