
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

165 от какво е изкарана? Преди почти година излезе от ГПР
078 и 081 ходеха за Варна след излизането от ремонта, но окапаха като круши
Графикът май не прави големи въртележки понеже някой специалист като го попитам защо понякога се пада 44-ка на ТВ, а 45 на БВ и МБВ и започва надълго и нашироко да ми обяснява, че имало графици за оборота на локомотивите и не можело един локомотив да върви по едни и същи трасета непрекъснато тъй като това износвало много бързо ресурсът на бандажите. Нямам нищо против 117 да върти непрекъснато 2637/2610, това й е работата, ама с тез 1200 км средно пробег на денонощие не й остава много до спирането за СР. 106 ще се задържи повече тъй като едва ли е ходила повече от 2-3 пъти до Ва откакто е в Сф.

078 и 081 ходеха за Варна след излизането от ремонта, но окапаха като круши

Графикът май не прави големи въртележки понеже някой специалист като го попитам защо понякога се пада 44-ка на ТВ, а 45 на БВ и МБВ и започва надълго и нашироко да ми обяснява, че имало графици за оборота на локомотивите и не можело един локомотив да върви по едни и същи трасета непрекъснато тъй като това износвало много бързо ресурсът на бандажите. Нямам нищо против 117 да върти непрекъснато 2637/2610, това й е работата, ама с тез 1200 км средно пробег на денонощие не й остава много до спирането за СР. 106 ще се задържи повече тъй като едва ли е ходила повече от 2-3 пъти до Ва откакто е в Сф.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm



Днес ако всичко е наред се очаква 44 058.6 да излезе на скоростно-спирачна проба от ГПР и до края на месеца ще е на линия. След нея ще излиза 45 185 също от ГПР, а 44 132 ще влиза скоро за ПР. Общо взето напоследък всички изкарани По машини от ГПР ги боядисват, което е добре, че нямаха никакъв вид, но лошото е, че депо По нямат технология за боядисване - липсва пясъкоструен апарат и пещ, в която да бъде вкаран боядисаният кош и затова хората дават от себе си каквото могат, та машините да са в приличен вид. За съжаление така стоят нещата. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Акредитиран фотограф
и ако я боядисат в синьо и жълто направо перфектно 


Техник

Администратор

Аз като говорех ма изкарахте луд, а сега видите ли кой е лудия?
Бобъре, какви са тез филми да боядисват Р-ки в синьо-жълто?
Единственото за което се надявам за в бъдеще е 44 101 да не бъде обезобразена като 130, за фарчетата е спорно.
Модернизирането на 44 104 и 145 е абсолютна глупост. Аз бих се радвал ако бяха модернизирали машини от подуенската оградата да речем, които и без друго никой не се наема да ремонтира дали поради липса на пари или на части. За съжаление не съм имал възможността да видя на живо 104 и 145 преди модернизацията, но като слушам какво са представлявали ми иде тоз, наредил именно те да се модернизират да го пратя в Чехия да сглоби сам с 2-те си ръце такива Р-ки от нищото.
Бобъре, какви са тез филми да боядисват Р-ки в синьо-жълто?
Единственото за което се надявам за в бъдеще е 44 101 да не бъде обезобразена като 130, за фарчетата е спорно.
Модернизирането на 44 104 и 145 е абсолютна глупост. Аз бих се радвал ако бяха модернизирали машини от подуенската оградата да речем, които и без друго никой не се наема да ремонтира дали поради липса на пари или на части. За съжаление не съм имал възможността да видя на живо 104 и 145 преди модернизацията, но като слушам какво са представлявали ми иде тоз, наредил именно те да се модернизират да го пратя в Чехия да сглоби сам с 2-те си ръце такива Р-ки от нищото.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори