Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)

LALich написа:Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор

Глобален модератор
Чупенето на пантографи беше любимо занимание на 12-ти и 19-ти тунел. Сега след ремонта нещата са много по-добре, предполагам ще се съгласиш.tenata написа:не ми се расказва иде реч за чупене на пантографи по 2 за блъскане в скали за дереалиране и сякакви гадости дето не обичам да говоря за негативни неща иначе се там на това проклето място ДБВ-КРС-ПА.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
да бяха много ниски сега след ремонта тази зима не съм ходил нататак минавълсъм но все по тъмно и нямах вазможност да разгледам по упстойно иначе гледам сички намаления от ДБВ до КРС са разместени. Аз се кефя на 11-тия вътре може да си заредиш спирачката при спускане и да си земеш въздох при искачване.
Информация
Модератори