Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

gu6terov написа:Началника на депото, началника на експлоатация, 2-ма деломайстори и един шлосер.
А има ли информация какво точно са правили по редуктора или са щели да правят? Защо шлосера е оставил черупката незатегната? Какво е имал намерение да прави? Има ли яснота по въпроса?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Това беше излъчено днес по BTV новините в 22 часа:
http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... u_nas.html
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Много е прав колегата. Едно време в София се беше зародита идея да се сформира комплексна ЕП бригада, от която имаше резултати. В последствие я разтуриха, сега гледам само шлосер има.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

В общи линии е следното: По разказа на машиниста бригадите си правят прегледа преди път и вместо около час норматива им е бил 40 минути. Колеги съфорумници които сте в системата прегледите не се ли правят както при самолетите идва летеца и приема самолета от техника и заедно правят преглед на самолета? И не се ли прилага този метод в железницата - преди да излезе от депо или от ЕП този който разписва че локомотива е годен за работа да прави предаване на машината заедно с бригадата?
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Хубаво е да има стабилна екипировъчна бригада, защото често пъти локомотивите си идват разколачени, а да се пращат до ПД отнема време...а до следващия влак не остават повече от 2-3 часа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Екипировката я разтуриха разни малоумници. Единия от тия ПЕДЕРАСТИ се казва Владимир Илиев - беше началник ремонт "Електровози". Той сложи края на всичко. Ей от такива паразити, железницата ни е на тоя хал. Няма обаче кой да го разбере. Ако аз се разприказвам пред медиите, ще ме уволнят и мен, ама и бая друг народ ще си замине и то на ръководни постове. От 2005 г. насам, депо София е в процес на затриване...

Ако народа знае, какво тегли влака, на който се качва, определено няма да се качи.
Мнения: 3
Регистриран на: Пон Окт 25, 2010 4:39 pm
Местоположение: Пловдив
kgeorgiev написа:В общи линии е следното: По разказа на машиниста бригадите си правят прегледа преди път и вместо около час норматива им е бил 40 минути. Колеги съфорумници които сте в системата прегледите не се ли правят както при самолетите идва летеца и приема самолета от техника и заедно правят преглед на самолета? И не се ли прилага този метод в железницата - преди да излезе от депо или от ЕП този който разписва че локомотива е годен за работа да прави предаване на машината заедно с бригадата?
Експлоатационният преглед се прави или от специализирана бригада (най-често шлосер и ел.техник) или от лок.машинисти. Важното е да се прегледа локомотива и да се отрази в дневнек за ЕП
Деломайстора отговаря за годността на прегледа
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Мнение от denbul »

Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

denbul написа:Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Кажи колко взема един ел.монтьор в БДЖ, аз ще ти кажа колко взема извън БДЖ.... да видим какава разлика има.....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Шлосер 2-ра кв. група взема 496.00 лв щатна заплата. Според бригадата, в която е може да си докара ИРЗ премия до 100 лв отгоре. Това в най-добрия вариант. Чисто - има няма 450 лв.

Ел. монтьорите според разряда стигат до 546 лв щат, при тях също важи това за ИРЗ премиите,според бригадата, в която са. И пак като теглиш чертата - срамота да се говори.

Поради тия причини, както и поради лошите условия на труд, кадърните майстори изскубаха и си намериха по-платена работа. Като казах условия на труд - сравнете халето за ТП на ЕМВ "Сименс" в София или това във Варна и влезте след това в ел. цеха във Варна или този в Подуяне. Сами ще разберете разликата.
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Мнение от denbul »

07 написа:
denbul написа:Дококото разбрах локомотива е бил след ТП,а не след ЕП,има разлика...
Иначе голата истина е бягането на кадърните кадри в ремонта от железницата...Един кадърен ел техник или шлосер трудно би останал при тези условия в железницата.Дисциплината и стимула също са на много ниско ниво по обясними причини...
Кажи колко взема един ел.монтьор в БДЖ, аз ще ти кажа колко взема извън БДЖ.... да видим какава разлика има.....
Защо ти трябва да ни казваш,аз да не съм на луната?
Знам много фирми които се занимават с ел., и заплатите им не падат под 1000 лева...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За работещите в халето на SIEMENS във Варна са ми казвали , че вземат нелоши заплати.Въпреки това , от началото на тази година , поне 3-ма са напуснали с мотив търсене на по - платена работа.Не знам на каква длъжност са били.
А показателен е примерът в София , където огромна част от машинистите в метрото са бивши кадри на БДЖ.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Отклоняваме се от темата , но да споделя и аз какво виждам извън железницата .
Водя 2 ЕТ на електротехници такива занимаващи се със сградни инсталации мисля се водят ниско напрежение . Реват на "умрело " за работа , на единия оборота за миналата година е около 8 000 лв. махни 1000 осигуровки , махни 600 патентен данък , остават 6 400 разделено на 12 е около 530 лв при това крайно несигурни . Разходите въобще не съм ги включвал , за материали ,за кола и др.
Другият тази година се отказа да работи и си намери работа на трудов договор , взима около 800 лв. чисто , но го осигуряват на прага на 4 ч. работен ден и някога ще взима символична пенсия .
Кажете сега за работещите в системата на БДЖ , ама не ми казвайте само щат , а и всички надбавки и социални придобивки , като се сложи всичко на "кантара " май за толкова работа парите са много повече !

Моля модератор , ако прецени да премести темата в : Да си поговорим за железници !
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

denbul написа: Защо ти трябва да ни казваш,аз да не съм на луната?
Знам много фирми които се занимават с ел., и заплатите им не падат под 1000 лева...

Айде намери фирма които дава 1000 лв на ел. монтьор при 8 ч. работен ден и 5 дена в седмицата, аз ще съм съгласен на 900 - 100 (10% комисионна) ще давам на теб.... във фирмата която работя - ел.монтьор начинаещ е на 500 лв щат, след 6 месеца става на 600, след близо 2 години на 700.... имаш 60 лв месечно за храна, получаваш летни и зимни дрехи и обувки, транспорт... осигуровки и ДОД върху целия щат.... 0,6% клас за всяка година... има на теория премии за завършен обект, но тая година се радваме ако нямаме поне една седмица неплатена в месеца..... Ако си висше обраЗувание прибавяш 100 лв. отгоре и се надяваш някои технически или бригадир да умре а доготава предвидливо лижеш дирници, не знаеш кога може да ти потрябват тея заслуги...
Преди кризата си прав - от края на 2005та до началото на 2009та трицифрени заплати нямаше.... след това постепенно падане... даже командировъчните за година и нещо намаляха от 25 на ден, до 12лв/ден.... а и съкращенията достигнаха 50%. Имай предвид че не работя в някаква дребна фирмичка - в добрите време персонала е стигал 300 човека само ел. монтажници, отделно машинен монтаж и КИП...
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
за катастрофата

Мнение от shotik »

Във вестник "Република " от 19 октомври 2010 г има снимка,която ме озадачава с това ,че двата езика на стрелка са отворени.

Изображение

Съмнява ме ,че левия език не е бил прилепнал към релсата и реборд на колело се е ударил в него и е дерайлирал вагона.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”