
Администратор
"Кончар" са искали неударени машини. И нашите абдали пратили най-хубавата Сф "Р"-ка, заедно с нелошата ГО машина 44 104, направо да ги убие човек. А има толкоз други котори, които можеха да идат за тоя експеримент, завършил с провал.
Що се касае до 44 130.3, за ремонта на машината, евала, по-точно за боята, защото агрегатите се правиха в депо Подуяне. Но защо и кой осакати визията на машините и на кой абдал му хрумна да плясне тия червени фарчета на мястото на жълтите? Не можеше ли да се запазят оригиналните фарове, просто да се поръчат нови рефлектори и да се сменят крушките с по-читави. И да бяха запазили така хем визията, хем да постигнат желания ефект за по-добро челно осветяване.
Що се касае до 44 130.3, за ремонта на машината, евала, по-точно за боята, защото агрегатите се правиха в депо Подуяне. Но защо и кой осакати визията на машините и на кой абдал му хрумна да плясне тия червени фарчета на мястото на жълтите? Не можеше ли да се запазят оригиналните фарове, просто да се поръчат нови рефлектори и да се сменят крушките с по-читави. И да бяха запазили така хем визията, хем да постигнат желания ефект за по-добро челно осветяване.

Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини? Ако сега трябваше да се решава кои машини да бъдат изпратени за модернизация, аз щях да посоча 44 072 и 44 073 например понеже стоят закотвени в депо Сф без изглед да бъдат вкарани за ремонт. Има и други като 075, 083 и т.н. Те не са лоши машини, но такъв е животът. От цялата серия 44 ако пък тези не бяха спрени, щях да препоръчам 44 140 (много е зле) и 44 113 (или 14 - и двете са еднакво зле).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Освен това искаха машините да са с пробег за КР.44-134 написа:Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Този 527... голямо търсене хвърлих за него като ходих в депото и не е изобщо зад 534... набутан е на един коловоз със неизползващи се вече вагони-отоплители... коловозът е до кабинката на охраната, зад дизеловия цех. 133 нали уж в Русе я правят? Каква заслуга ще имат По инструкторите? 057 сигурно съвсем е умряла в ЖПЗ от чакане за транспортиране в Русе.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Информация
Модератори