Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това в червеното кръгче не е ли инсталацията за мазане на ребордите? :roll:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Аз така предполагам има специалисти ако греша ще ме поправят :wink:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

довечера ще отида на гарата и ще видя двата влака 106 и 107 и ще питам машинистите ако е Иван Чолев на работа той е мой човек и ще разкаже всичко :wink: :wink: :thumbleft:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ще по моля някой най-просто и разбераемо да даде определения за Разделен Пост и Гара. Какви са приликите и разликите. Мерси предварително.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сайтът ти обаче е безценен. Вчера ми се наложи да си припомня входните и изходните сигнали и по двете сигнализации (че ме попрепитаха и се оказах неподготвен), та се наложи да отварям наредба 58 и изгубих доста време, но пък бързо ги научих. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Nikss написа:Сайтът ти обаче е безценен. Вчера ми се наложи да си припомня входните и изходните сигнали и по двете сигнализации (че ме попрепитаха и се оказах неподготвен), та се наложи да отварям наредба 58 и изгубих доста време, но пък бързо ги научих. 8)
сайта найстина много помага :roll:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Saruman написа:Ще по моля някой най-просто и разбераемо да даде определения за Разделен Пост и Гара. Какви са приликите и разликите. Мерси предварително.

http://bgrail.info/site/index.php?page=27
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Попаднах на един доста интересен сайт с тематика ЖП строителство: http://gleisbau-welt.de/ и обхваща доста информация. Прегледайте го :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

имам въпрос относно кутиите стоящи непосредствено до железния път.
За какво служат те.На гарата в ПРМ има две такива кутии до стрелочните постове от страна на входния светофор
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Кутии, стоящи до релсите има всякакви и с всякакво предназначение.
Може да са лубрикатори, захранавне на стрелково отопление, пътни трансформатори за релсови вериги, кутии за броячи на оси и т. н.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

http://gleisbau-welt.de/site/werkzeug/t ... mittel.htm
тези колички за транспорт са нищо. При нас във Велинград използват мотор ИЖ с три скорости монтиран в/у дрезинка :D
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

за какво служат релсовите вериги ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За регистриране свободност или заетост на определен участък от железния път.
Релсовата токова верига може да контролира участък от пътя с дължина до 2000 м (тази дължина варира при различните администрации) и има три режима на работа:
- нормален режим - при липса на возило в участъка и изправна релсова верига (свободен път);
- шунтов режим - при наличие на возило в участъка, което дава накъсо двете релси (зает път);
- контролен режим - при прекъсване на веригата, независимо дали участъка е зает или свободен. Прекъсване може да се получи при отпадане на захранването, прекъсване на кабел, счупване на релса и др.
Шунтовия и контролния режим дават един и същ резултат - "зает участък" и ако е сигурно, че участъкът е свободен от возило, значи релсовата верига е повредена.
Съществуват и т. нар. КЕРВ - къса електронна релсова верига. Тя регистрира наличието на возило в къс участък от пътя, като може да се използва дори при безнаставов път. Нейна особеност е, че при повреда може да не реагира на возилото, затова намира приложение само за задействане на автоматични прелези, защото там незадействането на прелеза при повреда не е фатално.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

И четвърти режим на работа: Режим АЛСН (Автоматична локомотивна сигнализация непрекъснат тип)
Накратко, от железният път се предава информация към машиниста, за скорост, състояние на сигнали, пред него.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация