Предлагам тук да обсъждаме локомотивите, които в момента се модернизират в БДЖ Кончар. Ето както ни е известно 46211 вече е готова и от един месец обслужва влакове. Лека полека се започва работата по 46234. През месец април правеха 46221, сега не знам как е положението и кога ще бъде готова.
46003, 46005, 46031 са в двора на въпросния цех. Eто и мои снимки на машините от края на юни:
46031
46003 и 46005
Въпросът ми коя е тази машина?
46003, 46005, 46031 са в двора на въпросния цех. Eто и мои снимки на машините от края на юни:
46031
46003 и 46005
Въпросът ми коя е тази машина?
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
46 034 или по - точно до два месеца ще бъде 46 234rexkos написа: Въпросът ми коя е тази машина?

64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Дано не модернизират някоя Шкода серия 44/45.... 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица.44142 написа:Нищо не пречи да вкарат и някоя шкода за модернизация. Може първите да са: 057, 097, 142 и 143.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Капитален ремонт, но и да има части. Защото и в Горна Оряховица почнаха да свършват. Още повече, че трябва освен това всичко да се изкорми и да се възстанови до ново. Защото съм виждал локомотиви от капитален ремонт в ГО, на които пултовете на нищо не мязатrexkos написа:Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица.

64.19
КР, какъвто правят в Горна Оряховица не може изобщо да се сравнява с КР, който се извърши на 44 001 и 002. Онова в ГО е само освежаване, а сините машини бяха тотално изтърбушени, кошовете изчистени до метален блясък, грундирани, китосани и боядисани наново,бяха сменени буксовите и централните пружини, амортисьори, колооси, изобщо получиха се практически съвсем нови машини. толкова обемен КР не е по силите на ГО, но в Русе са се справили добре с 32 141, въпреки че се проточи доста.
Това доколко са спролучливи двете машини е друг въпрос, а и те са прототипи, нормално е да не са съвършени.
Това доколко са спролучливи двете машини е друг въпрос, а и те са прототипи, нормално е да не са съвършени.

Администратор
Да, но това, което направиха на 44 104 и 44 145 в Кончар си беше живо съсипване. Към днешна дата нито един от двата "банана" не работи, а останките на 44 145 са разпилени из частни домове и лок. депо Мездра. Много по - добре щеше да е ако двете машини бяха пратени на КР някъде в Чехия, Сърбия или дори ако щеш в доста добрия ремонтен завод за локомотиви в Гърция, града не се сещам.
64.19
Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
Последно промяна от bdz46 на Съб Ное 25, 2006 9:18 am, променено общо 3 пъти.

Администратор
За такъв ремонт говоря и аз. А коментара по горното не за първи път го казвам. Просто някой взе много пари за тази "модернизация", от която ползата е никаква, като се изключи това, че в депо София стана едно голямо натягане за работа на тия двете. Освен това типичния Йордан Василевски подуянски почин направи от машинистите на тия машини някакви фанатизирани и психически деформирани пчелички, които само бършат, лъскат и топят колегите си пред началници и инструктори.bdz46 написа:Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Според мен както многократно го казах, модернизацията на локомотиви серия 44/45 в Кончар е безумие и не трябва да се допускат още такива "природни грешки" като 44 001 и 44 002. Като гледам Кончар и с 46-та серия не се справят особено добре, щом пак почнаха да гърмят трафове, двигатели и да дават куп неясни и необясними откази.44142 написа:не са чак толкова лоши двете маш.
64.19
Машините са си хубави. Просто са прототипи и никой не е очаквал да са идеални. Щом има хора, които се натискат да са там, значи са хубави, ако бяха лоши, никой нямаше да иска да работи на тях. Ако трябва да се избира по-добре измрелите машини в Пд да минат през Кончар, отколкото да гният в съседното хале. В Чехия никой няма да ги прати.
Информация
Модератори