
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Твоята книжка е карта бита,моята- карта реална. 1979-1982 редовно пътувах с Чайката. Беше с 12 до 15 ваг. Синя ливрея с огромна бяла ливрея на БДЖ. Във коридорите на всички вагони червени килимчета и две чистачки сновяха между двата края на влака. Между Ветрен и Николаево стигаше до 125.. На Дъбово влизаше със 100 и двете посоки. Пътуванията под 5ч в периода 1975-1978 са ми много смътни в паметта, но ги имаше. Факт.

Тодоре, 4 часа само с таурус и напъване 140-160 където позволява инфрата мой човек, с баба ти Шкода 4 часа само ще ги бленуваме ако ще инфрата да е за 250...
иначе кажи на Милча и неговите верни поданици да си стегнат инфрата, на Пенчо да пусне повече читави купейни вагони на БВЗР и ще видиш колко бързо отново ще имаме експреси... 4 ч и 25 мин са напълно постижими с Чайката стига инфрата да е безупречна, за 500 тона влак съм правил разчетите, спиранията са на Кв, Казанлък, Тл, Дбв, Слв и Кн
иначе кажи на Милча и неговите верни поданици да си стегнат инфрата, на Пенчо да пусне повече читави купейни вагони на БВЗР и ще видиш колко бързо отново ще имаме експреси... 4 ч и 25 мин са напълно постижими с Чайката стига инфрата да е безупречна, за 500 тона влак съм правил разчетите, спиранията са на Кв, Казанлък, Тл, Дбв, Слв и Кн

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Според мен , не е нужно Чайката да спира както в Тулово , така и в Дъбово.Нека нужните връзки да се осъществяват в една от двете гари.Така беше преди години , когато експресът спираше на Дъбово за връзка , а международният от Букурещ до Истанбул пък спираше на Тулово.За това дали да спира на Подуяне и Пирдоп , или да минава транзит , тук вече "вещите" в тази материя форумци имат думата.И още нещо - смятам престоят на Айтос за напълно излишен.

Ей, много се размечтахте бре хора! В тая криза от де ке се намерят пари за възстановяване на 3-та до проектните й параметри, а още повече всички знам, че не можем да направим и един качествен ремонт дори и на едно междугарие, пък камо ли да извършваме капитален ремонт на няколкостотин километрова линия до възстановяването до проектните й параметри... Какви 4.20 ви гонят какви 5 лева? В най-добрия случай до няколко години Чайката ке падне 5 часа и половина, ако бъдат завишени скоростите на няколко междугарие след извършен ремонт.

Аа тъй ли? А за нови БМВ-та и Мерцедеси на депутатите пари винаги ще се намерят, ако ще цяла България да е безработна и озверяла от глад...
4:20 си е нормално постижение ако Милчовите подчинени се напънат както требе, стегнат здраво в кръста и работят както работят хората на запад, а не 1 да работи, 10 да гледат и да се почесват! 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Модератор
Действително има една истина - и тя е,че инфраструктурата беше пордъчно изоставена. Изобщо е глупаво и несериозно да се коментира факта,че за трета поредна година затварят трета линия и то за поредния форсмажорен козметичен ремонт и това предполагам до догодина през това време. Без капитален ремонт на инфраструктурата трудно ще се постигнат желаните резултати на тема пътуване с високи скорости. Времепътуване от 6ч по дестинацията София - Бургас през Карлово е меко казано несериозно.

точно "не" няма да кажат ще измислят някоя опашата лъжа, демек след няколко години живот и здраве... въпроса е защо правителството на г-н Бойко Борисов не обръща внимание на Железния път, гледат само да направят прослувутата магистрала "Люлин", и след това пълнят джобовете си с хонорари от проекти и т.н
Информация
Модератори