А има ли информация какво точно са правили по редуктора или са щели да правят? Защо шлосера е оставил черупката незатегната? Какво е имал намерение да прави? Има ли яснота по въпроса?gu6terov написа:Началника на депото, началника на експлоатация, 2-ма деломайстори и един шлосер.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Това беше излъчено днес по BTV новините в 22 часа:
http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... u_nas.html
http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... u_nas.html

Администратор
В общи линии е следното: По разказа на машиниста бригадите си правят прегледа преди път и вместо около час норматива им е бил 40 минути. Колеги съфорумници които сте в системата прегледите не се ли правят както при самолетите идва летеца и приема самолета от техника и заедно правят преглед на самолета? И не се ли прилага този метод в железницата - преди да излезе от депо или от ЕП този който разписва че локомотива е годен за работа да прави предаване на машината заедно с бригадата?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Екипировката я разтуриха разни малоумници. Единия от тия ПЕДЕРАСТИ се казва Владимир Илиев - беше началник ремонт "Електровози". Той сложи края на всичко. Ей от такива паразити, железницата ни е на тоя хал. Няма обаче кой да го разбере. Ако аз се разприказвам пред медиите, ще ме уволнят и мен, ама и бая друг народ ще си замине и то на ръководни постове. От 2005 г. насам, депо София е в процес на затриване...
Ако народа знае, какво тегли влака, на който се качва, определено няма да се качи.
Ако народа знае, какво тегли влака, на който се качва, определено няма да се качи.

Експлоатационният преглед се прави или от специализирана бригада (най-често шлосер и ел.техник) или от лок.машинисти. Важното е да се прегледа локомотива и да се отрази в дневнек за ЕПkgeorgiev написа:В общи линии е следното: По разказа на машиниста бригадите си правят прегледа преди път и вместо около час норматива им е бил 40 минути. Колеги съфорумници които сте в системата прегледите не се ли правят както при самолетите идва летеца и приема самолета от техника и заедно правят преглед на самолета? И не се ли прилага този метод в железницата - преди да излезе от депо или от ЕП този който разписва че локомотива е годен за работа да прави предаване на машината заедно с бригадата?
Деломайстора отговаря за годността на прегледа

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Кажи колко взема един ел.монтьор в БДЖ, аз ще ти кажа колко взема извън БДЖ.... да видим какава разлика има.....denbul написа:Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...

Администратор
Шлосер 2-ра кв. група взема 496.00 лв щатна заплата. Според бригадата, в която е може да си докара ИРЗ премия до 100 лв отгоре. Това в най-добрия вариант. Чисто - има няма 450 лв.
Ел. монтьорите според разряда стигат до 546 лв щат, при тях също важи това за ИРЗ премиите,според бригадата, в която са. И пак като теглиш чертата - срамота да се говори.
Поради тия причини, както и поради лошите условия на труд, кадърните майстори изскубаха и си намериха по-платена работа. Като казах условия на труд - сравнете халето за ТП на ЕМВ "Сименс" в София или това във Варна и влезте след това в ел. цеха във Варна или този в Подуяне. Сами ще разберете разликата.
Ел. монтьорите според разряда стигат до 546 лв щат, при тях също важи това за ИРЗ премиите,според бригадата, в която са. И пак като теглиш чертата - срамота да се говори.
Поради тия причини, както и поради лошите условия на труд, кадърните майстори изскубаха и си намериха по-платена работа. Като казах условия на труд - сравнете халето за ТП на ЕМВ "Сименс" в София или това във Варна и влезте след това в ел. цеха във Варна или този в Подуяне. Сами ще разберете разликата.

