Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:
БДЖ на съд

Мнение от зироко »

Вижте на какво попаднах днес:

http://dnes.dir.bg/news/bdz-vagoni-varh ... ad-7225955
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

това го очаквах рано или късно, но ето това не ми харесва да се спре изцяло достъпът на дружеството до железния път
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какво не ти харесва? Така трябва.
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Да, за да има работа за техниците, а те докато я свършат, ние ще стоим на Паничище и Добринище.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

и какво да останем без най-големия превозвач :?:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

08.10.2010 15:11

Във връзка с решение на Софийски административен съд, че част от влаковете и локомотивите са с изтекъл сертификат за безопасност, БДЖ ЕАД уточняват, че срокът за обжалване тече от датата на получаване на решението на Софийски административен съд. Решението е получено в Български държавни железници ЕАД на 27-ми септември 2010 г., т.е. срокът тече от 28-ми септември 2010 г. и изтича на 11-ти октомври 2010 г.

Днес (8-ми октомври 2010 г.) Български държавни железници ЕАД подадоха своята жалба по това решение чрез Административния съд София-град до Върховния административен съд.

Основен приоритет на националния железопътен превозвач е осигуряването на безопасността и сигурността на превозите на пътници и товари. Техническата безопасност е един от водещите елементи на цялостната система за управление на безопасността в Български държавни железници ЕАД.

Системата за контрол и технически проверки на подвижния състав (локомотиви и вагони), е регламентирана с вътрешно-ведомствени нормативни актове и гарантира безусловното спазване на изискванията за безопасност и сигурност.

За да осигурят необходимото ниво на безопасност на железопътния състав, Български държавни железници ЕАД са изградили стройна структура от взаимно свързани дейности по техническо поддържане и ремонт на подвижния състав, технически прегледи, независим мониторинг и управление на безопасността.

На всички пътнически вагони се извършва и ежедневен технически преглед в депо или екипировъчен пункт. Този преглед касае годността на вагона за безопасно движение, както и безопасността и сигурността на пътниците.

информацията е от обновения сайт на БДЖ
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

В графиците в интернет пише това: "ОТ 11.10.10г. ВСИЧКИ БЪРЗИ И ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ ЩЕ СЕ ДВИЖАТ ПО ИЗМЕНЕНО ГДВ СЪГЛАСНО ТЕЛЕГРАМА №105"
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ей на това му се вика типична БЮРОКРАЦИЯ , допреди да влязат в сила тези така наречени сертификати как се движеха влаковете с добри намерения ли :?:
Поредната измислица на чиновниците в Брюксел от която някой си пълни джобовете със сериозни ама много сериозни финанси без да прави нищо , много ме разсмя изречението за изтеклите ревизии сякаш на всички локомотиви в един ден са минали предишната.
Отговорът на БДЖ е ясен и много точен , жалко , че сигурно по-голяма част от хора няма да го разберат.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

И каква е тая телеграма 105?
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

С извинение ,ама "ей ся си еба майката" ..........само туй ни остава ,да спрат 80%от вагоните и локомотивите и ще я втасаме съвсем ............
Мнения: 91
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 4:33 pm
Местоположение: Сливен
Поредната измислица на чиновниците в Брюксел...
disell, сертификатите са въведени от Закона за железопътния транспорт, който е в сила от 01.01.2002 г, далеч преди да влезем в ЕС. Но за останалото си съвсем прав - излиза, че на всички локомотиви и вагони в БДЖ (или поне на 80 - те % от тях, за които става дума) сертификатите са от една и съща дата!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

plastikat написа:С извинение ,ама "ей ся си еба майката" ..........само туй ни остава ,да спрат 80%от вагоните и локомотивите и ще я втасаме съвсем ............
ако ги спрат ще загубят голям брой пътници... и после какво правим :roll:
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Добре, а не може ли да съществува трети вариант ? Щом БДЖ и автопаркът му са прекалено остаряли, тогава или БДЖ намира пари и си обновява автопарка, или идва да вози частен превозвач с нови вагони и локомотиви. Не мисля че няма да има желаещи да возят на територията на страната И пътнически превози ?
Мнения: 91
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 4:33 pm
Местоположение: Сливен
В съобщението, разпространено от медиите се казва следното:
В края на април тази година се разбра, че е изтекла валидността на сертификатите за безопасност на локомотивите и вагоните на БДЖ . Тези документи са задължителни според Закона за железопътния транспорт. Те се издават от Националния изследователски институт по транспорта и важат 5 години.
Във въпросния закон обаче чл. 45 и 46 гласят:
Чл. 45. (1) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2006 г., в сила от 14.11.2006 г.) Дейностите по проверка на техническата изправност на возилата и железопътната техника за осигуряване на безопасна експлоатация по инфраструктурата се осъществяват от лица, получили лицензия.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 88 от 2005 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 92 от 2006 г., в сила от 14.11.2006 г., изм. - ДВ, бр. 81 от 2009 г.) Лицензиите по ал. 1 се издават от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или от упълномощено от него длъжностно лице, безсрочни са и се преразглеждат на всеки 5 години, както и при преобразуване на притежателя на лицензията или при промяна в собственика му.
................................

Чл. 46. (1) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 92 от 2006 г., в сила от 14.11.2006 г.) Лицензираните лица по чл. 45 удостоверяват годността на возилата и железопътната техника на железопътните превозвачи и на управителя на инфраструктурата за безопасна експлоатация по инфраструктурата със сертификат за безопасност.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2006 г., в сила от 14.11.2006 г.) Сертификатът за безопасност се издава за движение по железопътната инфраструктура като возилата и железопътната техника, за които е издаден, ежегодно подлежат на проверка от органите или лицата, отговарящи за безопасността на превозвача, съответно на управителя на инфраструктурата.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 88 от 2005 г., изм. - ДВ, бр. 81 от 2009 г.) Условията и редът за издаване на лицензиите за дейностите по чл. 45, ал. 1 и изискванията за издаване на сертификат за безопасност се определят с наредба на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.
..................................
Освен ако в Наредбата пише нещо друго...
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Ей това на всеки 5 години е сбърканото при нас. Предполагам в западна Европа е еднократно и безсрочно БЕЗ подновяване на определен период.
Това преразглеждане са го приели придворните мекерета на комарджията Сакси, най-вероятно под лобито на Васил Божков.
В момента института за недоволни пенсионери, собственост на Васил Божков цоца средно по 5 бона от локомотив/вагон на всеки пет години. Сами си направете калкулацията на всяка 5-та година по колко ще се гуши г-н Васил Божков. Понеже сроковете на лицензиите на всички превозвачи не са в един и същ период кайметата с пачки постъпват непрекъснато целогодишно.
И така докато настоящия парламент не вземе че да спре този пладнешки обир с едно изменение в Закона за железопътния транспорт.
Просто трябва да поправят тая алинея 2 на чл.45 като отпадне

Код: Избери целия код

 и се преразглеждат на всеки 5 години, както и при преобразуване на притежателя на лицензията или при промяна в собственика му. 
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”