Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

А качете го тоя бюлетин в електронен вариант най-сетне стига сте теглили локуми. Толкова ли не можете да го снимате с GSM.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

При толкова много мнения за нарушаване на правилата и наредбите , за които твърдите , че са писани с кръв . Трябва да благодарим на бога , че сме се разминали толкова леко и без жертви !
Силно се надявам тази тема да бъде прочетена от вземащи решенията хора и бъдат взети крути мерки по отношение безопастноста на железопътния транспорт в България !
С което смятам за себе си темата за приключена !
Благодаря ти Господи ,че ме пазиш , а не само и мен !
Мнения: 7
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 7:53 am
Местоположение: Gorna Orqhovitsa

Мнение от Guest »

А заминаването без готово само по разрешаващо показание на изходния сигнал е порочна практика не само в гара Драгоман, но и в гарите - Калотина запад, Драгоил и Алдомировци.
Де да беше само там. По четвърта линия редовно го правеха, особено изолираните локомотиви и работните влакове. При разговори с колеги съм чувал, че и по трета се е практикувало. Така, че май не е изолиран случай :(
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Е В МОЕ ПРИСЪСТВИЕ ТАКИВА ИСПЪЛНЕНИЯ НЯМА ДА ИМА!!! по 4-та да напъват се но правилнка си е правилник за бандата некадърници от драгоман няма да опсъждам защото веднъш им дигнах страшен скандал и малко устана да им пусна рапорт ако не се работи по правилник така става всичко на купче желязо 2 лок. за отпадаци 22 ранени слава богу без жертви и 4-ма колеги с разбита психика дето ги вартят на шиш и се чудят за какво да ги убуят.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Днес докато слизах от пътника от Горна Оряховица, който пристигна в 11:49 погледнах към депото на сименсите и какво да видя ... Локомотива на ТСВ-то мисля, че беше с друг шкодак пред сименсите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

desiro_94 написа:Днес докато слизах от пътника от Горна Оряховица, който пристигна в 11:49 погледнах към депото на сименсите и какво да видя ... Локомотива на ТСВ-то мисля, че беше с друг шкодак пред сименсите.
Двете машини са на мотрисния канал в депо София, не са приятна гледка...
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:
desiro_94 написа:Днес докато слизах от пътника от Горна Оряховица, който пристигна в 11:49 погледнах към депото на сименсите и какво да видя ... Локомотива на ТСВ-то мисля, че беше с друг шкодак пред сименсите.
Двете машини са на мотрисния канал в депо София, не са приятна гледка...
Двете машини са на канала за скрап в депо Пд.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи какво? Ще вдигаме на крака 2 машини от оградата?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Ето един "тежко болен пациент", който чака донор. Може и да му излезе късмета... Тези дни имаше раздвижване около него.


Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едва ли... единият му изправител е напълно унищожен. Не знам дали може да се взимат изправители да речем от спрените 42, но ако можеше дали щеше да седи още на ограда?

По темата с инцидента: Освободени са от длъжност общо 4-ма машинисти освен 3-мата диспечери - това са машинистите на дизеловия лок и тези на ТСВ-то. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

И каква е вината им?
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

И аз това исках да попитам.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Както винаги , виновните са тези по най - долните стъпала на йерархията.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

зироко написа:И каква е вината им?
Дизела - заминаване без заповед "готово".
ТСВ - съзнателно заминаване при затворен изходен сигнал.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ТСВ-то е заминало на чисто червено. Имало е разговор по телефона между машиниста на ТСВ-то и дежурния в Драгоман и са се разбрали на юнашко доверие, ТСВ-то да мине при затворен сигнал. Без за това да е връчена заповед обр. ІІ-А.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”