
направо нямам думи... изумен съм как постъпиха с Дианата 



сутринта пътниците от Ямбол са по-малко и вече на Стара Загора, и Пловдив става почти пълен влака

Определено. Дано поне наистина са махнали 63-ките за ремонт и да ги върнат Април ,както казаха, а да не някоя друга причинатаniksata_bdz написа:А населеността беше плачевна. Дали имаше 15,20% не знам, много окаяно състояние.Съвсем го отписаха като бвзр този влак..

Колкото до разписанието то е най - плачевната част

По темата - днес огледах композицията на Белия кон и си спомних , че преди време бях обещал да видя кои са номерата на тези вагони , които са в движение.Те са следните:
51 52 19 40 137 - 6;
51 52 19 40 140 - 0;
51 52 19 40 147 - 5;
51 52 19 40 148 - 3.
Още един бял вагон циркулира на 4640 , 4641 , пускат го и на нощните 8636 / 8637 , тези дни ще видя кой номер се води.
51 52 19 40 137 - 6;
51 52 19 40 140 - 0;
51 52 19 40 147 - 5;
51 52 19 40 148 - 3.
Още един бял вагон циркулира на 4640 , 4641 , пускат го и на нощните 8636 / 8637 , тези дни ще видя кой номер се води.

Няма какво да разучавам - всички обитават вагонния участък , като стоят разхвърляни на различни места в компанията на exDB-та , първокласни 47-ци , няколко 17-ки и този бюфет от серия 50.Не всички от тях са в движение , като тези 5-те (4 на Коня и един "свободен радикал" към Северна България) са в редовна експлоатация.
Свободният "радикал" , или първокласният бял вагон , циркулиращ в Северна България , днес бе открит.Той е с номер 51 52 19 40 139 - 2 и беше в състава на 4641.

Една новост , на която попаднах случайно , преглеждайки снимките.Преди години вагонът с номер 51 52 19 40 139 - 2 от състава на Белия кон нямаше сертификация по UIC (RIC) и тази снимка го доказва.Днес обаче , при фотографирането на същия номер вагон , излиза , че е сертифициран.Не съм обръщал внимание на другите вагони дали имат RIC , но ако имат , значи могат да напускат пределите на България.

Информация
Модератори