Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Белята с 46 205 е започнала още преди Сливен. И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път. Сам си е сложил главата в торбата. Не може всеки път на магия да караш молейки се да се неслучи на теб, ами на оня след теб...Има и още няколко скорошни покрити случки... Играете си с огъня, момчета! С вашия живот!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Защо говориш с недомлъвки - кажи как е било според теб.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път.
И от къде го е знаел? И какво според теб е знаел?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Мигар не го знаеш как е било..Не караш ли влаци до Бургас? Не познаваш ли другите маш? Този който е бил на 46 205 го знаеш нали. Не сте ли влизали в депото, да видите как се "правят ремонти"... Отиваш да ти сменят гуми на колата. И ти я връщат с незавинтени болтове на джантатите. И ти няма да погледнеш, ей така от любопитство?..
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А? :!: :?: :?
Локомотивния машинист, който взима локомотив за влак не е примателна комисия след ремонт. Тая работа не е така, както я мислиш... нито тук, нито в "заслужилите" железници.
Знам, че в депото са му казали, че е отварян редуктор... няма да тръгна да лягам под машината, за да гледам дали са го затворили. Има си хора, на които това им е работата.
А болтовете на джантите на колата се виждат и отвън. Ти като си вземеш колата от сервиз след отваряне на скоростната кутия, ще тръгнеш ли да се завираш отдолу да гледаш дали в сервиза са завили болтовете и са наляли масло? А ако колата е служебна?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Чайката спира за крактко и сравнително на малко гари за да има време за по-обстоен преглед. Още повече, че редукторите се гледат на канал.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

bdz46 написа:
46 242 написа:И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път.
И от къде го е знаел? И какво според теб е знаел?
. Знаел е че тръгва с лок на който е предписано да върти само в Бургас район. Щом като следствието е установило, че проблемите са започнали преди Сливен, значи няма как маш нищо да не е знаел.. Тези две изречение изчерпват дискусията. П.П. последната му грешка е че е решил да изкара така до...Септември, до пълно спиране, и там да тръгне да гледа какво става под него. Крива сметка...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

"Предписанията" ме съмнява, че са между деломайсторите, но ми е интересно защо са пуснали 205. Наскоро преди случая нямаше локомотив и бригадата за 3620 се прибра без служба, защото подадоха 46-00.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Аналогията с колата не беше много удачна, но знаейки на какви урунгели се поверяват ремонтите на лок,ако трябва и под колоосите ще се завра. Та ако ще с 3часа закъснение да тръгна.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Като (ако) стигнеш до там ще си говорим пак. Всеки си има задължения. Любопитството не е задължение на машиниста. А и защо си решил, че машинистите задължително са по-съвестни от хората в ремонта?
Машиниста не ми е ясно от къде ще знае, че локомотива е трябвало да се върти само около Бс. Деломайстора е последния, който ще каже "Взимай 205, която трябва да работи само около Бургас, понеже и пада редуктора".
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На дисплея се записват повреди от ел характер не от механичен. Следствието предполагам не е в час с локомотивите и си мислят, че като е изолирал 3-6 ТД е знаел за редуктора. Много си найвен ако по това съдиш.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Проверките са лов на вещици.... що не проверяват как излизат лок. от депата, дали ГПР се прави на необходимия пробег и дали се спазва технологията на ремонта предписана от производителя на машината? Що не се пусне заповед - ако дело майстор остави влак които е за 130 по КР с машина за 100 - УВО!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ще се проверяват най-вече лок от ремонти. А момчетата да се ослушват и да оглеждат за механиката по-скооро отколкото да се втеляват в хаслери и АЛС-и.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Ще се проверяват най-вече лок от ремонти. А момчетата да се ослушват и да оглеждат за механиката по-скооро отколкото да се втеляват в хаслери и АЛС-и.

Момчетата нека си гледат какво пише в длъжностната характеристика и да го вършат стриктно, че разни канцеларски плъхове да не им вземат хляба за нищо.... Криза е все пак, каквато и да е работа се намира трудно
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация