
При толкова много мнения за нарушаване на правилата и наредбите , за които твърдите , че са писани с кръв . Трябва да благодарим на бога , че сме се разминали толкова леко и без жертви !
Силно се надявам тази тема да бъде прочетена от вземащи решенията хора и бъдат взети крути мерки по отношение безопастноста на железопътния транспорт в България !
С което смятам за себе си темата за приключена !
Благодаря ти Господи ,че ме пазиш , а не само и мен !
Силно се надявам тази тема да бъде прочетена от вземащи решенията хора и бъдат взети крути мерки по отношение безопастноста на железопътния транспорт в България !
С което смятам за себе си темата за приключена !
Благодаря ти Господи ,че ме пазиш , а не само и мен !

Де да беше само там. По четвърта линия редовно го правеха, особено изолираните локомотиви и работните влакове. При разговори с колеги съм чувал, че и по трета се е практикувало. Така, че май не е изолиран случайА заминаването без готово само по разрешаващо показание на изходния сигнал е порочна практика не само в гара Драгоман, но и в гарите - Калотина запад, Драгоил и Алдомировци.

Е В МОЕ ПРИСЪСТВИЕ ТАКИВА ИСПЪЛНЕНИЯ НЯМА ДА ИМА!!! по 4-та да напъват се но правилнка си е правилник за бандата некадърници от драгоман няма да опсъждам защото веднъш им дигнах страшен скандал и малко устана да им пусна рапорт ако не се работи по правилник така става всичко на купче желязо 2 лок. за отпадаци 22 ранени слава богу без жертви и 4-ма колеги с разбита психика дето ги вартят на шиш и се чудят за какво да ги убуят.

Администратор

Двете машини са на канала за скрап в депо Пд.lok45111 написа:Двете машини са на мотрисния канал в депо София, не са приятна гледка...desiro_94 написа:Днес докато слизах от пътника от Горна Оряховица, който пристигна в 11:49 погледнах към депото на сименсите и какво да видя ... Локомотива на ТСВ-то мисля, че беше с друг шкодак пред сименсите.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Едва ли... единият му изправител е напълно унищожен. Не знам дали може да се взимат изправители да речем от спрените 42, но ако можеше дали щеше да седи още на ограда?
По темата с инцидента: Освободени са от длъжност общо 4-ма машинисти освен 3-мата диспечери - това са машинистите на дизеловия лок и тези на ТСВ-то.
По темата с инцидента: Освободени са от длъжност общо 4-ма машинисти освен 3-мата диспечери - това са машинистите на дизеловия лок и тези на ТСВ-то.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор