Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мда , несъмненено интересно разписание.Два влака за деня , колкото да развозват смените.Като гледам престоят на Ботев , влакът не е сменял посоката , т.е. линията за Марно поле е тръгвала от източната страна.
Мнения: 18
Регистриран на: Нед Окт 10, 2010 12:47 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Muttley »

Petko Ivanov написа:П3105 беше директен пътнически влак София-Бургас през Карлово с продължителност на пътуването 10ч и 15мин, като часа на пристигане в Бургас 23.30 е посочен на стр.141 под колона 8. Освен този по главните линии пътуваха и други директни пътнически влакове на дълги разстояния, като най-дългото времепътуване беше около 14 часа -София - Варна през ГО (Веско може да го провери в разписанието). Винаги съм се чудил имало ли е някой да пътува от начална до крайна гара с такъв влак :oops: . Сигурно затова около 1990-1991 г повечето от тези директни пътнически влакове бяха премахнати.
През 1992 г. пътувах на най-дълго разстояние с ПВ - Варна - Левски (с връзка за Свищов) с тогавашния П2104. Така и не успях да пътувам Варна - София с ПВ - премахнаха ги 2-3 години след това.
Ако някой проявява интерес, мога да постна разписания.
Накратко:
П2104 (по ГДВ 1992-1993):
Ва 23:25, К 1:21-1:25, Шн 1:52-1:57, Тг 2:46, ГО 5:10-5:30, Л 6:29-6:54, Пл 6:40-6:45, Чб 8:49-8:55, М 9:49-9:53, Сф 12:15
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:линията за Марно поле е тръгвала от източната страна.
И сега се вижда къде е била.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Чувал съм, че през 90-те години е имало и директен БВ Варна - Видин и Варна - В. Търново. Най-вероятно са прикачвали вагоните към други влакове. Аз лично съм пътувал много пъти за Габрово с БВ Нови Пазар - Пловдив, през Горна Оряховица (или до Ст. Загора да е бил, ако не греша).
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

ПВ на дълги разстояния са много удачни. Особено варненският много ми хареса, сами виждаме, че се е запазил само в частта Горна-София.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

По повод на мнението на stani_46001, искам да уточня, че въпросния влак Варна - Видин - Варна се е движил сезонно през лятото. Ако не греша, мисля че присъства в разписанието от 1989 г, част от което публикува Весо. А има и една интересна подробност около настоящите 2654/2655 и тя е, че някъде през 90-те години за определен период от време тези влакове са се движили по маршрута Мездра - Варна - Мездра.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

А между другото на тези "дългораменни" пътнически влакове, с които надали някой е пътувал от край до край, задължително имаше поне по един архаичен вагон с дървени седалки, а съм чувал, че понякога целият състав е бил такъв. Има също и слухове, че тези влакове са пътували само за да може с тях да се провеждат стажовете на студентите от ВТУ-то, демек на последните да им е максимално тежко и гадно.

Сега се сетих, че имаше и подобен "пиянски" влак София-Кулата през Волуяк, спиращ на всяка керемидка, също с вагони с дървени седалки. От София тръгваше в 10 вечерта, като в 5 сутринта беше на Кулата. Обратно - от Кулата в един през нощта, в осем пристигаше в София. Както е тръгнало, май сегашните "бързи" влакове ще му достигнат постижението.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

За Видин - Варна се сещам щото правеше обвръзка с бързия за Русе на Мездра. Спомням си че в началото на 90 - нощния за подкова имаше и бар - вагон
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

VESO написа:Петко , влакът е пътувал толкова дълго , понеже е правил една необявена релация.Били са 2 електеички.На Карлово след като хората са слизали , са разделяли електричките , в едната се качвали работници и влакът е заминавал към гара Ботев , от където се отклонявал към Марно поле.Там е имало авиоремонтен завод и по този начин се е извозвал пероснала.След като е оставял работниците , качвал е смяната , която се прибира и обратно към Карлово.Там електричките се събирали и потегляли отново към Бургас.Тези необявени релации до Марно поле и обратно не са се обявявали и освен работници , други пътници не се допускани във влака.Кондукторите също са слизали , тъй като е имало уговорка между Железницата и завода за заплащането на тези курсове и работниците не са вадили билети.
Не беше така. Влака не беше с електрички, а с вагони. Това е показано и на разписанието, където влаковете с електрички са обозначени с друг символ. Този гарантирано беше с вагони, и то предимно по-стар модел тип "иранка". Лично съм пътувал няколко пъти от София до Златица и обратно. Между другото, на този влак за пръв път видях локомотив серия 46.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В разписание 1989 / 1990 има една двойка влакове за които говорите , движещи се от 9-ти юни до 7-ми септември.

БВ 266 Варна - 20:00 , Белослав - 20:20 , Синдел - 20:36 , Каспичан - 21:19-21:21 , Шумен - 21:44-21:47 , Търговище - 22:27 , Попово - 23:10 , Стражица - 23:48 , Г.Оряховица - 0:10-0:20 , Павликени - 1:05 , Левски - 1:21-1:25 , Плевен - 2:02-2:15 , Червен бряг - 3:03-3:06 , Мездра - 3:39 - 3:43 , Враца - 3:59-4:03 , Бойчиновци - 4:42 (дир.вагони Бойчиновци - 4:52 , Берковица - 5:46) - 4:47 , Брусарци - 5:29 (дир.вагони Брусарци - 6:00 , Лом - 6:35) - 5:49 , Орешец - 6:33 , Димово - 6:50 , Видин - 7:40.

БВ 265 Видин - 18:00 , Димово - 18:50 , Орешец - 19:10 , Брусарци - 19:47 (дир.вагони Лом - 19:03 , Брусарци - 19:38 ) - 19:58 , Бойчиновци - 20:40 (дир.вагони Берковица - 19:47 , Бойчиновци - 20:41) - 20:57 , Враца - 21:45 - 21:59 , Мездра - 22:20 - 22:30 , Червен бряг - 23:02-23:04 , Плевен - 23:48-24:00 , Левски - 0:35-0:39 , Павликени - 0:57 , Г.Оряховица - 1:30-1:40 , Стражица - 2:00 , Попово - 2:45 , Търговище - 3:30 , Шумен - 4:07-4:11 , Каспичан - 4:35-4:38 , Синдел - 5:16 , Белослав - 5:35 , Варна - 5:55.

Прегледах съставите им по направления: Варна - Видин - фургон , спален , два второкласни и един първокласен , Варна - Берковица - първокласен и два второкласни , Варна - Лом - кушет и два второкласни.Общ състав на влака 11 вагона.В композицията е нямало бюфет или ресторант.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Благодаря ти за усилията, Весо! Знам, че го бях мяркал този влак в това разписание! Прави впечатление доста стегнатото разписание на влаковете по седма линия и като се прибавят директните вагони бих казал, че е бил постигнат много приличен резултат за сезонен влак.
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

Весо, няма да е зле ако ке пуснеш разписания на влаковете през 89-90 г. за Драгоман, Подкова, както най вече ме интересуват 5 и 6 линия?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето за участъка София - Драгоман:

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Другите ще ги пусна след малко.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

VESO написа:В разписание 1989 / 1990 има една двойка влакове за които говорите , движещи се от 9-ти юни до 7-ми септември.

БВ 266 Варна - 20:00 , Белослав - 20:20 , Синдел - 20:36 , Каспичан - 21:19-21:21 , Шумен - 21:44-21:47 , Търговище - 22:27 , Попово - 23:10 , Стражица - 23:48 , Г.Оряховица - 0:10-0:20 , Павликени - 1:05 , Левски - 1:21-1:25 , Плевен - 2:02-2:15 , Червен бряг - 3:03-3:06 , Мездра - 3:39 - 3:43 , Враца - 3:59-4:03 , Бойчиновци - 4:42 (дир.вагони Бойчиновци - 4:52 , Берковица - 5:46) - 4:47 , Брусарци - 5:29 (дир.вагони Брусарци - 6:00 , Лом - 6:35) - 5:49 , Орешец - 6:33 , Димово - 6:50 , Видин - 7:40.

БВ 265 Видин - 18:00 , Димово - 18:50 , Орешец - 19:10 , Брусарци - 19:47 (дир.вагони Лом - 19:03 , Брусарци - 19:38 ) - 19:58 , Бойчиновци - 20:40 (дир.вагони Берковица - 19:47 , Бойчиновци - 20:41) - 20:57 , Враца - 21:45 - 21:59 , Мездра - 22:20 - 22:30 , Червен бряг - 23:02-23:04 , Плевен - 23:48-24:00 , Левски - 0:35-0:39 , Павликени - 0:57 , Г.Оряховица - 1:30-1:40 , Стражица - 2:00 , Попово - 2:45 , Търговище - 3:30 , Шумен - 4:07-4:11 , Каспичан - 4:35-4:38 , Синдел - 5:16 , Белослав - 5:35 , Варна - 5:55.

Прегледах съставите им по направления: Варна - Видин - фургон , спален , два второкласни и един първокласен , Варна - Берковица - първокласен и два второкласни , Варна - Лом - кушет и два второкласни.Общ състав на влака 11 вагона.В композицията е нямало бюфет или ресторант.
Между другото тези влакове се пукаха по шефовете
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

Много интересни неща виждам у това разписание! Ашколсун! Оти не пуснеш и разписанията на онез линии дет ми трябават? :)
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация