Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Нали били пристигнали 4 тира с чаркове за 3 маш или само отделни възли.
Дойдоха възли. S7, пултове, както и някои други консумативи. Но ЛК-тата се отремонтират и за това при тях е по - сложно.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Доколкото разбрах 46215 и 46218 са дошли с обрани ЛК. Там ще е интересно дали ще са нови или тези ще се ремонтират.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Доколкото разбрах 46215 и 46218 са дошли с обрани ЛК. Там ще е интересно дали ще са нови или тези ще се ремонтират.
Тук вече ще питам специалистите. 015 и 017 имаше нещо за тях, че ги бяха опоскали, но пак ще проверя. Из апаратното на "Кончар" се търкалят ЛК и реверсори, които се отремонтират.
64.19
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Окт 25, 2009 3:03 pm

Мнение от vlakadjiqta »

Виждам че темата е малко остаряла, но какво става с 46203.6. Още ли я модернизират. Някой от София да даде малко информация. Четох в една съседна тема че може да я изпратят в Пловдив :o
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Налягането на какво мери манометъра на пневмотаблото на 46 203
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 203.6 си чака добрите времена. А за манометъра - не помня, мисля, че налягането след преводачите, но не съм сигурен.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация