Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)
Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

LALich написа:
tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)
Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)

:lol: това го знам но пропуснах да го спомена :lol: мерси за допълването.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Има и работещи колонки между Дбв и Крс.

може не споря но не съм попадал на работеща при нужда.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Както се казва - дано да не се налага.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

42 072.9 написа:Както се казва - дано да не се налага.

за съжаление на мен ми се налага няколко пъти при това и съм ходил пеша до най блиската гара.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

tenata написа:за съжаление на мен ми се налага няколко пъти при това и съм ходил пеша до най блиската гара.
Ако искаш подели какво ти са е случвало и къде.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

не ми се расказва иде реч за чупене на пантографи по 2 за блъскане в скали за дереалиране и сякакви гадости дето не обичам да говоря за негативни неща иначе се там на това проклето място ДБВ-КРС-ПА.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

tenata написа:не ми се расказва иде реч за чупене на пантографи по 2 за блъскане в скали за дереалиране и сякакви гадости дето не обичам да говоря за негативни неща иначе се там на това проклето място ДБВ-КРС-ПА.
Чупенето на пантографи беше любимо занимание на 12-ти и 19-ти тунел. Сега след ремонта нещата са много по-добре, предполагам ще се съгласиш.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

да бяха много ниски сега след ремонта тази зима не съм ходил нататак минавълсъм но все по тъмно и нямах вазможност да разгледам по упстойно иначе гледам сички намаления от ДБВ до КРС са разместени. Аз се кефя на 11-тия вътре може да си заредиш спирачката при спускане и да си земеш въздох при искачване.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация