Корекцията на гебера е само с промяна на предавателното отношение на редукторчето.
Не че е невъзможно, но системата не е мислена да се коригира при всяко стъргане на бандажите и по депата няма кой да сменя зъбни колела всеки път, нито има налични такива колела с различен брой зъби.
Дали влакът ще се движи със 125 или 135 км/ч е все тая.
Ако 44 061 е коригирана по този начин, това е единичен случай.
Не че е невъзможно, но системата не е мислена да се коригира при всяко стъргане на бандажите и по депата няма кой да сменя зъбни колела всеки път, нито има налични такива колела с различен брой зъби.
Дали влакът ще се движи със 125 или 135 км/ч е все тая.
Ако 44 061 е коригирана по този начин, това е единичен случай.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Остави ти скоростта...има 45 184. Кажи нещо за неяtenata написа:значи става реч за разлика от порядака на 10км но вече е няма а бандажите са си същите. Сравнението е правено с бързвлак на почти сякакви скорост сега има разлика с тънки машини и варви като дебела като сравненият са правени с двата лок. на чело и по лентите после....


има нещо такова 


Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори