Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не си прав много за 106 и 117. Просто така ги завъртя графика, отделно Мездра закъса за машини, Дупница и тя беше позакъсала но изкараха 542 и 165 та позакърпиха. 078 си е абонирана за ВА но и изтекаха амортисьорите и грохна. Дано на МПР-то се сетят да ги проверят и сменят изтеклите но се съмнявам.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Онези дни 45 165 въртеше 2615/2636, а 44 106 беше абонат 361/362 дълго време.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

165 от какво е изкарана? Преди почти година излезе от ГПР :?:
078 и 081 ходеха за Варна след излизането от ремонта, но окапаха като круши :lol:
Графикът май не прави големи въртележки понеже някой специалист като го попитам защо понякога се пада 44-ка на ТВ, а 45 на БВ и МБВ и започва надълго и нашироко да ми обяснява, че имало графици за оборота на локомотивите и не можело един локомотив да върви по едни и същи трасета непрекъснато тъй като това износвало много бързо ресурсът на бандажите. Нямам нищо против 117 да върти непрекъснато 2637/2610, това й е работата, ама с тез 1200 км средно пробег на денонощие не й остава много до спирането за СР. 106 ще се задържи повече тъй като едва ли е ходила повече от 2-3 пъти до Ва откакто е в Сф. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

165 излезна от бандажи. 078 и 081 са си читави но са с рециклираните амортисьори в Мездра. Там като ги рециклират само ги пълнят, без да сменят семеринзи и тн. Като са изтекли одавна въпросните амортисьори ще са зле и машините това е.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно за това иде реч. Щом са с рециклирани амортисьори нямат място на дългите рамена, да не говорим, че по 2-ра има участъци, които са много зле и като нищо ще има разпад на механики. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 187 този месец ще стигне заветните километри за ГПР, 44 134 ги навърта другия месец. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес ако всичко е наред се очаква 44 058.6 да излезе на скоростно-спирачна проба от ГПР и до края на месеца ще е на линия. След нея ще излиза 45 185 също от ГПР, а 44 132 ще влиза скоро за ПР. Общо взето напоследък всички изкарани По машини от ГПР ги боядисват, което е добре, че нямаха никакъв вид, но лошото е, че депо По нямат технология за боядисване - липсва пясъкоструен апарат и пещ, в която да бъде вкаран боядисаният кош и затова хората дават от себе си каквото могат, та машините да са в приличен вид. За съжаление така стоят нещата. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Криза е.Какво да се прави. :wink:
За сметка на това , пък последните локомотиви станаха пример за подражание.130 я изключвам , тъй като е правена в "Шопско". :lol: Малко с червените фарчета изглежда кичозно , но в това и е въшния чар. Да се надяваме ли да видим още машини с такива фарчета?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Още машини с такива фарчета ще видиш ако БДЖ платят на Кончар за ремонти на още Р-ки, с които явно не може да се справят в деповски условия. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44.101 и тя ли също ще бъде така?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

и ако я боядисат в синьо и жълто направо перфектно :wink:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Това няма да стане никога вече в нашата държава. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За щастие 44 104 и 145 ще са единствените генерално съсипани.
За съжаление 44 130 беше обезобразена, а вероятно 101 ще я последва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Изцепката със 44 130.3 беше уникална. Съсипаха визията на машината с махането на капачките на СМЕ. А те не пречеха. Да не говорим за жълтите фарчета...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз като говорех ма изкарахте луд, а сега видите ли кой е лудия?
Бобъре, какви са тез филми да боядисват Р-ки в синьо-жълто?
Единственото за което се надявам за в бъдеще е 44 101 да не бъде обезобразена като 130, за фарчетата е спорно.
Модернизирането на 44 104 и 145 е абсолютна глупост. Аз бих се радвал ако бяха модернизирали машини от подуенската оградата да речем, които и без друго никой не се наема да ремонтира дали поради липса на пари или на части. За съжаление не съм имал възможността да видя на живо 104 и 145 преди модернизацията, но като слушам какво са представлявали ми иде тоз, наредил именно те да се модернизират да го пратя в Чехия да сглоби сам с 2-те си ръце такива Р-ки от нищото. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация