Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Предлагам тук да обсъждаме локомотивите, които в момента се модернизират в БДЖ Кончар. Ето както ни е известно 46211 вече е готова и от един месец обслужва влакове. Лека полека се започва работата по 46234. През месец април правеха 46221, сега не знам как е положението и кога ще бъде готова.
46003, 46005, 46031 са в двора на въпросния цех. Eто и мои снимки на машините от края на юни:
46031
46003 и 46005
Въпросът ми коя е тази машина?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
rexkos написа: Въпросът ми коя е тази машина?
46 034 или по - точно до два месеца ще бъде 46 234 :wink:
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Сега като преключи модернизацията на сръбските жаби, Кончар имат готовност да се захванат с модернизацията на 8 лок. за БДЖ. Един от тях е почти завършен. Като науча номера/серията на тези,за които е договорено допълнително, ще съобщя.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дано не модернизират някоя Шкода серия 44/45.... :cry:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо не пречи да вкарат и някоя шкода за модернизация. Може първите да са: 057, 097, 142 и 143.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44142 написа:Нищо не пречи да вкарат и някоя шкода за модернизация. Може първите да са: 057, 097, 142 и 143.
Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица. :lol:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица. :lol:
Капитален ремонт, но и да има части. Защото и в Горна Оряховица почнаха да свършват. Още повече, че трябва освен това всичко да се изкорми и да се възстанови до ново. Защото съм виждал локомотиви от капитален ремонт в ГО, на които пултовете на нищо не мязат :evil: Иначе вътре са доста пипнати, но явно с пултовете никой не ще да се занимава.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

КР, какъвто правят в Горна Оряховица не може изобщо да се сравнява с КР, който се извърши на 44 001 и 002. Онова в ГО е само освежаване, а сините машини бяха тотално изтърбушени, кошовете изчистени до метален блясък, грундирани, китосани и боядисани наново,бяха сменени буксовите и централните пружини, амортисьори, колооси, изобщо получиха се практически съвсем нови машини. толкова обемен КР не е по силите на ГО, но в Русе са се справили добре с 32 141, въпреки че се проточи доста.
Това доколко са спролучливи двете машини е друг въпрос, а и те са прототипи, нормално е да не са съвършени.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, но това, което направиха на 44 104 и 44 145 в Кончар си беше живо съсипване. Към днешна дата нито един от двата "банана" не работи, а останките на 44 145 са разпилени из частни домове и лок. депо Мездра. Много по - добре щеше да е ако двете машини бяха пратени на КР някъде в Чехия, Сърбия или дори ако щеш в доста добрия ремонтен завод за локомотиви в Гърция, града не се сещам.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
За такъв ремонт говоря и аз. А коментара по горното не за първи път го казвам. Просто някой взе много пари за тази "модернизация", от която ползата е никаква, като се изключи това, че в депо София стана едно голямо натягане за работа на тия двете. Освен това типичния Йордан Василевски подуянски почин направи от машинистите на тия машини някакви фанатизирани и психически деформирани пчелички, които само бършат, лъскат и топят колегите си пред началници и инструктори.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не обсъждаме сега Йордан Василев. А бананите изобщо не са виновни, че не работят. Единия е ударен, а другия е спрян за планов ремонт, което е нормално за всяка машина. Даже в последно време 44 001 се задържа стабилно на 8615/8626.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

не са чак толкова лоши двете маш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:не са чак толкова лоши двете маш.
Според мен както многократно го казах, модернизацията на локомотиви серия 44/45 в Кончар е безумие и не трябва да се допускат още такива "природни грешки" като 44 001 и 44 002. Като гледам Кончар и с 46-та серия не се справят особено добре, щом пак почнаха да гърмят трафове, двигатели и да дават куп неясни и необясними откази.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Машините са си хубави. Просто са прототипи и никой не е очаквал да са идеални. Щом има хора, които се натискат да са там, значи са хубави, ако бяха лоши, никой нямаше да иска да работи на тях. Ако трябва да се избира по-добре измрелите машини в Пд да минат през Кончар, отколкото да гният в съседното хале. В Чехия никой няма да ги прати.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация