Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

"Кончар" са искали неударени машини. И нашите абдали пратили най-хубавата Сф "Р"-ка, заедно с нелошата ГО машина 44 104, направо да ги убие човек. А има толкоз други котори, които можеха да идат за тоя експеримент, завършил с провал.

Що се касае до 44 130.3, за ремонта на машината, евала, по-точно за боята, защото агрегатите се правиха в депо Подуяне. Но защо и кой осакати визията на машините и на кой абдал му хрумна да плясне тия червени фарчета на мястото на жълтите? Не можеше ли да се запазят оригиналните фарове, просто да се поръчат нови рефлектори и да се сменят крушките с по-читави. И да бяха запазили така хем визията, хем да постигнат желания ефект за по-добро челно осветяване.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини? Ако сега трябваше да се решава кои машини да бъдат изпратени за модернизация, аз щях да посоча 44 072 и 44 073 например понеже стоят закотвени в депо Сф без изглед да бъдат вкарани за ремонт. Има и други като 075, 083 и т.н. Те не са лоши машини, но такъв е животът. От цялата серия 44 ако пък тези не бяха спрени, щях да препоръчам 44 140 (много е зле) и 44 113 (или 14 - и двете са еднакво зле).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?
Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има висшестоящи , които решават коя машина къде да отиде и с коя какво да се прави.И немалка част от форума ги знае кои са тези хора.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?
Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.
Освен това искаха машините да са с пробег за КР. :wink: Както и да е, минало - заминало. Сега освен да съжаляваме за изгубеното друго не можем да направим, но е факт, че имаше машини в по-тежко състояние, пак напълно здрави и прави, които можеше да идат вместо тях и сега нещата да стояха другояче. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За 5 години много неща щяха да са различни. Няма смисъл да оплакваме двете машини. Сега нито щяха да са същите, нито да са по-различни от останалите.
Важното е, че цялата история беше пълен провал и едната машина вече е на оградата, където много вероятно щеше да бъде и в стария вид.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не са лоши машините само преди работа палиш свещ за против дъжд и така.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ПО се работи по лок 45167(44097 вече бракуван и станал донор). Разбрах, че от ПО 43 няма да се правят 43527,43529 и 43534. Спрените ерки в ПО като 131, 135, 154 и тн за сега нямат изгледи за светло бъдеще. 133 ще стане някогаш доста добра машина с помоща на По инструктори.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

527 се намира по настоящем на това място , 529 и 534 са отзад в "Морето на спокойствието".И трите машини са солидно поограбени и се съмнявам да тръгнат вече.
Ето ги 131 и 534.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Зад 154 е 529.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , значи 527 прави компания на 534 отзад.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Този 527... голямо търсене хвърлих за него като ходих в депото и не е изобщо зад 534... набутан е на един коловоз със неизползващи се вече вагони-отоплители... коловозът е до кабинката на охраната, зад дизеловия цех. 133 нали уж в Русе я правят? Каква заслуга ще имат По инструкторите? 057 сигурно съвсем е умряла в ЖПЗ от чакане за транспортиране в Русе. :? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В смисъл, че са се нагърбили да сложат нови столове, по кабините всичко да се смени но ще видим де. Поне така разправят.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това е добре, но май по-рано от напролет догодина няма да е готова. Доколкото се знае, работи се усилено по 45179, която е в Русе още когато се правеше 44088.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Последно , коя да чакаме да си дойде първа - 057 или 133 (ако изобщо ще идва скоро)?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация