Какво? Ще се върне с неизмити стъкла и пултове ...markos написа:pomislete malko ako se zakara v plovdiv ili v sofia mashina 46 seria i kato se varne po burgas za kakvo sta vapros ?! nqkoi ako moji da mi otgovori na tozi vapros !
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
izvinqvam se pisaneto s latinski bukvi no v momenta mi se nalaga taka da pisha
taka otgovarqm na vaprosa koito zadadoh ! mashinite koito i da sa idvat lesh ot sqkade nito v plovdiv nito v sofia se gledat pone na nqkaf revizionen kanal i t.n remonta na 46-000 seria e mnogo mnogo tejak koito i da mi kaji 4e lek tozi remont zna4i ne idval i ne rabotil v remonta v depo burgas 



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
За депо ПО не знам дали ги гледат на канал 46 но в СФ влизат на 3, 4 или 5 дена да ги доливат редукторите въпреки, че трябва на 48 часа да се прави преглед. Причините са много: не зайнтересованост от страна на деломайсторите, ако работи в драгоманския участък може да не влезне в депо и повече от 5 дена лок, другия проблем е че все пращат смени лок бригади по гарите понеже не можело да има изолирано движение и резултата е на лице. В СФ шлосерите нямат курс за 46 серия и не знаят какво да гледат. Доливат редуктори ако е необходмо, ако им направи впечатление да има нещо скъсано или изпаднало но се съмнявам понеже не знаят какво да гледат. От ремонта в ПД предложиха да им се проведе курс но началниците отказаха. Получава се така, че ако някоя 46 се скапе и не може да отиде до БС поради налагане лок да се вдига от ремонта се почва едно суетене около лок какво трябва да се разкача и как. Общо взето пак се опира до началниците.




Администратор
Информация
Модератори