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Защо ти трябва да ни казваш,аз да не съм на луната?07 написа:Кажи колко взема един ел.монтьор в БДЖ, аз ще ти кажа колко взема извън БДЖ.... да видим какава разлика има.....denbul написа:Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Знам много фирми които се занимават с ел., и заплатите им не падат под 1000 лева...
За работещите в халето на SIEMENS във Варна са ми казвали , че вземат нелоши заплати.Въпреки това , от началото на тази година , поне 3-ма са напуснали с мотив търсене на по - платена работа.Не знам на каква длъжност са били.
А показателен е примерът в София , където огромна част от машинистите в метрото са бивши кадри на БДЖ.
А показателен е примерът в София , където огромна част от машинистите в метрото са бивши кадри на БДЖ.
Отклоняваме се от темата , но да споделя и аз какво виждам извън железницата .
Водя 2 ЕТ на електротехници такива занимаващи се със сградни инсталации мисля се водят ниско напрежение . Реват на "умрело " за работа , на единия оборота за миналата година е около 8 000 лв. махни 1000 осигуровки , махни 600 патентен данък , остават 6 400 разделено на 12 е около 530 лв при това крайно несигурни . Разходите въобще не съм ги включвал , за материали ,за кола и др.
Другият тази година се отказа да работи и си намери работа на трудов договор , взима около 800 лв. чисто , но го осигуряват на прага на 4 ч. работен ден и някога ще взима символична пенсия .
Кажете сега за работещите в системата на БДЖ , ама не ми казвайте само щат , а и всички надбавки и социални придобивки , като се сложи всичко на "кантара " май за толкова работа парите са много повече !
Моля модератор , ако прецени да премести темата в : Да си поговорим за железници !
Водя 2 ЕТ на електротехници такива занимаващи се със сградни инсталации мисля се водят ниско напрежение . Реват на "умрело " за работа , на единия оборота за миналата година е около 8 000 лв. махни 1000 осигуровки , махни 600 патентен данък , остават 6 400 разделено на 12 е около 530 лв при това крайно несигурни . Разходите въобще не съм ги включвал , за материали ,за кола и др.
Другият тази година се отказа да работи и си намери работа на трудов договор , взима около 800 лв. чисто , но го осигуряват на прага на 4 ч. работен ден и някога ще взима символична пенсия .
Кажете сега за работещите в системата на БДЖ , ама не ми казвайте само щат , а и всички надбавки и социални придобивки , като се сложи всичко на "кантара " май за толкова работа парите са много повече !
Моля модератор , ако прецени да премести темата в : Да си поговорим за железници !
denbul написа: Защо ти трябва да ни казваш,аз да не съм на луната?
Знам много фирми които се занимават с ел., и заплатите им не падат под 1000 лева...
Айде намери фирма които дава 1000 лв на ел. монтьор при 8 ч. работен ден и 5 дена в седмицата, аз ще съм съгласен на 900 - 100 (10% комисионна) ще давам на теб.... във фирмата която работя - ел.монтьор начинаещ е на 500 лв щат, след 6 месеца става на 600, след близо 2 години на 700.... имаш 60 лв месечно за храна, получаваш летни и зимни дрехи и обувки, транспорт... осигуровки и ДОД върху целия щат.... 0,6% клас за всяка година... има на теория премии за завършен обект, но тая година се радваме ако нямаме поне една седмица неплатена в месеца..... Ако си висше обраЗувание прибавяш 100 лв. отгоре и се надяваш някои технически или бригадир да умре а доготава предвидливо лижеш дирници, не знаеш кога може да ти потрябват тея заслуги...
Преди кризата си прав - от края на 2005та до началото на 2009та трицифрени заплати нямаше.... след това постепенно падане... даже командировъчните за година и нещо намаляха от 25 на ден, до 12лв/ден.... а и съкращенията достигнаха 50%. Имай предвид че не работя в някаква дребна фирмичка - в добрите време персонала е стигал 300 човека само ел. монтажници, отделно машинен монтаж и КИП...
Във вестник "Република " от 19 октомври 2010 г има снимка,която ме озадачава с това ,че двата езика на стрелка са отворени.

Съмнява ме ,че левия език не е бил прилепнал към релсата и реборд на колело се е ударил в него и е дерайлирал вагона.

Съмнява ме ,че левия език не е бил прилепнал към релсата и реборд на колело се е ударил в него и е дерайлирал вагона.